Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

Din nou, partea introductivă a fost întârziată! Nu știu ce să fac cu mine. Strângeți și strângeți-o. Deși îmi spun mereu: nu întârzia, nu întârzia. Dar din moment ce am început să amâne, îți voi spune cum am scris această poveste.

Am fost vizitat de o muză, iar imediat după sosire mi-am luat stiloul. Nu, mint, nu imediat. La sosire, aruncându-mi pungile acasă, m-am dus cu copiii la festivalul punk Frostfest. Și sub punk punk în procesul de slam, scrolling pita și staging de scufundări nu este scris bine.

Dar deodată sa întâmplat o nenorocire. O mână necunoscută nu a condus nimic. Și al meu (fără necunoscut) și chiar mai mult. Exprimată într-un mod poetic, muse ma lăsat. Fie că am răsfățat-o cu cantitatea de vodcă de dud sau de concert de punk, dar acest capricios nu voia să se întoarcă.

Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

Și bine, am spus! De ce suntem, oameni creativi, incapabili să pasăm și să pasim fără aceste muze! În plus, ele sunt creaturi și sunt complet inventate, de fapt, de fapt, nu există. De data asta o să fac fără muza. Voi scrie prin voință. Și răul acestui bastard străvechi sa schimbat în a treia teză am scris "predestinarea soartei" la "predeterminarea fatală". Și acest lucru nu sa oprit acolo, după ce a venit cu un titlu răzbunător: "Muse nu este necesară". Lasă-l să știe!

Ar fi mai bine să încep de la capitala armeană. Fără muză, sa dovedit nefericită, rapidă, proaspătă. Dar, cel mai important, a funcționat! "Linerul de zăpadă alba ne-a plantat în capitala Armeniei. Acolo, protejând coada de control pentru pașapoarte, garda de frontieră albă ne-a pus o ștampilă în pașapoarte și ne-am lăsat în Armenia. În Armenia am primit bagaje și ne-am dus în capitala Erevanului. "

Nu pleca! Aceste paragrafe lame nu voi publica. De când creatorul meu de inspirație nu se întoarce, o să chem pe cineva de la cele nouă prietene clasice. Și, oh, un miracol! Calliope a răspuns! Adevărat, sub conducerea ei epică, stiloul meu a fost scris numai cu un iambic cu cinci picioare, dar acest lucru este mai bun decât scrierea singură.

"Sosind în Erevan am stabilit
În penthouse, în cazul în care punctul de vedere al Ararat.
Pe apartament cu aer
Am împușcat înainte, dar aici e problema -
Era ninsoare în jur și cerul era supărat.
Nu era vizibilă, oh, nu în jur.
Doar Biserica lui Lusavourin Grigor
Silueta lui ne-a arătat. Și asta este.

Nu, nu poți găti cu Kalliope. Nu scriu un epic, ci un raport despre călătorie.

"Și astfel, ajungând la biserica Katogike ..."

Apoi mi-a dat seama! Sunt un monoteist! Adică, nu trebuie să cred în zei păgâni și zeițe. Și nu o voi face! Datorită muzeului meu, am spus în mod mental: "Tu însăși știi că nu ești, iar cel care nu o face, de obicei nu crede. Deci, nu mă mai deranjează. "De atunci, lucrarea despre poveste a trecut în cheia de inspirație obișnuită.

Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

Aici termin povestea cum am scris această poveste și încep povestea însăși.

În general, în Erevan am fost întâmpinați de îngheț și de zăpadă masivă. Dar a fost încă interesant și distractiv.

A doua zi am închiriat o mașină, prin care am ajuns la Sevan și Tsakhkadzor.

Sevan a fost o surpriză totală. Se pare că lacul este un lac. Frumoasă și o mănăstire antică pe ea. Dar nu am văzut lacurile și mănăstirile înainte? Au văzut de multe ori. Sevan va fi vizitat, pentru că ar trebui. În astfel de gânduri stereotipate, am condus până la principalul lac al țării, fără a aștepta un truc murdar.

Captura fugă neobservată. Deja la abordările îndepărtate ale lui Sevan a devenit evident că lacul era în afara ordinii. În ea există o magie primitivă inexplicabilă. Doar stai pe bancă și vrei să scrii poezii, vrei poze și, dacă vrei, să înțelegi adâncimile universului.

Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

După aceea, ne-am dus, nu credem unde. Din nou, pentru a fugi! În Armenia nu poate fi altfel. Unul dintre cele mai renumite restaurante Tsakhkadzor a fost ales - "Gentlemen of Fortune", trecând ușor la restaurantul "Captivul caucazian". În curs, există vechi vechi nume sovietice.

Turul bucătăriei armeene a continuat. Bineînțeles, știți astfel de feluri de mâncare ca garniturile, tzwzhik, jz bz, parda, hurjin. Dacă nu știți, cu bunăvoință - programul educațional de mai jos în fotografii.

Jz bz (organe de oaie, kurdyuk, cartofi, ceapa, condimente)

Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

Khurdzhin (miel, cartofi, ardei iute, roșii, lavash).

Garni Yar (carne de vită, vinete, roșii, ierburi, condimente).

Tzhvzhik (ficat, ceapă, roșii etc.)

Muse nu este necesară! Aproape un sfat de la vibrații turistice

În Tsakhkadzor vin pentru schiurile de munte. În parte pentru asta am venit. Soția mea și cu mine am dedicat toată ziua și copiilor - timp de două zile întregi. Înainte de asta, Ana și cu mine n-am cățărat niciodată, iar odată copiii au mers odată ca un copil. Prin urmare, am închiriat toate echipamentele de schi disponibile și am instructori. Părinții au decis să schieze și copiii (aparent din cauza conflictului dintre părinți și copii) - pe snowboarduri. A trecut perfect. La sfârșitul zilei, toată lumea a început să ajungă. Toată lumea, cu excepția mea. La mine începutul să se întoarcă imediat. )