Meduze în Thailanda - meduze ude în Thailanda

Și cu meduze ne-am întâlnit de trei ori în 8 zile. Au ars pe mine și pe soțul meu, dar au reușit fără ajutor. Aproximativ o oră de senzații neplăcute și apoi totul este tolerabil. Tot la piscină nu s-au înotat.

scăldate în Pattaya intepat de o meduza este foarte dureroasă, felts colțuri pâsle actuale în apă nu a realizat doar țipat la plajă și se așeză pe nisip și a strigat, apoi totul a venit în jos, și în secret, iar britanicii, chiar și rusă, toate sfătuit ceva, Thai ma prins și ma târât în ​​farmacie, unde am cumpărat unguent și antihistamine, după care toate normele.

Ea a venit cu soțul și copilul ei pe insula Phuket, o mare super-este foarte cald, scăldat timp de trei zile din apă fără a ieși în a patra zi a venit la brâu în apă, împachetate în jurul a două picioare și intepaturi de meduze. Un coșmar, un blister acoperit cu blistere, precum urticaria. a fost foarte dureros, mă duc la hotel, simt semne de sufocare. Soțul permite un ajutor de la personalul, a alergat doi Taisia ​​a adus stkan cu oțet, a început să facă o loțiune, celălalt a început să fotografieze arsura, apoi a impus un amestec de plante volbură și oțet, bandajate cu un bandaj și toate. Noaptea nu a dormit. Nu mai mergeau la mare, scăldați în piscină cu toate zilele înainte de plecare. Au fost zece zile, arsul nu a dispărut, mâine am plecat, și la sosirea mea voi merge la dermatolog, ars nu pleacă.

Buna ziua tuturor! Când zboară astăzi cu plaja Phuket Nayang. În prima noapte, chiar și soarele sa dus sa dus la plonjează în mare. El este înțepat de o meduză, ca și în cazul în care o frânghie lungă a lăsat un semn pe mâna lui. Când ne-am dus la cină, a arătat Thais, acestea sunt spălate rapid cu oțet și a fost zdrobit niște frunze atașate. A doua zi, am lăsat un semn mic, și apoi vindecat repede. Dar, la ora cinci ieri în local a decis să înoate încă o dată în cele din urmă, adică. K. seara a zburat departe, și arde din nou. De data aceasta au știut deja despre oțet. Un prieten al thailandezilor. care a ajutat cu traducerea în cafenele din apropiere, arătând spre piept urme de arsură meduze sale, cicatrici, și a spus că a făcut-o lovitură de cuțit în farmacie sdeshney. Eu încă nu a trecut arsura, dar nu doare. Aici am stau și citesc pe internet, deci ce fel de înțepături de meduze.

3 ani au zburat deja să se odihnească în Tai, nu a avut niciodată probleme cu meduze, apoi a intrat în apă, uneori la propriu, și ceea ce am fost înțepat, nu văd nimic sub apa era tulbure. Sentimentul ca urzici pe ambele picioare lovit. Am ieșit din apă, după 5 minute și spălat blistere. Dar o oră mai târziu totul se terminase. Nu știu ce a fost, dar în mare nu va merge! înspăimântător