Dan Simmons - biografie, cărți, recenzii, citate

Un instructor profesionist, Dan a început în 1971. Universitatea Washington din St Louis. Apoi, timp de 18 ani ca profesor: 2 ani în Missouri, 2 ani in Buffalo, New York, la un an ca profesor senior, iar celălalt - ca strungar a șasea categorie, apoi 14 ani a predat la Colorado.

In urma cu patru ani-Simmons profesorul său a fost unul dintre organizatorii, coordonatorii și profesorii APEX - speciale detaliate privind identificarea și dezvoltarea abilităților de program la copii dotați, care au inclus 19 de școli primare și aproximativ 15 000 de studenți potențiali. În acești ani, a reușit să câștige premiul Asociației de Educație din Colorado și a intrat, de asemenea, în finala concursului "Profesorul Anului în Colorado".

În plus, el a fost un consultant național pentru teoria limbii engleze, realizat cursul „Scrierea Ei bine“, și a avut o clasă proprie. 11- și vechi de 12 ani, elevii din clasa a 6-a Simmons au fost copii care au avut abilități crescute la ce să scrie. Apropo, într-un interviu, el a spus, că este în cazul în care în fiecare zi, timp de șase luni, a spune copiilor povestea „Hyperion“, și ei, la rândul lor, l-au ajutat cu identificarea erorilor și inexactități în complexitatea acestui roman. Prin urmare, ori de câte ori cineva spune că „scrisoarea nu poate fi predată“, Dan spune contrariul și aduce dovada experienței de succes. Chiar și după ce a devenit un scriitor profesionist, Dan iubi mereu vizita dumneavoastră cursuri de scris colegiu, profesor scris în New Hampshire, în cursurile pentru adulți, și a avut loc propriul simpozion Windwalker Scriitorilor.

scriitor profesionist Simmons a început în 1987, în același timp, și sa stabilit în fața Rage în Colorado - în același oraș, unde a predat timp de 14 ani - împreună cu soția sa, Karen, fiica ei, Jane (când se întoarce acasă acasă de la Colegiul Hamilton), și câinele lor, Fergie, rar pentru rasa Welsh Corgi Pembroke Rusă. El scrie în principal în Vindvolkere - Estate lor de munte, într-o casă mică, la o altitudine de 8400 de picioare în Munții Stâncoși, nu departe de Parcul Național. 8-picior sculptura a Shrike - ghimpat personaje infricosatoare a patru romane Hyperion și Endymion - care a fost făcută de fostul său elev și acum prieten, Clee Richisonom acum în picioare lângă el și casa de paza.