Cum am devenit pescar

concurs "Povești de pescuit"

Dragi cititori ai Școlii de Pescuit! Avem un alt concurent, Oleg Nevzorov. Astăzi vă prezintă prima poveste.

Pentru prima dată am luat o tijă de pescuit în 7 ani. În 1973, vara înainte de școală, înainte de prima clasă. A rămas de la tatăl. Ea a fost un bambus vechi, nu pliere, toate în crăpături, dar cu toate acestea a fost o tijă de bambus real, astfel, în acele zile, nu fiecare pescar adult au fost în special în orașul Outback de la distanță în regiunea Arhanghelsk. Dă-mi drumul că a ajutat tipii mai bătrâni de la stradă (tatăl meu în momentul în care nu mai eram).

Și aici este prima mea călătorie cu pescuitul cu ea. Mama nu mi-a lăsat să mă duc doar în râu și ea a mers cu mine. Probabil arăta foarte amuzant când am încercat să punem viermele pe cârlig împreună. Mi-e teamă de un cârlig, mama mea este frică de un vierme. Scream, strigând, apoi încercând să arunce. Acum, desigur, toate astea sunt amintite cu un zâmbet, iar apoi nu râde deloc.

Primele puncte de vânzare și încercările de a prinde ceva, desigur, nu au adus niciun rezultat. Apoi, după o vreme, mama mi-a lăsat să merg la pescuit cu băieții mai în vârstă. Sunt deosebit de recunoscător pentru unul dintre ei, Zhenya. Avea șapte sau opt ani mai mare decât mine, dar eram prieteni. Acesta a fost cel care ma învățat cum să prind minciuni și autocolante, cum să aleg un loc, să-i arăt câteva locuri. Am trăit bine lângă râu.

Am început să obțin și prima mea captură consta dintr-o duzină de minnows mici și autocolante. Dar cât de fericit am fost când l-am adus acasă. Îmi amintesc chiar urechea. Și atunci ce nu facem cu nici o supă, când este peștele. Un alt an sau doi am alergat deja să mă prind și am făcut-o foarte amabili. El cunoștea practic toate locurile de pe râu, la o distanță de 500 de metri deasupra și dedesubtul pârâului, unde brazii erau prinși, bătându-se, făcând roach și alți pescari atât de mici.

Sa uitat foarte mult la pescari, a vorbit cu ei. Cu unii m-am dus la pescuit împreună. Au trecut alți câțiva ani și când am văzut un vecin, am văzut cum îi prind. A fost o fibră de sticlă convențională care se rotește cu o bobină Neva. Vecină în fiecare zi când a mers cu el seara seara pe râu și a adus un știuc.

Aici este eu și "zasverbilo" într-un singur loc pentru a vă cumpăra același lucru. Dar dorințele nu au coincis întotdeauna cu oportunitățile. Dar totuși, după ce am văzut o dată în magazinul "kulturtovary" din departamentul de pescuit care se rotește la fel ca cel al unui vecin, totuși am cerut bani de la mama. Partea a fost dată de mamă și o parte din bunica de la pensie. Nu exista limită pentru bucuria mea. Spinningul costa aproximativ cinci ruble, o bobină de aproximativ trei ruble. Apropo, sunt încă în viață cu mine. Stăteau în cămară.

Procesul de dezvoltare a fost dificil. Cârlige, barbe, detașamente. Mama nu dă bani pentru momeală nouă. A salvat la micul dejun la școală, să cumpere toată această afacere până în vară. În vara, am fost întotdeauna angajat și parțial am început să-mi arăt banii. În 14 ani am prins primele mele cuburi mari, fiecare era un kilogram cu unul mic. Prindeți-le cu un interval de cinci minute. Emotiile m-au copleșit apoi, că am renunțat chiar la pescuit și m-am întors acasă pentru a scoate captura. Bunica a pus plăcinte în acea zi dimineața. Și ambele bastoane au intrat în umplutură.

Și problema cu momeli pentru el însuși a fost decisă foarte simplu. El a trăit lângă râu, a navigat bine în mod natural. Știa toate găurile, geamurile. Vizionarea pescarilor a observat locurile unde și unde au rupt carligele. Mai târziu sa scufundat cu o mască și a strâns "recolta". Uneori, chiar în mod intenționat, au fost înotați pe râu în astfel de locuri. Pentru o scufundare în momente de 2-3 linguri de momeli îndepărtate dintr-o lovitură unele.

Nu cu mult timp în urmă, vara, am avut un cârlig surd într-unul dintre gropile de pe râu. A trebuit să rup lingura. Aproape doi băieți de 12-13 ani au prins un pește cu o tijă de pescuit. Unul, văzând stânca mea, îl aruncă pe celălalt. "Am auzit ... zaseki locul ăsta. L-am văzut pe tipul de la tip. Ne vom scufunda după aceea. "Mi-am amintit imediat.

Au existat multe lucruri în biografia pescuitului. Au existat rezultate și capturi diferite. Am incercat multe feluri de pescuit, incluzand plasele de capturare si chiar o data cu o tijă de pescuit electric, pe care totuși i-am regretat și m-am rușinat pentru acel episod. Într-adevăr braconaj și pescuit urât, acest lucru nu este chiar de pescuit. Și rețelele nu acceptă în niciun fel.

Acum mă angajez exclusiv în filare. În arsenalul meu, am aproximativ zece tije diferite cu caracteristici și scopuri diferite. Pescuitul a devenit pentru mine principalul hobby, fără de care nici măcar nu mă pot imagina. Chiar și "depășită" ca să spunem momentul în care era dorința de a prinde doar rezultatul.

Procesul este important pentru mine. Procesul de ieșire în sine, de a comunica cu natura oamenilor cu aceleași minți, bine și dacă este prins în același timp. atunci e și bună. Și nu am făcut-o, și e în regulă. Acesta nu este cel mai important lucru în cele din urmă. Dacă doriți cu adevărat un pește, puteți merge la magazin pentru el.