Zyuratkul - pe călătorii proprii, independente, pe călătorii proprii, independente!

Zyuratkul este un parc național situat în Uralul de Sud. Este situat pe teritoriul regiunii Chelyabinsk din districtul Satka.

Am plecat pe microbuzul Peugeot la ora 10 pm pentru a ajunge la punctul final al călătoriei noastre dimineața devreme.

Pentru a merge în noapte este de a dormi așa ne-am gândit atât de naiv! Dar nu a fost aici! Trebuia să spunem că drumul nu era cel mai ideal, și chiar am primit locurile din spate. Deși nu era nimeni altul decât noi, ci din cauza agitării constante, nu puteam să dormim.
În cele din urmă, la ora 7 am ajuns la destinația de la Zyuratkul!
Un sat mic, cu un lac imens cu același nume Zyuratkul.
În depărtare se poate vedea o creastă, care, apropo, se numește Zyuratkul.
Ne-am așezat în case de oaspeți. Foarte bine.
În ceea ce pentru viață, este destul de tolerabil: case de lemn cu canapele, paturi, soba încălzită-burzhujkami. Deci, în casă este foarte cald. Cel mai important lucru pentru un ecoturist urban.

Până la creasta Zyuratkul există o lungime ecotropică de 6 km, unde am mers a doua zi. Înainte de a intra pe cale, este scris un avertisment despre o posibilă întâlnire a unui urs! Veniți imediat!

Înălțimea absolută a creastei este de 1160 m.
Dar aceasta nu este cea mai mare creastă, deoarece înălțimea celui mai mare din această zonă a Nurgush Range este de 1627 m.
În general, teritoriul Parcului Național este foarte mare și există circa 10 căi prin care ecoturistii pot merge pentru distracție. Lungimea rutelor este de asemenea diferită și ajunge la 60 km. Și aceasta nu este o plimbare pentru o zi.
Dar am ajuns la începutul sezonului, în luna mai, când numai natura se trezește din somnul de iarnă.
Dacă vă duceți aici și bucurați-vă de toate deliciile, atunci bineînțeles, în zilele însorite de vară. Când este uscat și soarele strălucește strălucitor și bucuros.
Dar natura nu are vreme rea!
Prin urmare, chiar și într-un astfel de moment, primim plăcere și o sarcină de vitalitate din partea mamei naturii.

A doua zi am mers la cea mai veche centrală hidroenergetică din satul Porogi, care a fost lansată în 1910 și este considerată monument istoric.

Apoi am trecut prin orașul Satka și chiar am văzut în secret cariera de magnezit.
Scara este impresionantă.

Din insulele pământului scapă un curent puternic!

Ei bine, atunci ne-am dus la râul Ai.
Râul Ai provine din regiunea Chelyabinsk și se varsă în Republica Bashkortostan.
Permanentele aliaje sunt organizate de-a lungul râului.

De asemenea, în raioanele stâncoase ale râului Ay, speologi amatori pot vizita complexele de peșteri. Există aproximativ 20 de complexe de peșteri din cartierul Satkinsky.

În general, plimbările de primăvară au de asemenea farmecul lor.
Este bucuros să te uiți la Natura care vine la viață după un somn lung de iarnă!
Și să-și simtă puterea în fluviile puternice ale apei, care se grăbesc împreună cu tot ceea ce se întâlnește pe drum.
Da! Vara merită să mergeți în Uralul de Sud și să vă bucurați de toate farmecele și frumusețile Mamei Naturii.