Verona, sfat de la sami turist

Dar cel mai interesant lucru din călătoriile mele este că mi se întâmplă ceva întotdeauna. A doua zi trebuia să am un tren de la Verona la Roma. Dar, deoarece prietenii mei, de la care m-am oprit, am trăit 20 de minute de la Verona, mai întâi trebuia să ajung la Verona cu trenul. Trenul Verona - la Roma, la ora 12.30, m-am uitat la întregul program de tren spre Verona și am ajuns în avans la gară. Așteptând 20 de minute, 30, 40, 50, iar trenul nu vine. Cu toate că programul ar fi trebuit să fie și sosesc trei trenuri. Și când văd ceasul care în 15 minute am avut un tren de la Roma, și eu sunt încă fac dragoste în cazul în care operatorul * la Verona, am început să intrăm în panică. Lăsând valiza pe peron, instruindu-l să păstreze o femeie italian, care nu înțelege ce se întâmplă, în cazul în care trenul, m-am grăbit să întreb personal stație că toate se întâmplă. Și mi-au spus că următorul tren spre Verona în doar o oră. Într-o oră. Eu imediat în lacrimi, nu mai au început să înțeleagă de ce nici unul din tren nu a ajuns la timp, neștiind ce să facă, a fugit înapoi la valiza. Pe drumul spre valiza am văzut tipi care au fost anterior pe platforma și am așteptat trenul, de asemenea, și în spatele lor au venit la ei pe fiecare mașină pentru a arunca tipi din Verona. Nu aveam de ales decât să-mi cer să mă captureze. Firește, ei nu au putut rezista plâns fată :) Tipul știa că am tren în câteva minute, și a condus cât mai repede posibil. Băieții au fost foarte amuzanți, amuzanți, am vorbit cu ei în spaniolă, au răspuns în italiană și ne-am înțeles perfect. Într-o astfel de companie minunată, chiar am uitat că am întârziat trenul.

Bineinteles ca am intarziat. La stație am văzut un contor cu reprezentanții trenului meu la Roma "Italo" și mi-au dat un bilet pentru următorul tren spre Roma gratuit! Și acest lucru este foarte util, pentru că în plus 70 de euro pentru un bilet pe care nu l-am avut. Adevărul a trebuit să aștepte 6 ore, am decis să merg la centru să se așeze într-un bar cu internet, deoarece la Internet stația nu a fost, în nici unul din capetele barei nu a găsit nici WiFi, dar a venit doar sub o ploaie torențială grele și sa întors să aștepte la stația :)

Un alt cuvânt pe care vreau să-l spun despre trenul companiei italiene "Italo". Am călătorit pe multe trenuri în Europa, dar Italo este dincolo de concurență! Pentru mine, în momentul de față, cel mai bun. Convenabil, frumos, rapid, există internetul, iar pe site-ul său oferă muzică și filme.

În memorie, vor rămâne întotdeauna aceste două zile luminoase de la Verona cu oameni minunați, simpatici. Și totuși, în casa lui Julieta, asta nu-mi amintesc în acest minunat oraș. Apoi am venit la Roma. Dar aceasta este o altă poveste.

Ghiduri personale

Rezervarea hotelului
în Verona

Cu mașina în Europa. Italia. Verona

O călătorie în nordul Italiei sau o idee despre cum sărbătoriți ziua de naștere a mamei voastre.

În Italia pe biatlon. Partea 4.

Cum să obțineți 4% înapoi la rezervarea pe Booking.com

Uită-te la ambele: cum să eviți înșelăciunea în străinătate

Rezervăm hotelul pe Booking.com: instrucțiuni pas cu pas și nuanțe