Turneu independent în Europa de 2 săptămâni

Turneu european. intrare

Călătoria a fost planificată în avans, timp de șase luni. La momentul pregătirii, au căutat întregul internet rus în căutare de feedback, sfaturi, consultări, almanahuri, traducători etc. De fapt, toate informațiile despre organizarea călătoriei trebuiau colectate cu puțin timp către toți membrii călătoriei, așa că multe lucruri au fost descoperite în fața noastră, dar au fost fie cognitive, fie nu înfricoșătoare. De aceea am decis să fac o faptă bună și să scriu versiunea mea, așa cum mi se pare mai completă. Deci, pentru ca (sper ca informatiile mele vor fi utile pentru mii de rusi care vor sa urmeze exemplul nostru, voi incerca sa reflecte cat mai frumos posibil).

Pregătiți pentru o excursie

Ideea călătoriei sa născut de ani de zile, dar tot timpul a fost amânată în favoarea banalului (după cum am înțeles deja) Turciei, Egiptului etc. În general, desigur, aceste țări sunt interesante atunci când știți vineri dimineață că aveți câteva zile să vă odihniți, iar seara vă aflați deja în avion pentru a vă bucura de mare, un bufet etc. Deși, dacă te gândești la asta în care include un bufet în Turcia sau Egipt, atunci îți dai seama că faptul că a servit pentru bani, te-ar cumpăra de la băuturi numai apă (nu pentru bere, nu pentru whisky-ul, nu, desigur , vin, care este, în general, imposibil de băut), despre alimente despre aceeași poveste. Recunoaște-te, ești gata să-ți plătești banii, cu condiția să nu fie "all inclusive" pentru cârnații lor prăjiți. sau carne de oaie. Dacă vă planificați vacanța, atunci această recenzie este pentru dvs.

Biletele de rezervare au fost făcute pe site-uri străine de discounteri, cum ar fi AirBerlin, TuiFly, Germanwings, Aviaru.de. Zbor pentru trei (2 adulți și 1 copil 9 ani) Moscova-Köln, Stuttgart-Olbia (Sardinia), Olbia-Munchen-Berlin-Moscova - aproximativ 38.000 de ruble. Cu noi a fost o altă fată, ea a luat bilete mai târziu și a fost deja mai scump. Am cumpărat timp de 5 luni. Când cumpărați o săptămână, ar fi de 75-80 de mii, deoarece călătoria a căzut cel mai mult în Italia, atunci vizele au fost făcute italiene și, în plus, acestea sunt făcute mai ușor și foarte rapid (3 zile). La aterizarea de la Köln în timpul trecerii controlului pasapoartelor, garda de frontieră sa purtat foarte interesant, a cerut tuturor să cunoască orice limbă. De exemplu, aceeași mea cu copilul a fost mai întâi, fără îndoială le-a ștampilat pașaportul și a ratat pe teritoriul german, următorul a fost prietenul nostru, care a spus ca pe orice alta decât limba rusă nu se poate vorbi, el a ratat, de asemenea. A trebuit să arăt că am suflat în engleză, deși nu prea știam în limba engleză, apoi a fost purtat de el, a început să vorbească cu mine, spunând că ați zburat în Germania cu o viză italiană. A trebuit să mă împing și să explic că mâine zburam în Italia, iar un prieten german cu un anumit nume și prenume mă așteaptă la aeroport. Deci, nu încercați să vorbiți cu ei mai ales dacă nu aveți viza.

costa toate asigurările 157 de euro + 100 de euro pentru benzină pentru kilometraj 1000 km. Din nou, se pregătească pentru călătoria a fost citit, este necesar să avem o lege străină, apoi ales din lista de pe Internet toate documentele, plătit 1.000 de ruble taxe și a cerut poliția rutieră, care se uita la noi cu ochii larg, spunând: „Ce vrei, în primul astfel de nu veți avea nevoie de drepturi, nu veți avea propriile dvs. și, în al doilea rând, nu vom avea nici măcar formele. " Deci, am mers cu obișnuința, dar în tulburări nu a acordat atenție valabilității drepturilor, care, de obicei, au expirat cu o săptămână înainte de sosirea în străinătate. Dar închirierea agenție nu este observat și a dat masina, dar încă du-te la proprietar astfel de drepturi sa aventurat și așa mi-a avut pe propriul risc frumos plimbare (problema este că, în cazul în care roata se deplasează o persoană diferită decât cea specificată în documentul, pentru că este necesar să se plătească pentru asigurare de 15-17 de euro pe zi, pe care le-am făcut. Poate că este cu siguranță în această agenție, dar cu toate acestea. Apropo, daca inchiriati o masina de la un punct diferit de luat ca și în versiunea noastră am închiriat în Stuttgart, apoi trebuie să plătim suplimentar, în cazul nostru, 12,5 euro.

Deci, mașina a fost luată și sa dus la un apartament închiriat la 70 km de Köln.

Faptul că încă o dată după ce a citit comentarii constatat că un pic în lateral și a decolat într-o locație spectaculoasă Aynrur pe durata Festivalului Ecvestru din Aachen Toate hotelurile ocupat și costuri de la 100 de euro pentru 2, atât de mișcat pe hartă - este o zonă tampon , după cum sa dovedit mai târziu, în munții de pe țărmul unui lac uriaș, poate chiar și un rezervor. Ca rezultat, avem un apartament într-un minunat hotel fabulos.

Apartamentul este format din două camere, una cu un pat dublu mare, iar celălalt cu o canapea extensibilă și cade din dulap, iar sala de mese -Bucatarie cu toate aparatele, inclusiv un filtru de cafea, precum și un balcon cu o masă rotundă. În curte există o grădină cu tobogane alpine și fântâni și un grătar.

Acest lucru se datorează probabil faptului că, în mijlocul toată lumea de căldură încearcă să meargă la mare și turiștii nu au fost multe, printre care sunt, în principal pensionari germani, care spre deosebire de limba rusă în mod constant undeva relaxant si nu stau cu nepoții lor.

Ei au decis să angajeze o bona, mai degrabă decât cere bunica, care este puțin probabil să fie de acord să se așeze cu nepotul de mai mult de 1 oră pe zi și că în zilele de sărbătoare, pentru că acest lucru va împiedica ei avea grijă de afaceri, petrecere a timpului liber, etc.

A venit ziua concursurilor ecvestre.

Ajungem devreme în Aachen (la 39 km de satul nostru) și lăsat la soția stadion și copii, și ei înșiși, pentru că ei nu amatori, a condus în oraș. marcat din nou în „punctul de interes“ Navigator - un magazin care ne-a adus chiar pe principala stradă comercială, care sunt, probabil, în fiecare oraș german, acestea sunt situate, de obicei, în orașul vechi.

Acolo am petrecut următoarele două zile. În jur sunt biserici vechi, străzi înguste, cafenele etc. In a doua zi a competiției, bate toate obiectivele turistice și cu un stoc de 3-4 ore înainte de sfârșitul concursului, și de a călători la Stuttgart, ne-am decis să mergem la parcul acvatic, mai ales în a doua zi de concurs la copilul nu a mers.

Deci, din nou, navigatorul ne duce de unde avem nevoie. În fiecare oraș german există complexuri care includ mai multe piscine, un gazon imens cu iarbă tăiată unde puteți minți, terenuri de sport pentru volei etc. - acesta este cel minim. Prețul începe de la 3 euro pe adult pentru întreaga zi. La Stuttgart am fost într-un astfel de centru (www.fildorado.de), dar au existat 2 tobogane cu apă, o trambulină de apă, un bazin cu valuri artificiale, și cel mai important sanami. Aceasta este o poveste separată. Să începem cu faptul că în Germania nu este comună împărțirea în saună masculină și feminină Toate într-unul. Ei merg la baie nu pentru a se spăla, ci pentru ceea ce ar fi supt! Astfel, complexul este format din mai multe sesiuni de perechi, de aproximativ o jumătate de oră începând. Toți vin în camera de aburi (aproximativ 50 mp) și așteaptă abur. Un tânăr vine și începe să spună ceva într-o voce relaxantă și începe să se dea cu un miros care se schimbă în mod constant de la sesiune la sesiune. Apoi, el începe să lanseze un prosop în schimb pentru fiecare oaspete. Deci de două ori. După toate lansările pe stradă și oferă ele însele un frotiu cu sare (impartind cesti de sare de mare) Când uns mânați toate înapoi din nou și a urcat pe. După aceea, toată lumea se scufundă în piscină. ). Costul acestui tip de divertisment este de 19 euro pe zi. În general, există o mulțime de astfel de complexe și toate au prețuri diferite.

A doua zi a fost complet dedicat cumpărăturilor. Am fost la Metsinger.

www.outletcity-metzingen.com La câțiva kilometri de Stuttgart există un astfel de sat "Metzinger", numit și "Outlet City Metzinger". Istoria creației este după cum urmează. În acest oraș, a fost fondată marca Hugo Boss, care a deschis mai târziu un magazin de vânzare (vânzare) a mărcii sale. Mai târziu, au fost înființate mai mult de 50 de magazine de diferite branduri (și în prezent în construcție), toate fiind vândute cu reduceri pe tot parcursul anului. În weekend, desigur, nu pot fi împinși, dar am fost norocoși, am fost acolo marți - este relativ ușor. - Spune-mi.

A doua zi am zburat în Italia! Pentru Sardinia!
Separat despre companiile aeriene, 4 zboruri din 5 am zburat AirBerlin. discounter Company, dar toate avioane noi, scaune de piele, lăsând monitorul pe care informațiile sunt furnizate într-un loc peste care vei zbura - super-interesant. Stăpâne în mănuși roșii, fără întârziere, tot timpul. Când am cumpărat biletele care au avut informații că produsele alimentare nu este inclusă în preț, în detrimentul acestor detalii și prețul este mai mic, dar în realitate prețul nu a avut nici un efect asupra calității zborului, ci dimpotrivă, compania diskauntorskie ia avânt, și, desigur, nu pot chiar ca ceva care să înrăutățească calitatea zborurilor și chiar mai mult "cădea" pentru că atunci toată afacerea discounterilor se prăbușește. De aceea totul este foarte mare. Ne-au dat băuturi (cola, sucuri, apă minerală, și. PIVO. Și nu doar ca Warsteiner! + Sandwich cu cârnați sau brânză, mare. Ei bine, fierbinte pentru bani.

Deci nu e așa de rău pentru zborul de 2 ore. Da, ține minte atunci când zburați înapoi. În ciuda faptului că. așa cum mulți cred, și suntem inclusiv că 20 kg pe persoană înseamnă 80 nu patru! - este corect, iar asta înseamnă că pungile dvs. nu trebuie să depășească 20 kg fiecare. Cu alte cuvinte, când am scos sacul de hochei cântărind 43 kg, am fost forțați să-l împărțim cu 2. Imaginați-vă că ați găsit pungi cu 40 de minute înainte de sfârșitul înregistrării ...

Priliteli către aeroportul din Olbia. Am luat o mașină prepaid (italienii observat imediat că suntem drepturi restante, astfel încât mi-a intrat imediat ca un șofer și se pare că mi-a copiat de asigurare, deoarece nimic nu a fost cerut să nu plătească în plus. Este adevărat masina a dat „țînțari» Fiat Panda. Acesta este, desigur, încă mașină, dar punga nu este luat în ea, plus de 1,2 mecanicii de avantaje este prezența aerului condiționat, consumul de 6,5 litri, iar ... ..All trebuie să ia în considerare faptul că Italia, cel puțin Sardinia - .. acest fanioane solide Navigator nostru de data aceasta ne-a condus pe drumul scurt spre orașul nostru Kast elsardo. El a decis să taie 40 km., și a condus nu de autostrada, iar drumul de munte serpantinistoy. A fost ceva.

Scumpul într-adevăr nu a fost de 130 și 90 de km, dar cât de multe sudoare a ieșit din frică, în acest moment drumul sa transformat dintr-o banda cu două benzi în bandwagon. Din fericire, cu excepția noastră, nu există nimeni acolo, deși calitatea este excelentă. Am sosit în oraș și am sunat pe proprietarul apartamentului la care am fost întâlnit la casă și am condus la apartament. Super. Sufragerie, bucatarie, 2 camere, baie. Totul este nou. Numai 6 paturi. + terasă de 30 de metri pătrați și vedere. Vedere la golf și la castel. Pur și simplu super.

De-a lungul săptămâna următoare, a fost totul: dimineața a început la 7-8 dimineața, la 9za mare de 7 zile sau o dată în același loc nu se aprinde, și nu înoată. Înainte de prânz plajă (fotografii 17) și apoi somn, și 3-4 ore pentru tururi auto-ghidate la un oras din apropiere (Săsar, Alier, Stintino (foto). Valeodoriya, Sorso, etc) Toate orașele sunt frumoase și originală. Fiecare dintre locuitorii să se organizeze o vacanță kakienibud, Festivalul de Folk (Sorso), carnavaluri, de exemplu, în Castelsardo nostru a fost un carnaval.

În dimineața pe plaja centrală nu scuipat boi prăjire, care au fost vândute rezidenților pe timp de noapte (a se vedea. Foto) a fost cuplat căruțe la tractoare cu tot felul de animale împăiate, Aladdin, Pinocchio, etc. Au cântat cântece, au distribuit vin și bere gratuite și au aruncat întregul oraș confetti special pregătiți. Dimineața orașul a fost acoperit cu 3-4 cm de confetti. La ora 2 dimineața a început un salut, după care, până la ora 5 dimineața, a avut loc un concert live pe plajă. Foarte festiv și minunat.

Două cuvinte despre mâncare. Am luat micul dejun acasă, în supermarket-uri locale, care, de fapt, nu este suficient, în orașul de 50 mii. Populația de cel puțin 3-4, așa că acolo cel puțin nu sunt mai scumpe decât în ​​Federația Rusă. Micul dejun este rus obișnuit, lapte cu cereale, sandvișuri, terci, etc. Masa de prânz este de multe ori se prepară, pentru că în căldură pentru a merge undeva, nu este într-adevăr ca salata fierte de verdeață, asigurați-vă că brânza le puteți cumpăra „cârnați rustic“ pentru carne zazharki orice, pește și, desigur, de fructe, care, în abundență în aceleași supermarket-uri, apropo, și mai ieftine decât în ​​magazinele speciale din oraș. Ei bine, cina este un restaurant sau o pizzerie. Prețurile și alimentele sunt practic aceleași. Pizza - 5-6 EUR (Man 1 sau 2 femei sau 2 pizza 3 copii) antipasti - aceste gustări din carne de tip felierea, salata mica etc. și paste - 8-16 de euro (pentru 16 cu un număr mare de fructe de mare). Astfel, cina medie pentru o familie de 3 persoane este de 35-40 de euro, aceasta este cu bere sau vin.

Plecare. Mașina este chiar mai ușor de preluat decât de luat. Dacă închiriați înainte de 8am, atunci toate arunca cheia în cutia de recepție care a luat masina si la zi, cel mai important, nu uitați să umple masina, dar păstrează în minte faptul că umplutura lucra până la 19-00, iar apoi acestea sunt la pompa de aceste ATM-uri, tu care auto servesc. Puneți facturi acolo și alegeți coloana din dreapta și combustibilul potrivit.

Deci îndrăznești.

P.S. Ieri a venit la mine prieten și spune: „Congresul în Alușta, 3 familii (8 persoane) au închiriat o casă doar rece de 200 de dolari pe zi, tot confortul de acasă, și un duș și toaletă, dar fără aer condiționat. I-am arătat în tăcere fotografiile mele, el a fost atât de înclinat. Deci, în tăcere și a plecat fără a spune chiar la revedere ...... Astăzi soția lui a sunat deja, a cerut imagini pentru a arăta))

Deci, ai grijă de Rusia - odihnă în străinătate. Acolo unde vrei și cât vrei.