Parcul natural Shcherbakovsky - Volga Elveția, regiunea Volgograd

O mare de verdeață, flori. Am încercat să surprind cele mai frumoase și interesante 🙂

Căpșuni sălbatice, salvie, stejar, plop, mesteacăn. Am făcut prieteni cu fluturi, care sunt, de asemenea, peste tot.

Ambele lagare pentru parcare sunt echipate cu răcire - foișor, mese, brazi de piatră.

Există un pod peste râul însuși, dar este ușor să vă deplasați pe celălalt mal și de-a lungul rocilor sau chiar de-a lungul apei.

Apa este curată și înghețată. Puteți să-l utilizați cu ușurință ca un frigider 🙂 Râul Shcherbakovka este chic, similar cu un munte, ca natura înconjurătoare. Iar seara am fost acolo singuri!)), Dar locul este foarte popular, iar dimineața, în picioare la o atenție o mulțime de mașini, autobuze tur cu copii, adulți și chiar și grupurile de vârstă. Dacă intenționați să mergeți acolo, este mai bine să veniți puțin înainte sau nu în sărbătorile legale. În general, parcarea este aglomerată, astfel încât, prin majoritatea voturilor companiei noastre, sa decis schimbarea locului taberei.

Am căutat "Dry Beam", care este scris în aproape toate ghidurile despre Shcherbakovka. Potrivit descrierilor, acest loc părea foarte favorabil pentru petrecerea nopții cu corturi - o vedere pitorească la Volga, este ușor să coborâți la apă. Coordonatele nu am avut (cu kozhaleniyu, ei numai după călătoria am găsit), localnicii Scherbakovka nu a reușit, de asemenea, să răspundă la întrebarea - unde este, așa că suntem, desigur, un pic supărat, dar apoi a decis să meargă doar și să se bucure mirosul proaspat de ierburi de stepă și flori după ploaie. Mmm, aerul e doar un cântec. Și natura. Păduri, dealuri, stepi, mare Volga, cer, nori ...

Dar, totuși, locul pentru parcarea de noapte era necesar pentru noi, iar noi am decis să nu pierdem timpul în lucruri mici - ne-am dus la dealurile legendare. Urakov, Ștefan Razin și Ștefan Razin - multe legende există despre aceste locuri. și despre peșterile de lângă ei. Le puteți citi în ghidurile de Scherbakovka 🙂 Aproape de accident ne-am dus direct la peșteri Urakova deal, și a rămas acolo pentru noapte. Din nou, norocos și fără vecini :)

Este o opțiune bună pentru o scurtă ședere. Seara, au luat o cache geocache, iar noaptea a venit din pădure o vulpe! Știi cât de înfricoșătoare țipă. Horror 🙂 Am fost foarte frică, chiar a trebuit să dorm în mașină. A doua zi am ajuns la peșteri. Cine locuia acolo și care le-a construit. există prea multe povești și se poate ghici doar)

Ei nu au făcut din piatră, atât de mult timp este mai bine să nu rămână)) După 20 de metri, până la sfârșitul peșterii au decis să nu Wade - trecerea îngustează, a trebuit să se întoarcă la ieșire.

Și în cele din urmă, coliba în sine a înviat în final pe Urakov însuși! Ooooh, ce părere de acolo!

Volga este ca marea, în jurul dealurilor, pădurilor de pini. pe pietrele de coline sunt amplasate simboluri ciudate și un foc de tabără.

Nu vreau să o las deloc. Poți să stai ore întregi și să rămâi într-un astfel de peisaj ireal.

Apoi au fost pe dealul lui Stepan Razin! Vederea de la el prea kayfovy, am adunat acolo cimbru, vom bea ceai 🙂

Înainte de a pleca, ne-am întâlnit cu directorul parcului ... dar este așa de poveste :))

Călătoria noastră a fost un succes și acum vă sfătuiesc pe toți (și mai ales pe locuitorii din Volgograd și din regiune) să vizitați Parcul Natural Shcherbakovsky! Acolo este necesar să vizitați în mod necesar. Acesta este situat nu departe de Volgograd (250 km), natura - frumusețe ireală, multe orașe interesante, aer super-curat, sute de diferite flori, fructe de padure, peste tot copaci - mesteacan, pin, salcie. și aceasta este în mijlocul stepei) Zonă plină, larg Volga. Toată frumusețea nu poate fi transmisă nici în fotografii, nici în cuvinte - este necesar să mergem. Poți să mergi toată familia la parcarea echipată sau să mergi spre aventură împreună cu prietenii 🙂 Cred că noi înșine vom reveni acolo, multe locuri interesante nu au avut timp să se uite.

Mai multe fotografii - în album.

Coordonate: N50 21.468 E45 39.738

Parcul natural Shcherbakovsky

Parcul natural Shcherbakovskiy 50.000000. 45.000000 Parcul Natural Shcherbakovsky