După 80 km, părăsim Bashkiria și ajungem în regiunea Chelyabinsk.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Imediat după câmpurile de miere, suntem întâmpinați de creasta urală cu vederi frumoase. Munți, dealuri, stânci abrupte, păduri de conifere, râuri și cursuri de apă, aer excelent. Pe autostradă există numeroase locuri de parcare, piețe, cafenele, băi, dușuri, servicii de anvelope, complexe de realimentare și alte servicii.

Și după Asha am intrat într-un blocaj de trafic și vina a fost un vagon ars, plută întins pentru 8 km.

După ce conducem cam 30 km ajungem în orașul Sim. Vedere frumoasă de sus în oraș și în râul Sim.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Am decis să ne oprim la Sim și să mâncăm în cafea Oktan.

Din drum opriți la semnul "Parcul Național Zyuratkul" spre dreapta, turnul este situat la câțiva kilometri de ultima răscruce de drum către Satka. De la Ufa până la turnul de 247 km, apoi pe un asfalt excelent, la 9 km înainte de a intra în parc. La intrare se află un post cu o barieră și un stand de informare. La postul de angajați veseli ai parcului primim bilete pentru 40 de ruble din mașină și 40 de ruble pe persoană pe zi. De asemenea, puteți cumpăra o hartă detaliată - atlasul întregului parc cu descriere, suveniruri, etc. Trecem încă 13 km și suntem la lacul Zyuratkul!

Am ajuns târziu și a fost deja întunecată, dar am găsit un loc minunat pentru a parca și a înființa corturi. Am decis să nu gătești o cină lungă, ci să gătești un kebab de shish.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

A doua zi ne-am trezit devreme, ne-am dus la lac, ne-am plimbat de-a lungul țărmului și ne-am întors la tabără. În traducerea din Baskir "Zyurat" - "kul" înseamnă "inimă" - "lac".

Dimineața. Sâmbătă. Tăcere.

Pentru a nu se plictisi, au aprins un foc și au pus un ceainic și apă pentru cină. Încet, toți s-au trezit și au început să gătească cina, erau paste cu tocană.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

În timp ce cina se pregătea, Ralif a reușit să facă cafea și să-și repare mașina.

Trecând de-a lungul drumului murdar de aproximativ 700 de metri, am ajuns pe calea ecologică.

Pe lângă noi drumul la 6 km pana la partea de sus a crestei Zyuratkul, unde suntem fericiți să meargă până la sfârșitul eco-traseu, dincolo de pădure a fost, kurums, urcări abrupte.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Dar nu am fost opriți de kurumi și de ascensiunea abruptă, am mers cu încăpățânare și până la capăt. Și aici este - scopul nostru.

După ce am primit o mulțime de adrenalină și o grămadă de emoții, ne-am întors în tabără, unde ne-a așteptat o cină delicioasă.

A fost o oportunitate de a lua un câine de închiriat, iar copiii au profitat cu plăcere de el. Prețul pentru o oră de închiriere este de 150 de ruble.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Timpul a trecut și a venit seara, ne-am întors la tabără și am decis să luăm o sesiune foto la apus.

Ne-am întors la tabără și am decis să pregătim carnea.

Acum puteți dormi ...

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

În dimineața următoare, toată lumea sa trezit veselă și în spiritele bune.

Orez fiert cu carne tocată, a luat masa și a început să se adune. Am colectat corturi, lucruri, mâncare și am mers la maralii, la aproximativ 9 km de la Lacul Zyuratkul în direcția Satka.

În continuare, ne-am dus în direcția de Ufa și M5 pe pista unui accident cu o masina de argint, ea a mers la mijlocul drumului și a spart oglinda am plecat oglinda la fereastra din stânga față și nu a oprit, a mers mai departe.

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Apoi am mers într-un frumos loc în Bashkiria - peștera Idrisovia. Acesta este situat în cartierul Salavat, la 1-2 km de satul Idris.

Oamenii erau mulți, peștera este foarte vizitată de oameni, așa că am decis să nu mergem mult timp pe ea și am mers la râul Juruzan pentru a înota.

În cele din urmă, compania noastră:

Parcul Național Zyuratkul este o aventură

Deci, dacă doriți să vizitați parcul și lacul Zyuratkul, apoi să mergeți pe autostrada M5. de la Ufa - Sim - ultima intersecție pe dreapta cu indicele g.Satka Zyuratkul - Zyuratkul, lungime de 270 km. Dacă doriți să apelați într-o peșteră Idrisovskaya, apoi pe autostrada M5 va trebui să se întoarcă spre satul Kropachevo și du-te la distanță de 10-15 km în direcția satului zona Salavat Maloyaz, drumul va fi un semn „Idris 7 km“ și rămâne pe un drum de pământ pentru a ajunge la peșteră .