Ce este acest site?

Acesta este locul unde oamenii se adună în drumeții, pun noi rute, împărtășesc experiențe și impresii. Dacă sunteți aproape de apartament și inconfortabil în jungla de beton a orașului, dacă sunteți așteaptă cu nerăbdare să o vacanță sau de week-end pentru a obține până înainte de zori, și apoi întreaga zi pentru a urca și Wade de-a lungul căilor prin pădure deasă, iar seara, ajunge la destinație și aruncând un rucsac greu vă simțiți în sfârșit acasă - fiți siguri: acolo unde este necesar, acest site - este făcut pentru dvs.!

Angarsk pass - Kutuzovsky lac - Muntele Kazu-Kai - Mount Eklizi-breaker - platoul superior Chater-Dag - Munte Hangar-breaker - pass Angarsk

În campanie

Despre platoul Chatyr-Dag este scris foarte mult și adăugarea de ceva nou este foarte dificil. Pentru unii turiști acest loc a devenit un fel de mecca. Știu mai multe persoane care merg doar la Chatyr-Dag, nu există alți munți Crimei pentru ei. Locația convenabilă și posibilitatea de a ajunge rapid prin transportul public au făcut acest platou foarte popular. Ascentul la Eklizi-Burun este o excursie de weekend foarte atractivă, deoarece permite unuia dintre cele mai înalte vârfuri de munte din Crimeea să fie cucerit. Așa că am decis să urcăm din nou acest metru de 500 de metri pătrați, cu cât managerul nostru a găsit o nouă cale pentru noi.

Începem cu pasul Angarsk și plecăm pe ruta nr. 117 spre Lacul Kutuzovski. Mi-e rușine să recunosc, dar n-am mai văzut niciodată acest lac, așa că m-am dus cu mare interes. Drumul este usor, traseul 117 are o diferenta mica de altitudine. Un ritm calm, măsurat timp de o oră, am ajuns la lac. Chiar în fața lacului, am decis să verific starea primăverii Burchu-Chokrak și, cu mare regret, am văzut că a uscat. Și când a ajuns sus de la fontanela, am văzut că din lac și nu a fost doar o mică piscină și de mică adâncime, de dimensiuni mai mici decât cea care a fost pentru casa vecinului, în cazul în care toți băieții din jur curți din copilărie bărci lansate. Din cauza lipsei de ploaie și zăpadă, nu numai rezervoarele provocate de om ale Crimeei, ci și cele naturale suferă.

Lângă lac există o altă atracție importantă - o grovă de secoane. Este uimitor să găsiți un copac exotic în pădurea din Crimeea mai des. Fotografind grovea nu mi-a fost permis un tabără turistică, care este situată direct în grove. Sau mai degrabă fumul din ea. Grupul a aprins un foc care sincer, eram furios. Dați-mi voie să înțeleg că vreau să pun corturi într-un loc atât de pitoresc, dar să aprind un foc într-o grovă densă este foarte nesăbuită și lipsită de grijă. Atitudine absolut lipsită de griji față de natură. De la o distanță mi se părea că arderea arde. Mâinile s-au ciocnit de furie, iar rama sa dovedit a fi neclară.

În campanie

Grădina a fost plantată de grădinile botanice Nikitsky. În apropiere există o a doua groapă similară, dar deja de pini. Copacii sunt numerotați pentru contabilitate.

Din grove ne-am dus la izvorul Chatal-Khaya-Chokrak. Debitul apei este bun, două litri au fost colectate undeva în 20 de secunde. Din primăvară au urcat într-un loc frumos de parcare sub un singur copac.

De acolo, de-a lungul rutei nr. 118, ne-am mutat pe partea muntelui Kazu-Kaya. Drumul este bine stabilit, urcarea este nesemnificativă, este ușor de parcurs. Mai întâi va exista o barieră verde și albă.

În campanie

Apoi, sub drum, puteți vedea izvorul Bathhah, care, deocamdată, a uscat.

Și în spatele primăverii există o ieșire la curățenie, de unde Babugan-yaila este vizibilă.

Acolo, într-o poiană, am fost îndeplinite de către un pădurar, care a cerut direcția noastră și, după o scurtă conversație ne-a dorit o modalitate de succes, și a intrat în mașină și a plecat pentru afaceri lui lesnicheskim. Și am continuat să urcăm și după 40 de minute am fost în vârful Kazu-Kaya (1108.2 m.). Muntele în sine este la stânga drumului și, purtat de ascensiune, îl puteți sări cu totul. În partea de sus este un drum abia vizibil. Și muntele este puțin mai bine vizibilă Babugan-Yayla și este aici, care are vedere la Eklizi-breaker, așa cum nu am mai văzut. De aici, de dedesubt, se pare că o cetate impenetrabilă care se ridică deasupra peisajului înconjurător.

În campanie

Dar astăzi, din această parte, vom cuceri una și jumătate de mia de metri pătrați. Ne întoarcem la drum și continuăm să ne mișcăm în direcția vestică, până când vedem o cale bine călcată spre dreapta. Acesta este calea noastră sus.

Aici doriți să adăugați o descriere a vremii, deoarece pentru a vizita Chatyr-Dag este important. Și am fost foarte norocoși cu ea. Și, deși cerul era acoperit de nori, era și mai bine. Nu era nici fierbinte, nici frig. Urcarea a fost ușoară. Nu era absolut nici un vânt. Și aceasta este calmul, frumusețea tăcută a vârfurilor de deasupra, târâtoare ienupăr, care, ca urcare a devenit mai mult și mai mult, pentru a crea un sentiment unic de frumusețe și de calm, de liniște sufletească și bucurie. Bucurie din partea speciilor înconjurătoare, bucuria de alpinism cu succes, bucuria întregului trek. Eu scriu atât de des că nu simt nicio energie specială în locurile de putere, dar aici, în ascensiune la Eklizi-Burun, această energie mi-a surâs. Și peretele nepătruns, de unde muntele a apărut de jos, a fost luat atât de ușor, ca și cum pe aripi, ne-a ridicat la vârf.

Când traversăm marca la 1400 de metri, resturile de zăpadă gri, zăpadă au început să se întâmple.