Excursie de ferma de struti, tur de weekend, sub kiwi

Strugurii de struți din Jasnodarok

Cea mai mare fermă de struț din Ucraina este situată într-unul din colțurile pitorești ale regiunii Kiev, la doar o jumătate de oră de capital. Spectacolul este impresionant, așa cum veți vedea familii de struți adulți, care au trăit în Belgia și au apărut în struțul fermei, de la o zi la trei luni.

Cine dintre noi din copilărie nu a visat țările misterioase îndepărtate, jungle periculoase, Savannah ars de soare ... În cele din urmă, Africa este atât de aproape de noi.

Chiar lângă Kiev (doar 35 km de-a lungul autostrăzii Kiev - Jytomyr) veți găsi o călătorie uimitoare în lumea sălbatică!

Excursie de ferma de struti, tur de weekend, sub kiwi

Vă oferim o călătorie dincolo de exotice - la ferma de servicii, unde au fost așezate struții negri africani. Acestea sunt cele mai mari păsări ale planetei noastre (creșterea lor atinge 2,7 m, iar greutatea - 160 kg).

Dar, altfel, ei sunt foarte sociabili, percep oaspeții cu mare interes și se întâlnesc cu bucurie!

Și împreună cu struții își trăiesc prietenii - cerbul Kesha, negrul de porc Naf-Naf a venit din Anglia și din cameră - măgarul Eeyore și capra Boria.

Ferma este una dintre cele mai mari din Europa, fiind situată într-unul dintre cele mai pitorești colțuri ale regiunii Kiev.

Teritoriul fermei se uimește cu curățenia și este bine îngrijit și ocupă o suprafață de 18 hectare, se află într-o pădure de pini fantastică și înconjurată de lacurile și curenții săi cristalini.

Tot timpul anului avem excursii. Acceptăm cereri colective pentru excursii cu o vizită la mini zoo de contact, prânz pe teritoriul fermei. Durata excursiei: 35 - 40 min. În acest timp puteți urmări întregul ciclu de viață al familiei struțului, aflați obiceiurile și obiceiurile, auzi povestile fermei noastre și vedeți dansurile de neegalat.

Dupa tur, oricine poate comunica cu animale și păsări la grădina zoologică, plimbare o cămilă și un măgar, capre și oi hrana pentru animale, uita-te după cobai și fotografia coada superba păunului.

Pentru copii este echipat cu un loc de joacă pentru copii, iar pentru iubitorii de împușcături Tire lucrează.

Și dacă vizitați cafeneaua „Valea struți“ - pur și simplu se încadrează în dragoste cu această minune naturală - struți: că există doar un singur meniu - kruchenyky „struț Waltz,“ salata „struț“ omletă „Corporate“, iar pentru cei mici - supa „Vis struț ".

Straight la ochiul taurului

prieteni ferma pradă ne-am înșelat. și nu am văzut struți

Sunt de acord cu recenziile anterioare negative. În acest an, serviciul este foarte rasfatat. Am fost întâmpinați cu vierme deja la intrare. Ca rezultat, am făcut multe descoperiri interesante. recenzii de carte, am cerut să facă o înregistrare a comportamentului nepoliticos al personalului, nu este prezent și nu a fost în vedere. Deși o oră am mințit, că ea a fost în restaurant, apoi la Kiev, la managerul, atunci ea înmuiate în ploaie. bonului fiscal la problema restaurant, de asemenea, nu a reușit: „Tu cu siguranță, puteți imagina chiar acum strica vacanță și du-te verifica cu noi disponibilitatea registrului de numerar, dar“ în primul rând, ei au pierdut lumina, atunci sistemul se blochează, atunci administratorul a spus, Pe scurt, nu există documente și autorizații de activitate. În acest caz - există un câmp curat fără restaurante și catering.
Când am menționat în timpul conversației că brânza declarată în meniu ca "mozzarella" arată mai mult ca o brânză, unul dintre angajați a fost surprins: "Deci, nu este mozzarella, facem brânza asta înșine".
Animale cu o stare deplorabilă, acest lucru nu a fost înainte. Este posibil, desigur, că cămilele se varsă, dar nu l-am văzut niciodată atât de strangulat. Apariția macaralelor încoronate a apărut la intrarea unui cuplu. De unde au provenit păsările Cartea Roșie?
În general, în timpul procedurilor, a crescut atât de multe "părți". Și să-mi cer scuze că managerul a fost suficient de inteligent doar la sfârșitul bătăliei.

Voi începe cu cel mai important lucru - vă mulțumesc pentru ziua răsfățată! Astăzi (31.05.15) am ieșit împreună cu familia la fermă. Vreau să observ că am avut 2 luni. copil și 7 ani. În cele din urmă a venit la restaurant să mănânce. Ne-am așezat la primul pavilion din apropierea restaurantului (căutau foarte mult timp, s-au dus în cercuri și, în sfârșit, un cuplu cu noi l-au eliberat). Am așteptat chelnerul timp de 5 minute, nimeni nu a venit la noi, așa că ne-am dus în meniu și ni sa dat. Mai mult, după 10 minuri am decis și soțul sa dus la restaurant pentru a face o comandă. În acel moment, chelnerița a venit la mine și mi-a spus că această masă era ea și ea ia promis deja celorlalți care i-au plătit deja și când mi-a pus un semn "de rezervă". Doar super 15 minute. Am fost la masă pentru a fi loviți. Desigur, am întrebat ce ar trebui să facem. dacă soțul face deja o comandă și de ce a pus astfel o rezervă neașteptată atunci când masa este deja 15 minute. stați vizitatori și deodată am fi mâncat deja și unde mâncăm acum. Chelnerița naham doar ca răspuns, nu ne-a sfătuit ce să facem. În acest moment, soțul a venit și a cerut-o să ia comanda de la noi, ea a refuzat pur și simplu. Ne-am trezit și am plecat. Concluzie: mesele trebuie să cumpere de la chelneriță pentru o taxă sau vi se va cere să-l elibereze în orice moment! Nu recomand această fermă!

Un loc minunat pentru a vă relaxa împreună cu familia. Am fost cu soțul și fiica mea. La început, am fost surprins de intrarea plătită pentru copii (fiica a 4 ani), dar când au mers mai departe, au înțeles deja de ce. Mi-a plăcut foarte mult locul de joacă al copiilor, cel mic a plăcut să lucreze acolo timp de aproximativ două ore. Gradina zoologica impresionata de animale diferite, deosebit de interesata de camila si de paun. Excursia nu a fost luată, dar struții au fost vizibili. Iarba este tăiată peste tot, curată. Mici chiar au reușit să se întindă pe câmpul verde. Restaurantul a plăcut cu adevărat interiorul. și ca și cum ar fi acasă. Vă recomand tuturor să încercați plăcinte cu carne de strut, bine, și un fel de mâncare delicioasă cu carne de strut și legume, așa cum nazyayutsya nu-mi amintesc. Și mi-a plăcut Uzvar, fiica mea a băut două pahare, gustoase, este clar că apa nu se diluează prea mult. Ei bine, în general, impresiile au fost bune, cred că vom veni din nou)

Astăzi au vizitat. E oribil! Iepuri care așteaptă să mănânce și să bea! în boluri în loc de apă x rahat și mai mult gunoi! Un măgar râgâind probabil de foame în spatele unui gard împrejmuit (el și Sieden). doar stânga în șoc de animale! Rams gunoi de grajd de porc murdar, în cazul în care struți în dalike de funcționare și bătând picioarele gard (nu este clar de ce bine și pot ghici), dar cel mai neplăcut este puțin iepurii și un miel sunt nemultumiti de ceea ce a văzut copiii lor s-au supărat. pe această fermă trebuie să trimiteți o organizație pentru protecția animalelor. Aceasta este o fermă pentru animalele pe moarte!

Cât costă acest tur?)

Am fost acolo acum 2 zile cu clasa mea, mi-a plăcut cu adevărat. Sunt 8 years.I văzut acolo animale frumoase: o cămilă, un măgar, struți, frumos popugaev.Mne bucurat de joc pe terenul de joacă, mama mea mi-a dat pe leagăne 125 UAH SUPER-am odihnit. Și despre prețurile la produsele alimentare, aduce sandwich-uri dumneavoastră! Am călătorit clasa economic de la școală (părinții plătit pentru un tur) și înapoi la cost g.Fastova I-65 UAH.

Dacă mâncați animale, asta este!
Dar Dumnezeu să vă interzicăți să mergeți la restaurantul lor, ei bine, este doar un GE complet pentru toată lumea, de la serviciu la masă. Scumpă ca și în centrul orașului Kiev, porțiunile sunt scumpe și totul nu este atât de comestibil doar kapets.

Citiți toate recenziile și cât mai mulți oameni au multe opinii, nu primesc nimic IDEAL-Robots ȘI CEI MAKE-Avaria este OAMENI ȘI ANIMALE GREUTATEA-poate că și doresc să fie cel mai bun dar EAT RELAX-SO OTDYHAYTE.VOZMITE MOOD haroshy ȘI DE URMAT .not LOOK defecte în altele, începe cu tine-Strausz 35 GR.MOZGOV PESTE MAN Ce voi același pentru el și susținută de către dumneavoastră aceeași persoană escho haroshy ANIMALE VOZMUSCHAESHSYA A SKHOMYACHAT SAU 6 Baton au, de asemenea, cu NAPRAG creierului Un medic veterinar APOI le face injecții de colică în stomac-RATSYON ar trebui să știe să le-am făcut BP Bărbații prea fără a lua măsuri zhrem un restaurant OH și Africa RESTAURANT-PROPRIETAR CĂ orice preț dorit și a pus-ALL să se hrănească și să plătească salarii și puteri PODATOK benă ETC. Un DNERPE AGroSoyuz-PASARI PENTRU CA EXISTA atât de mult AV Yasnogorodka DOAR PRIVATE = PRIVATE = o mare fermă despre asta DK și am vrut să împărtășesc-9 ani TAM dezvoltat si Sonia preferata mea = tot un sejur plăcut și să dea BE RECIPROC toleranță și Bine ai venit = AHA-escho pE gătitul restaurant toate doresc direct de căldură staniu-C cu căldură, dar așteptați Nimeni nu vrea-Dacă nu ați rezervat în prealabil cu privire la ceea ce este întrebarea? face ordine și merge-ALL la timp-cu tine când oaspeții ocazional ZABEGUT CĂ ÎN TREI mINUTE TABELUL NU OZHYDAYA va acoperi sosirea lor A = ferm îndoială, doar în cazul în care a existat un obiect ascuțit doar a vrut să deschidă ochii =

Nu știu cine nu-i place acolo. Am fost cu prietenii acum trei zile - totul este bine! Comunicarea cu natura, cu animalele. în natură, în natură. Totul este organizat pentru copii. Pentru adulți există diferite chioscuri, case de vară. Tururi ghidate sunt foarte bune, toate vorbesc în detaliu, chiar și struți dans țigănesc. Biletele de intrare nu sunt scumpe, doar 30 de grivne. Da, desigur, pentru călărirea cu struții, o cămilă să plătească în plus. Și înainte de a ajunge la un struț, nu uitați că un struț de rulare la o viteză de 70 km. într-o oră, astfel încât nimeni să nu fie acuzat de angajații agricoli. Oh, și despre restaurant, am încercat să ia toate felurile de mâncare din carne de struț - salata, coapte din carne de struț (tocană) cu sos de fructe de pădure, ouă, ouă de struț și supa de perisoare de carne de strut amestecate - și vreau să vă spun - a fost fierte frumos. Da, desigur, trebuie să comande cel puțin o oră, pentru că pentru a pregăti feluri de mâncare aveți nevoie de timp! Și dacă doriți să aveți o odihnă bună, aveți nevoie pentru a merge mai departe cu o structură bună și o zi întreagă. Și este foarte ușor să ajungi acolo. de la metrou „Nivkі“ de foarte multe ori se duce la Yasnogorodka de autobuz (întrebați șoferul el vă va spune unde să meargă) și apoi la aproximativ 1 km. De mers pe jos de la natură, de-a lungul drumului satului - frumusețe. Și aici sunteți la fața locului - odihniți-vă, bucurați-vă. Vă mulțumesc foarte mult pentru toți lucrătorii agricoli, precum și director Lydia Nikolaev Kalmbah pentru organizarea și marele timp.

chi pot cumpăra un pui de struț?

Avantaje: în principiu, struții, precum și animale mici
contra: rutier rupt, în restaurantul n ** it (altfel greu de apelat) prețurile serviciilor sunt supraestimate în limba ucraineană. în general, nu este tras.
total: să ia o mașină de teren sau un microbuz, să mestece, fotik și impresii să fie garantate

Poți să cumperi puțin struț?

poți să cumperi un struț mic și ce preț?

Spune-mi, te rog. Dacă mergeți pe drumul propriu (cu mașina). Bilete de intrare sau de intrare la fermă - cât sunt ele?

Am stat acolo cu familia mea. Este foarte frumos și interesant acolo. În ansamblu - ne-a plăcut. atmosferă. animale, (o preocupare separată pentru struți), activități prezentate de companie. Există dorințe speciale pe teme. Aceeași preocupare cu privire la alte animale, de exemplu, atragerea și vet-le prea); zonă protejată pentru călătorii de plăcere pe oameni „de neînțeles“ urinează în colțuri și în apropiere de Capitele; lipsa de cadouri majore la sfârșitul vizitatori - ouă de struț (pentru bani se poate face), sau piese de coajă pictate simboluri, semne (în Pirogovo au un astfel de produs) .În principiu, atunci când oamenii și animalele trebuie să crească mereu și de a îmbunătăți, dar nu fi mândru de tine și fugi de partea ta.

! Prieteni Verblyudiha Sonia într-o stare deplorabilă, mulți pur și simplu nu acorde atenție la el, pe gât rănile sunt maloasa ichor, în timp ce acesta este în week-end constant arat, câștigând-le un mizerabil dengi..Zrelische-hrănite bomboane ei și .t.p.Kogda a călătorit cu copii a luat 6 pâini, animalele sunt atacate, chiar și păstorul era foarte foame și a înghițit tselym..Servisa zero lui. atunci când copiii în hazul, părinții sunt în picioare în soare, și stă personalul, care are o mulțime de bani cu aceeași roditeley.Tseny restaurantul nu este mic, și să se pregătească professionalno.Ne nu înțeleg de ce atât de mult entuziasm? probabil pentru că el a văzut erau strausa.My Gradina Zoologica din Berlin, au fost într-un safari în Israel, animalele de acolo în stare bună, păr grăsuț, strălucitor, și merită o vizită pe ordinea deshevle..Vot Ucraina este o țară de paradox DOAR Sonia este un păcat, pentru că nu e vina mea ..

Repet întrebarea lui Andrei - pot să lupt cu struții?) Iartă-mă dacă întrebarea este proastă, în cele din urmă visul idiotului.