Ei bine, pe când m-am dus într-o excursie la luna de miere pe coasta de azur, o revistă despre Minsk

După nuntă, Nadia și Sasha au plecat pentru o călătorie de trei săptămâni prin Provence. A vizitat Nisa, Cannes, Marsilia, Monaco, plecând spontan cu feribotul spre Italia spre Sardinia.

ÎNAINTE DE TRIP

- Vreau să merg de-a lungul Provencei, să văd câmpurile de lavandă și faimoasa Cote d'Azur. Vom merge pe toată coasta pentru a afla unde este mai bine și, poate, apoi să ne întoarcem acolo.

Planificăm să închiriăm o mașină în Franța și să mergem în Italia: de la Nisa la Roma.

- Sunblock - acolo este vândut la un preț ridicat. De asemenea, luăm întotdeauna împreună cu noi un kit de prim ajutor: cărbune, analgezic, antipiretic - un set standard.

Am luat o altă rochie de rochie, dar nu a venit la îndemână. Dacă intenționați să vizitați o biserică catolică, puteți lua un șal cu tine.

Sasha și Nadia au zburat cu zboruri directe Minsk - Nisa, s-au întors acasă prin Roma. Pentru zborurile plătite 700 $.

"Apropo, am aflat că Belavia nu a avut nici un accident de avion", spune Nadya. "Prin urmare, zburam de două ori calm."

DUPĂ TRIP

- Cum ai mers? - L-am întrebat pe noii soții după întoarcerea lor.

"Trebuie să ne pregătim pentru călătorii", povestea lui Nadia începe. - Nu am luat în considerare totul.

INCHIRIȚI O mașină în NICE

"Data viitoare nu voi lua o mașină", ​​spune Sasha. - Într-un sezon mai multe probleme decât bine. Benzina este costisitoare, drumurile sunt taxabile. Au vrut să meargă la plaje, dar de fapt nu există unde să parcheze lângă plajă. Am mers în alt loc, unde nu mai există locuri (râde).

Potrivit eroilor, dacă închiriați o mașină în Franța, cardul de credit "îngheață" depozitul de asigurare de 1000 €. Chiar și atunci când dai mașina înapoi, banii rămân blocați. Nu sunt îndepărtate, dar nu pot fi folosite. La sosire, Sasha a sunat la bancă și a cerut să deblocheze suma, dar, în general, automat "înghețarea" este eliminată după o lună.

- Am realizat că, în Italia, am fi "îndepărtat" la fel de mult ca asta. Și, culcată pe plajă, a venit cu un alt plan. Am închiriat o mașină în Nisa și am condus de-a lungul coastelor Provence timp de o săptămână. Am luat mașina marți și a trebuit să o luăm duminică. Dar, deoarece în această zi aproape nimic nu funcționează, am fost chiriați extinsă duminică gratuit (plătit 226 € pentru 5 zile).

Surpriza a fost că reîncărcările automate funcționează în conformitate cu următorul principiu: mai întâi, înainte de a umple gazul, introduceți un card de credit din care scrieți suma pentru un rezervor complet. Apoi, deduceți costul pe care l-ați reîncărcat și banii rămași sunt blocați temporar (ca în cazul unei mașini).

"Nu am știut acest lucru la început și am fost ușor surprinși când a venit o alertă că am retras 120 €, deși am reîncărcat cu 20 €", spune Sasha. - Prin urmare, sfaturi: nu vă opriți la stațiile automate de benzină. Deși deblocarea banilor în acest caz este deja mai rapidă - următoarea zi lucrătoare.

- În Nisa, ne-a plăcut cel mai mult!

- Nu au fost prea mulți oameni pe plajă: ne-am putea întinde mâinile ca pe o stea de mare, iar pe ambele părți era o jumătate de metru distanță. Privind înainte, vom spune că în Cannes erau mult mai mulți oameni. Pentru a găsi un loc pentru o geantă a fost o căutare. Și nici măcar n-am văzut astfel de murdărie, noroi și noroi în apă chiar și în Marea Minsk, - glumesc Nadia.

"Nu este deloc așa numitul Cote d'Azur: apa este curată și fără creaturi vii. Pietrele de pe plajă sunt în formă asemănătoare cu mozzarella - rotundă, îngrijită și frumoasă. "

- Dacă aveți resurse pentru a rezerva hoteluri, nu este dificil. În gama de prețuri de 60-100 € pe noapte pentru două, prețul nu este un indicator al calității. La un moment dat, când ne-am dat seama că trebuie să salvăm, nu am mai plătit pentru 90 de euro, iar pentru 70 de ani. Și uneori doar ei au câștigat: s-au stabilit într-o clădire veche cu plafoane de patru metri și o vedere la mare. Deci sfat: nu te uita la numărul de stele.

"Nu ne-am preparat: fie am mers la o cafenea sau am cumpărat brânză, hamon, baghet, fructe pentru o gustare".

"Am prins Wi-Fi, iar Sasha a rezervat primul hotel care a ajuns acolo, unde sunt locuri disponibile și unde suntem mulțumiți de preț", își amintește Nadia. - 5 zile petrecute în Nisa, am oprit în orașul port La Ciotat și în parcul național Calanca. Mi-a plăcut foarte mult în Cassis - este un mic sat spiritual.

Aplicația MAPS.ME a fost salvată. Cu ajutorul ei, am găsit chiar și cele mai sălbatice plaje.

În Nisa, Sasha și Nadia s-au dus la muzeul Marc Chagall, Matisse, Massena și Muzeul de Artă Modernă. Am cumpărat un abonament pentru o excursie la 10 muzee timp de trei zile (10 €).

"Am mers și am văzut fotkalis lângă frumoasa clădire veche. Sa dovedit că aceasta este o școală. "

PROSPENȚIA ȘI DEZVOLTAREA LAVANDELOR

- Fjords - frumusețe! În loc de plaje, există blocuri de piatră care ajung la mare. Ei spun că este mai ușor să ajungi acolo pe mare decât cu mașina. Deoarece este un parc național, intrarea pe teritoriu este interzisă, iar parcarea nu poate depăși două ore.

"Am pregătit cu atenție pentru drumeții pe plaje sălbatice, am luat întotdeauna mâncare cu noi".

- În Franța, întreprinderile mici sunt distribuite care furnizează magazine mici și supermarket-uri mari. Prin urmare, în centrul comercial puteți cumpăra produse agricole. Există o selecție mare de brânză și aproape întotdeauna puteți încerca ceea ce veți cumpăra. Foarte delicios brie, - spune Sasha, - ne-am răsfățat, de asemenea, cu brânză scump cu un strat de trufe.

"Francezii mănâncă adesea rață, foie gras, tar-tar. În cafenea este întotdeauna liber să aducă apă și un coș de pâine. Un fel de mâncare "să mănânce"
costă 20 EUR. "

Pe indicele "Vin aici" am ajuns într-o mini-fabrică cu cisterne, unde ni sa spus despre fiecare sticlă, ni sa permis să bem drastic fiecare vin.

- Există, de asemenea, piețe minunate cu fructe de mare proaspete.

"Și, în ceea ce mă privește," adaugă Nadia, "ar trebui să gustați cu siguranță dulciuri: deserturi, croissante". Singurul lucru care economisește din lăcomie este prețul. Dar pentru o asemenea fericire și 3 € nu este păcat.

- Overeaten cu fructe - adevărate, căpșuni și cireșe sunt scumpe acolo (aproximativ 10 € pe kilogram), dar ananas, papaya, mango - asta e! Smochine și migdale delicioase.

- Localul are propriul ritm de viață: dimineața puteți bea cafea și puteți mânca maximum un sandviș. Sasha încă nu sa putut obișnui cu faptul că în întreaga Europă cafeaua este beată cu cești mici. În zona de o oră se închid casele de cofetărie și brutării, locurile unde se servesc prânzurile deschise. Aceeași instituție își poate schimba meniul de trei ori pe zi. Puteți merge la un restaurant după cinci seara.

Înainte de Monaco, Sasha și Nadia au ajuns acolo în 20 de minute (o călătorie de 16 € în tren) și au petrecut o zi acolo.

- Orașul este mic, dar datorită faptului că este situat pe pantă, după un kilometru de mers pe jos nu mai vrea niciunde, - spune Sasha. "Am venit în zona Monte Carlo și ne-am gândit: unde sunt palatele, unde este luxul?" Am fost la cazino, am pierdut timp de 20 de minute și, fericit, am continuat. Apropo, pentru intrare este încă 10 €.

- Mi-am pus ziua de naștere, zâmbind Nadia, la numărul 19.

"Gradina japoneza din Monaco."

"Francezii se prelinge de mașini mici, pentru că au puține locuri de parcare", glumele Nadia.

"Monumentul pilotului argentinian Juan Manuel Fangio, care a devenit campion mondial de cinci ori și a fost primul câștigător al Marelui Premiu Monaco în 1950."

Înainte de Sardinia, Sasha și Nadia au făcut o călătorie de 15 ore cu feribotul și au petrecut patru zile de lună de miere acolo.

"Apropo, am dormit pe șezlongurile de pe punte sub cerul deschis."

În Italia, a rămas într-o casă pe două nivele, lângă mare, cu terasa.

"Aceasta este curtea noastră privată din apropierea hotelului".

"Acolo este foarte puțin adâncă, adâncimea maximă - pe piept, marea este foarte calmă. Dacă doriți - înotați și dacă doriți - stați și odihniți. "

Ridește windsurf-ul și totuși întâlnește un colector de monede mondiale și îi plătește noi ruble bieloruse.

- Latura nord-estică a orașului Sardinia a fost creată pentru odihna cu copiii. Pentru a înota, trebuie să înoți la iahturile acostate, ci să înveți sportul extrem și periculos - locul cel mai potrivit, - spune Nadia.

"Când vă uitați la vizor din exterior, se pare că totul este foarte simplu. Vă recomandăm să luați lecții în avans, dar am plecat deja, așa că ne-am distrat: au căzut în apă, au urcat și au căzut din nou. A fost distractiv! "

- Calculul cardului în Franța nu este o problemă, iar în Italia plata prin terminal este acceptată cu reticență. Acolo, o taxă fixă ​​este debitată de la persoana cu care vă așezați, indiferent de sumă. Prin urmare, am făcut mici achiziții pentru bani cu convingere.

Ce să vă faceți cu voi

- Din Provence vin vin rosu si lavanda in toate formele sale: uscate intr-o geanta, uleiuri esentiale, sapunuri si cosmetice cu aroma acestei plante. Am cumpărat chiar și un magnet care este "alimentat cu combustibil" cu ulei și miros de levănțică.

- Chiar ne-a plăcut, dar dacă am fi știut nuanțele despre care am spus, călătoria ar fi fost mult mai atentă. Am avut mai degrabă un tur gastronomic, - râde Nadia.

- Acum știm că nu ar lua masina, dar pe de altă parte, dacă nu obținem ideea că ar sta și cred că, „Oh, și ar putea vizita toate plajele mari. "Pentru că, de exemplu, în Tenerife ne-a plăcut foarte mult să călătorim cu o mașină de închiriat, dar acolo este de multe ori mai simplă. În principiu, toate a apelat la cele mai bune plaje am vizitat, a mers la muzee, odihnească trupul și sufletul - însumează Alexander.

Foto: arhiva eroilor.

Într-adevăr, un raport bun cu fotografii minunate, vă mulțumesc! Anul trecut, concediu în Villeneuve-Loubet, lângă Nisa. Diferența acestui oraș este în casele piramidale uriașe, unde există și hoteluri și apartamente private. În plus, un hipermarket cu cel mai bun mâncare pe care l-am întâlnit vreodată în magazine. Mai ales paste, prăjituri cu prăjituri și pește cu fructe de mare, o selecție largă de șampanie excelentă. Plaja și orașul în sine sunt foarte curate. Mi-a plăcut totul, inclusiv călătoriți cu mașina lângă Provence și cu trenul în Monaco, Cannes și Menton. Nu a fost decât unul mai puțin - când au părăsit apartamentul, un angajat al agenției Madam Chantal a încercat să dețină un depozit de 400 de euro. Deci, ia în considerare acest detaliu frumos.

Mmmmm, obzavidovalas. Și la fabrica Fragonard nu? Există spirite uimitoare! Călătoria mea a fost acum trei ani și îmi amintesc încă de acest miros dulce al Franței))

Puțin timp este dedicat Marselyu- acolo că Catedrala posmotret- Notre-Dame-de-Lyagard, Longchamp parc Calanques si un aspect mai rece, cu barca de agrement de Vieux Port (în valoare de aproximativ 20 de euro timp de 3 ore). Cassis este un oraș foarte abrupt și Aix-Provence, un oraș de universități, foarte clasic. Sub orașul Nisa are Saint-Paul-de-Vans- acolo Chagall a murit, loc rece si galerie de arta sunt uimitoare :) Monaco a devenit popsovym- aproape toată lumea care a fost pe Coasta de Azur au fost acolo. Și sunt mai frumoase exact locuri Provanskih :)