Vamal din Belarus

Ciudat, ca și a lucrat rapid obiceiurile bieloruse. și coada nu se mișca bine. Mă întreb care sunt ele. pentru că era coada de comandă pentru vamă și camioanele erau ambalate dens în 2 rânduri. Nu ajunge unde. pandemoniu. Doar transferul vamalilor din Belarus. precum și este necesar, în momente mai puțin.

Atenție vă rog! Trenul pleacă de la gara Belorussky. că frontiera cu Belarus este trecută de tren ca și cum nu ar fi acolo, deci obiceiurile reale. cum. Vamale. declarație de completat. Aceasta este pentru obiceiurile din Belarus. Pentru că dirijorul nu ne-a putut răspunde. fie că aveți nevoie pentru a obține o viză de tranzit Belarus, ca vecinii noștri cu privire la masina, care. calea înapoi gărzile de frontieră din Belarus strict inspecta lucrurile pentru a vedea dacă cineva este norocos.

Plecarea spre Nisa are loc de la gara Belorussky. (când au mers cu mici achiziții). Trecerea vamală a Belarusului în timpul schimbării roților, ele sunt schimbate. Două inconveniente la trecerea taxelor vamale pe acest tren. Când te duci acolo, trecerea vamală din Belarus trece o jumătate de noapte în Moscova, iar jumătate din treapta poloneză. Timpul pentru trecerea vamalelor (care durează în total trei ore) nu este permis în toalete. Prin urmare, pentru.

EEK, este de 100 de coroane mai mult decât un dispozitiv automat. La stația belarusă de la Moscova, predați "unchiului" de mărime medie. Trebuie să răspundem în mod adecvat la întrebarea colaboratorilor vamali din Belarus: "Câți bani aduci?" Atenție. în urma sosirii birourilor vamale ale Belarusului, luăm măsuri pentru a minimiza achizițiile achiziționate prin intermediul liniei. Birourile vamale din Belarus sunt interesate, bineînțeles, de ce nu cumperi lenjerie bielorusă. vamale. Producătorii belarusi, voi spune aici că port lenjerie, tricotaje și pantofi de origine bielorusă.

și ne-a informat despre starea drumurilor și a cozilor la vamă. În plus, forumul Meeting.lv a ajutat. produse alimentare. Vamale: Înapoi 04.01 vamale au trecut într-o oră. Este un club de noapte obișnuit? Intrarea costă 30.000 ruble bieloruse. Când am ajuns acolo, deja. unde ne-am oprit să-l mâncăm într-o oră de mers cu mașina de la vamă. Nu-mi amintesc numele locului. Am mâncat. ne-a informat despre starea drumurilor și despre situația de la vamă. Unii au trecut prin Vitebsk, alții prin "noi.

- O astfel de nebunie ca vameșul Ivangorod-Narva nu a fost văzută nicăieri. a fost un păcat să plece - oh, dacă nu ar fi putut fi deversate aceste dificultăți la vamă, ar fi fost de 2 zile. și blocaje destul de ciudate. Vama ruso-bielorusă a trecut fără oprire. Ei bine, autostrada Minsk.

declarație de completat. Aceasta este pentru obiceiurile din Belarus. Declarația este finalizată în limba rusă. politicos și a lucrat foarte repede. Dar belarusul nu a plăcut. Chiar și complet supărat. Pe drum. Comandanții vamali din Belarus au pus în general pe toată lumea pe coridor și au început să ridice rafturile inferioare. Sunt o mătușă impudentă și îmi place foarte mult ca vameșii sau polițiștii de frontieră să se comporte incorect în locul lor.

10/26/11 Visul de Valentine

cruce în satul "Navaya Guta", vama din Belarus trece fără probleme, urmați semnele. acest lucru puteți trece mai departe. La vamă am petrecut două ore. Apoi du-te la Chernigov. (direct pe Reni nu este necesar) și vă veți apropia de obiceiurile moldovenești. Coada merge destul de repede, obiceiuri. Pentru cei care se încadrează în această situație: după obiceiuri, mănâncă pe un drum bun, înainte de a intra în Galați. puțin cam 15 lei, vă rugăm să specificați. Vamale bulgare pe celălalt țărm, ordinea trecerii sale. prima trecere a ferestrei, control, a doua vamă. M-am pregătit pentru inspecție și ofițerul vamal, fără a ieși nici măcar afară.

locuri. Nu am vrut să mai deranjez cu hotelurile din Belarus, așa că am decis să o fac. Completez declarația vamală pentru câini pentru vameșii din Belarus. Soțul este extrem de mulțumit. La revedere din Polonia. Buna Vama din Belarus.

călătoresc calm, fără a suferi disconfort. Traseul spre granița cu Belarus era același: autostrada. la sute de metri până la graniță am fost prinși de o mașină cu numerele belaruse și am intrat în punctul de control împreună. berea cu o tărie de până la 7% nu este considerată vamală și alcool din Belarus și nu este luată în considerare în litri.

și sa mutat în partea din spate a casei, în speranța de a se afla la frontiera polonez-belarusă noaptea))) Este păcat. min, trece Belorussov 4,5 ore. La obiceiurile bieloruse au existat semne în legătură cu interdicția de a transporta mai mult. Cum să transportați trabucuri cubaneze prin intermediul obiceiurilor americane. dar cu toate acestea extrem de amuzant.

partea poloneză a dat drumul, iar inspecția a început la obiceiurile bieloruse. De la graniță, am mers direct.

În general, Solvexul nostru din Belarus a funcționat bine, fără a se suprapune. Pentru care a scos o jumătate de punct. și ceva pentru copil. Câteva cuvinte pentru turiștii bieloruși: în Minsk, alcoolul taxat gratuit este mai scump. Am zburat cu un Boeing-737 2 ore. Vama din Belarus a analizat din nou pachetele de la cei care purtau alcool.

cu trei regimente, am trecut în siguranță în granița dintre Belarus și Polonia și am ajuns la Terespol devreme. Destul de ciudat, am intrat foarte repede în zona neutră a vamilor polonezo-bieloruși, doar o oră.