Se odihnește pe lac

Avem pentru cineva o tradiție familială ciudată - să sărbătorim fiecare dintre nașterile lor exclusiv împreună în natură, departe de casă. Anul trecut au fost Balkhash și Issyk-Kul. In aceasta am decis sa mergem la Alakol pentru a vindeca nervii si imbunatati imunitatea. Când am ajuns la lac puteți citi și vedea AICI.

Din Almaty am plecat la 05-00, iar la ora 15-00 am testat apa de pe țărmurile Akshi.

În jurul satului, s-au hotărât să meargă la Koktum.

Se odihnește pe lac

În ciuda panicii umane vechi, că totul este necesar dacă nu răscumpărați, apoi rezervați din timp, în ambele sate existau destule locuri.

Prețuri de la 3500 tenge pentru comercianții privați și de la 5000 tenge pe persoană pe noapte - în pensiuni. De obicei, această sumă include trei mese pe zi.

Din moment ce soțul meu a avut un nume de zile, iar cu Almaty am condus (da, nebun!), Marinată kebab, sa decis să-și petreacă prima noapte pe plajă, iar a doua zi, încet, pentru a găsi o locuință civilizat.

Se odihnește pe lac

Am petrecut două ore în căutarea unui loc decent pentru un romantic. Locurile, de fapt, erau multe, dar apoi prea aglomerate, apoi prin bisericile îngrămădite de turiștii noștri "inteligenți".

Și apoi, destul de accidental, ne-am dus la o casă în picioare singură în stepa.

Guy poking în jurul valorii în curte, cu privire la problema dacă este posibil de a conduce la lac, a declarat solemn că este posibil, dar zona este privat și, prin urmare, taxa de - 400 tenge de persoană pe zi. Intrigat, am decis să vedem ce ar putea fi atât de interesant acolo.

Se odihnește pe lac

Sa dovedit, într-o pădure absolut minunată jigid este situat camping. Distanța de la satul Koktum la acesta este de aproximativ 7 kilometri de-a lungul coastei.

Cu cât este mai aproape de lac, cu atât mai multă iarbă plină.

Există o mulțime de flori și un număr incredibil de fluturi.

Se odihnește pe lac

Din anumite motive, a devenit imediat clar că timpul pentru căutare nu a fost irosit.

În camping, am numărat aproximativ treizeci de mașini. Practic, cu numerele Almaty și ruse. Aici și acolo erau văzute corturi întregi cu corturi, grătare și alte clopote turistice și fluiere.

Mumii tineri cu bebeluși în cărucioare mergeau, câinii jucau și chiar o pisică roșie uriașă, cu ochi uimiți, era văzută.

Se odihnește pe lac

Ceea ce este important, plaja aici a fost largă, cu o pantă ușoară.

În primele minute, mi-am luat o nouă iubită pe nume Jackesh.

Și o jumătate de oră mai târziu, lângă cortul spart, focul a crăpat. Din fericire, cortul și brazarul intră mereu cu noi în portbagaj pentru fiecare caz de incendiu, care mai devreme sau mai târziu, dar cu siguranță vine.

Se odihnește pe lac

Soțul Gosha, el e Goga, e al tău, tu alegi pe cel pe care îl vreau!

În seara, clarificat și chiar puțin pozansetilos.

Ziua de nastere, cu siguranta, sa dovedit a fi memorabila.

Se odihnește pe lac

Nu eram puțin norocoși cu vremea: de câteva ori ploua, dar apa era aproape întotdeauna caldă și am înotat.

Campingul este format din pajiști confortabile, unde trăiesc multe animale, zboară hoarde, cresc ciuperci. Pe teritoriu există toalete, mese, bănci, gunoi, iar proprietarii pot cumpăra prăjituri și miere de casă.

A doua zi am decis să rămânem la o altă noapte și apoi la alta.

Se odihnește pe lac

Când prietenii răsturnat mi poze Koktumy plaje aglomerate, în cazul în care nu există nici un loc să renunțe la un măr, eu sincer cred că o vom găsi, că nu trebuie să lupte pentru un loc sub soare sau în ploaie.

Găsește băiatul în fotografie. S-au găsit? Acum găsiți pescărușul.

Apa din lac este doar un cântec: afectuos, plăcut organismului și puțin săpun.

Se odihnește pe lac

Într-o zi însorită, Alakol și tot ceea ce înconjoară este transformat.

Și munții în depărtare și să-l bată.

Cu siguranță, nu toată lumea acceptă pentru ei înșiși un astfel de format de odihnă. Deși vecinii, judecând după mașini, păreau departe de a fi oameni săraci. O singură familie, cu care ne-am întâlnit, vine deja în acest loc pentru al șaselea an și nu le puteți atrage în pensiuni cu orice fel de covoare. Este adevărat, deoarece anul trecut taxa a crescut de la 350 tenge la 400 tenge. Criza însă!

Se odihnește pe lac

Oamenii din jur erau prietenosi, un fel de iubitori de natura.

Vecinul nostru, în mijlocul cetății Almaty, cu vârstă mijlocie, cu doi copii și un nepot mic, hiperactiv, a sosit în tabăra de bază a doua zi. Cu două zile înainte de a trăi într-unul din "hoteluri" din Akcah. După cum a spus el, au plătit 40.000 de lei și astfel nu au înțeles de ce: mici remorci mici și mâncare pentru un iubitor rar. Deși aici, probabil, cineva ca norocos.

Am fost invitați la ceai, tratați cu gem și pește proaspăt prins. Au oferit doar mâncare, au oferit felicitări și au vrut o noapte bună. Doamne, de o sută de ani, nu m-am simțit atât de liniștit, ca în cele patru zile.

Se odihnește pe lac

În fiecare seară am organizat seturi tematice-gastronomice.

Nu-mi amintesc nici măcar ultima oară când mâncam cartofi coapte pe cărbune.

Într-o zi, a decis să meargă la munți. Drumul se afla prin intersectia feroviara "Koktum", fiind situat la aproximativ 3 km de camping. Oaspeții se plimbau acolo pentru a bea apă și pentru a completa resursele strategice.

Se odihnește pe lac

Ideea de a ajunge la munți a rămas o idee. Piesa în direcția n. Dostyk (Prietenia) a fost spart în jos, într-o asemenea măsură încât ne-a fost frică să lase o mare parte din hodovka și se întoarse în direcția civilizației.

Odată, la vârsta de opt ani, am călătorit deja pe acest drum. Dar apoi părea ideal, iar munții păreau chiar mai magnifici.

Pe această rută, lacul de vindecare Zhalanashkol (un lac gol) este un minut de wikipedicitate: un lac care nu are nici un afluent de suprafață și nici un canal de scurgere. Este popular ca un loc de noroi. Apa din lac este sulfat de sodiu-hidrocarbonat-sodiu. Pe malurile mlaștinoase există o mulțime de lut sare cu vegetație lacată putredă.

Se odihnește pe lac

În general, de la Ucharal rutier este bun doar până la n Akshi în continuare la Koktumy -. Cel puțin pentru gropi, dar plimbari, apoi începe un off-road plin, deși poate că am nou la acest cuvânt, și să semene discordie.

Drumul spre satul Kabanbai (Andreevka) prin munți.

Oz. Alakol, vedere dinspre munți.

Se odihnește pe lac

Natura, în jur, bineînțeles, frumoasă.

Nu solono hlebavshi, a decis să sune la Koktumu.

Una dintre străzile centrale din Koktum.

Se odihnește pe lac

Prețurile în medie sunt de aproximativ 50-100 tenge mai scumpe decât Almaty. Bere - 200 tenge, coniac cum ar fi coniac văzut pentru 1300 KZT (avem 750 KZT), afumate - 1600 KZT, Placi de ciocolata - 280 KZT, pungi de ceai - 250 KZT, seminte de floarea soarelui, crutoane - 160 KZT, roșii - 450 de tone, castraveți - 350 de tone, pepeni verzi - 90 de tone pe kilogram etc.

Nămolul de tratare din Zhalanashkushlya vinde 500 de tone pe kilogram.

După ce a cumpărat câteva delicioase, sa dus la "acasă". Am avut o petrecere de adio cu noi prieteni înainte de a ne întoarce la Almaty.

Se odihnește pe lac

Pe Alakol am rămas timp de patru zile. Această scurtă vacanță Boy Scout, personal pentru mine, a fost o adevărată revelație. Sa dovedit că pot trăi într-un cort mai mult de o noapte și nu o isterie. Sa dovedit că bug-urile de păianjen sunt niște creaturi destul de drăguțe care se tem de tine nu mai puțin decât ești. Se pare că am uitat complet cât de catifelat, cu un scatter de stele de diamante, există un cer în afara orașului. Se pare că este bine să asculți dimineața fluctuația valurilor, ci să adormi sub picăturile de ploaie pe aripile cortului. Se pare că este minunat să stai lângă foc și să vorbim despre tot ce există în lume. Se pare că puteți trăi fără să vă lipiți pe Internet și să nu vă uitați la ceas la fiecare cinci minute. Se pare că pentru bani amuzanți puteți obține plăcere nu mai puțin de sute de mii de sute de mii. Astfel de cazuri.