Review Star Wars

Review Star Wars

Subiectiv vorbind, Lordul Întunericului Sith Darth Maul a fost nu numai cel mai tăcut (Da, nu Jar Jar Binks), dar, de asemenea, caracterul cel mai carismatic ambiguu „Phantom Menace.“ Desigur, el este un personaj negativ, dar să fim sinceri - cât mai multe ținut pumnii el în bătălia finală cu Obi-Wan Kenobi? Conform regulilor de bună a triumfat - și așa crezut în galaxie departe, departe aproximativ un deceniu. Cu toate acestea, persoanele responsabile pentru dezvoltarea universului „Star Wars“, considerat pe bună dreptate că un astfel de personaj plin de culoare are nici un sens să se piardă în cimitirul istoriei. Darth Maul, puterea de desen în mânie și înarmați cu furie, a supraviețuit, deși, și a pierdut jumătate din corp (dacă așteptați din umorul cărții, atunci tu stii partea leului se bazează pe acest eveniment și consecințele sale), sa întâlnit cu fratele său și împreună au devenit planuri de construcție pentru răzbunare. Odată ce Consiliul Jedi aflat de un interes neobișnuit în frații rebele din Dzha`Boaga oligarh scara interplanetar, provernuvshego recent afacere de succes și de a face rost posesia unei întregi planete Murdzhon cu resursele sale naturale bogate și populația locală așteaptă o catastrofă în Ziua a trei sori, atunci când arsite de în timp ce germinativ stele arde literalmente toate pe suprafata. Maestrul Windu și Yoda sunt trimise planeta si unul dintre cei doi Jedi Padawan - pentru a investiga situația.

Review Star Wars

Review Star Wars

Benzi desenate pe „Star Wars“ a ieșit în Rusia înainte, împreună cu bibliorafturi nesfârșite seriale ale acestui univers care reprezintă o încercare de a insufla un public „fanatstva“ rus în scara rentabilă - și aceste încercări sunt adesea menționate nu au îndeplinit așteptările. Acum, cel mai bun timp pentru a încerca să o facă din nou. Noul film și creșterea de interes în benzi desenate în Rusia poartă cu siguranță de fructe. Și publicarea de cărți, cum ar fi „Death Sentence“ este un rezultat bun al acestor evenimente, care permite să se extindă înțelegerea lor din marea lume, inventată de imaginația lui George Lucas. Pick up propria lor serie, Darth Maul va supraviețui mult mai multe aventuri - Sper că vom afla mai multe despre fiecare dintre ele. Publicarea „serial“ (Hardcover, „de marca“ logo-ul, die „Legends“), o carte o plăcere să dețină în mâinile tale și arată bine pe un raft de cărți. Comentarii privind traducerea nu (dar să vedem ce va spune fanii) impregnate cu praf planeta arid orbitoare flash-uri de imagine lightsabers este foarte bun, Maestrul Salmar favorite personale, Darth Maul, cele mai multe ori Infernal, dar uneori aproape tragic - pe scurt, totul este bine, așteptăm continua.