Recenzii Femtolasik de operare cu laser 100% pe ochii de intralasik și femtolasik (femtolasik)

Femto lasik - recenzii

Operațiunile privind tehnologia Femto Lasik au fost efectuate timp de mai mulți ani în clinici europene de conducere, în Rusia, doar câteva centre oferă operațiuni similare cu clienții lor. Vă aducem la cunoștință ultimele recenzii despre FemtoLasik - 100% metoda laser de corectare a vederii cu laser. Ce indică pacienții noștri în răspunsurile lor despre Femto lasik, de ce au ales acest tip de corecție a vederii și care sunt rezultatele operațiilor lor.

Mai ales a venit la operațiunea de la Novosibirsk. Sora mea a făcut o operațiune acum 5 ani cu Aram Ashotovich. Am îndrăznit în sfârșit. Femto Super Lasik, sora mea a făcut doar Super Lasik fără femto, atunci pur și simplu nu a fost. Rezultatul desfrânării de curs, aproape a izbucnit în lacrimi. M-am trezit și am văzut totul bine. Procesul este următorul. Dimineața le-au verificat vederea timp de o oră, poate puțin mai mult. Au pus o pălărie, o haină, au picurat picături, au șters ceva cu ochii. Apoi, în camera de operație. Chirurgul a avertizat că nu era necesar să te uiți la punctul roșu intermitent, că există momente deosebite când nu poți să te miști deloc, dar toată lumea o primește și el a insuflat încrederea că voi reuși și eu. Am fost ajutat în mod special de fraza că astfel de operațiuni sunt făcute chiar de copii. Toate au trecut destul de repede, unele sunt comparate cu nașterea. Dar personal am suferit mult mai ușor o corectare a vederii. Mulțumită lui Aram Ashotovich și întregului personal al Centrului.

Centrul științific și practic pentru restaurarea viziunii

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Vreau să-mi exprim recunoștința profundă față de centrul tău. Toți specialiștii sunt foarte amabili, atenți și prietenoși. În special, vreau să-i mulțumesc lui Dinara Zakirovna și chirurgului Aram Ashotovich. Fac femto pe 01/20/16. Rezultatul este foarte multumit! Sunt profesioniști în domeniul lor! Oricine nu îndrăznește să aibă o operație, nu ezitați să aveți încredere în această clinică!

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Am făcut Femto Lasik în clinica de la Lobachevsky.
În primul rând, aș dori să mulțumesc unui chirurg minunat # 40; deși un foarte strict și discret # 41;! Și să-i cer scuze. Când m-am așezat și am așteptat operația, am auzit în mod constant din sala de operație vocea lui: "Nu întoarce-te, nu miști ochii, liniștește-te!" M-am gândit la mine: "Ei bine, există un pacient atât de nervos care se află acolo! Voi fi liniștit". Ei bine, este chiar acolo. Mi se părea că m-am comportat perfect, dar chirurgul mi-a spus încă la fel la fiecare 2 minute. Evident, nu observăm prea multe despre noi înșine. Ținând cont de recomandările din nota, nu am încercat să ia ochii de pete roșii, dar dispare, apoi apare din nou, apoi se târî pe undeva, am încercat să-l urmeze, dar chirurgul a spus că muta ochii mei. Pe scurt, nu am înțeles ce greșesc.
Mulțumită asistenților care au sprijinit și au ajutat înainte și după operație. Foarte politicos, amabil și politicos.
În timpul operației, nu au existat sentimente dureroase, dar după ce a respectat recomandarea "încercați să nu vă închideți ochii, clipiți ca de obicei" a fost nerealistă. Ochii nu a deschis, la toate dintre ele maloasa lacrimi, care nu a putut scăpa, așa că a alunecat în zona nasului, a trebuit să respire gura, buzele uscate după 2 minute. Pentru a merge în mașina acasă, chiar și într-o zi tulbure, era o făină. Se părea că mii de soare străluceau în față. Am fost condusă la apartament ca și cum aș fi fost complet orb. Doctorii vă sfătuiesc să vă culcați imediat după ce ați venit acasă. Din durere am reușit să adorm doar o oră și jumătate mai târziu și apoi nu prea bine. Mai mult sau mai puțin ochii deschisi ar putea până seara. Apoi a avut loc primul șoc, ceea ce văd.

În zilele rămase nu a existat nici un disconfort deosebit. Cu privire la lucrurile mici - ceea ce scriu în memo. Multe dintre problemele, cred, sunt legate de psihologie: Deci, nu cred ceea ce vezi fără ochelari sau lentile, care sunt foarte teamă că deschid din nou ochii - și din nou, nu poate vedea nimic.
Din minusuri: chirurgul după operație se uita în tăcere. Aceasta este, în general, în tăcere. Nu a spus nici un cuvânt. Înțeleg că este atât de plin, dar de la el aș vrea să aud că totul este bine. Medicii, de asemenea, nu stau mult timp, uita-te la indicatori. Poate mi-ar plăcea puțină atenție. Probabil că o iau, doar noi, postoperatorii, suntem speriți până la punctul de groază.
În rest - grație medicilor, asistentelor medicale, personalului și chirurgului, desigur. Dacă unul dintre prieteni decide să urmeze pe urmele mele, o să recomand CEH-ul

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

23.12.14 laser corectat punctul de vedere al FEMTO LASIK. A fost -9 a fost 100 # 37; Totul este minunat, medicul este un pic cam nepoliticos, dar mi se pare din cauza experienței, și că pacienții nu se ciocnesc! Vă recomandăm! Viața a devenit diferită! Cel mai important, respectați cu strictețe tot ceea ce spun medicii, picurați etc.

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Face operațiuni FemtoLasik CEH, mama face aceeasi operatie in Ararm Ashotovich este dorit Karamyan acum 20 de ani este încă în clinica Fedorova MNTC Microchirurgia ochiului # 41; Acum corecție operatie viziune foarte diferite, și înainte de lasere nu au fost făcute toate nomzhom adevărate mama încă mai vede bine. Era rândul meu, foarte frică. FemtoLasik ales pe sfatul Armagh Ashotovich este dorit, am avut o cornee subțire și FemtoLasik de preferat, în cazul meu cu cuvintele sale. A fost într-o altă clinică recomandată lui Lasek, dar nu prea am vrut Doare, recuperarea este lungă, vechea tehnică # 41; Operația nu a observat nimic, a așteptat mai mult pe coridor și nu a rănit deloc. Doar ține minte cuvintele chirurgului, operația se termină, nu se încruntă. Am ieșit pe stradă și am văzut numărul de case, mașini, semne pe care nu le observasem înainte. Miracol într-un singur cuvânt.

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Bună ziua! Vreau să împărtășesc experiența mea. Prietenul meu a fost operat în Franța de către Paris cu profesorul Shepard. Aproape toata lumea face FemtoLasik, data la care Lasik a trecut. Adevărul de la Moscova continuă să facă astfel de operațiuni doar 2-3 clinici. Am ales Centrul de recuperare a ochilor, echipamentul este același și chirurgul cu experiență și numele lui Aram Ashotovich Karamyan. Există o diferență semnificativă de preț, restul rămâne același. Acordați-vă Parisului # 40; întreaga vizită la un prieten costă aproximativ 15 000 de euro # 41; Nu pot. În CEH, am fost tratat pentru ambii ochi 40900 x 2 # 43; 2200 de diagnosticare = 84000 de ruble. Sunt foarte multumit. Mi-am aruncat ochelarii si am uitat ce lentile de contact sunt. Și eu te sfătuiesc. Mulțumesc lui Aram Asernich, asistente medicale Lene și Ana. Vă doresc succes în munca voastră.

Moscova. Str. Lobachevski, 108

Tel: +7 (499) 517-99-00

Moscova. Str. Lobachevski, 108