Pyramid of Cheops descriere, istorie, excursii, adresa exactă

Piramida din Cheops, Giza

Probabil, nu există nici o persoană care să nu știe principala atracție egipteană - piramida lui Cheops. Da, și turiștii care au vizitat Egiptul și nu au vizitat singurele Șapte Minuni ale lumii care au supraviețuit, cu excepția faptului că puteți conta pe degetele voastre.

În ciuda numeroaselor studii, piramida lui Cheops păstrează multe secrete. Până acum, sarcofagul faraonului nu a fost găsit.

Înălțimea celei mai mari piramide din Egipt de astăzi este de 140 de metri, iar suprafața totală este mai mare de 5 hectare. Piramida lui Cheops este stivuită - atenție - de la 2,5 milioane blocuri de piatră! Pentru a livra aceste blocuri pe șantier, vechii egipteni trebuiau să călătorească sute de kilometri! Construcția piramidei Cheops a durat 20 de ani.

Adevărat, istoricii nu au găsit informații fiabile care să confirme acest fapt.

În ciuda numeroaselor studii și săpături, piramida lui Cheops păstrează multe secrete. De exemplu, până acum nu a fost posibil să se găsească un coridor care să ducă la cameră cu sarcofagul faraonului.

În camera de înmormântare a soției domnitorului, ușile secrete au fost descoperite de oamenii de știință, care se presupune că simbolizează drumul spre viața de apoi. Dar arheologii nu au putut deschide ultima ușă.

Lângă piramida lui Cheops au fost găsite câteva bărci în formă dezasamblată. Acum, pe navele colectate (apropo, cercetătorii au luat acest caz aproape 14 ani), toată lumea poate admira.

Informații practice

Utilizare: autobuz sau taxi din piața Tahrir din Cairo (aproximativ 20 de minute pe drum), Hurghada (5-6 ore) din Charm-El-Sheikh (7-8 ore).

Program de lucru: zilnic de la 8:00 la 17:00, iarna - până la ora 16:30.

Intrarea: pe teritoriu - 80 EGP (pentru adulți), 40 EGP (pentru copii); în piramida - 200 EGP (pentru adulți), 100 EGP (pentru copii).

Distribuiți acest lucru

Evaluare: 10 magnific

Piramidele antice preferate, am visat să văd piramidele din copilăria mea și mă bucur foarte mult că visul meu sa împlinit chiar și după mulți ani. Soțul meu și cu mine am venit la Cairo singuri și am locuit într-un hotel. Nu am fost atașați de excursii, ci pur și simplu am închiriat o mașină. Am ajuns la Giza din hotelul nostru într-o oră. Din afară am văzut piramidele, dimensiunea și puterea lor mă uimi. Am cumpărat un bilet de intrare și un bilet suplimentar în interiorul piramidei. Am intrat și ne-am găsit într-un loc uimitor. Ridicați-vă pe o scară destul de incomodă și îngustă

Fotografia precedentă Fotografia următoare

un miracol al Egiptului Pentru a vedea Piramida de la Cheops a fost visul meu din copilărie. Când am avut ocazia să mergem în Egipt, am început imediat să construim valize. Am avut de ales între un hotel din Hurghada și un hotel din Sharm El Sheikh. Am ales al doilea, deoarece de aici este mai aproape de Piramide.
Sosind la hotel, ne-am rezervat imediat o excursie la piramide. A costat 60 de dolari pe persoană. Am condus cam 5 ore de la hotelul dvs. din Sharm el-Sheikh printr-un autobuz confortabil.
Deja de la o distanță se vedeau vârfurile piramidelor,