Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Cum poți recunoaște un nou oraș? Există o mulțime de opțiuni. De exemplu, faceți plimbări pe cele mai importante locuri pe jos și apoi conduceți orașul în ansamblu (pe cât posibil), fără a uita să vă uitați în colțuri non-turistice. Întotdeauna combinăm aceste două metode. Mergând pe jos, învățăm mai adânc orașul, ne uităm la detalii, este mai bine să începem să înțelegem distanțele. Mergând cu mașina, învățăm orașul mai larg - volumele acestuia, specificul aspectului. Întotdeauna încercăm să vedem viața obișnuită, non-lucioasă a orașului. Deci, pe jos și cu mașina, ne-am înștiințat cu Smolensk.

Ce se poate vedea în Smolensk într-o zi și cum este mai bine să o faci? Pe un exemplu al zilei noastre, vom vorbi despre asta. Să mergem!

Catedrala Munte și Catedrala Adormirii

În spatele turnului este arătată Catedrala de la Adormirea Maicii Domnului.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Muntele Catedralei are parcare. Mai întâi decidem să căutăm altceva. Mergem în jurul Catedralei. Nu se găsește nimic potrivit. Ne întoarcem aici.

Am lăsat o oră și 20 de minute să vizitați Catedrala Adormirii și să mergem de-a lungul Catedralei. Acesta va fi un post separat.

Deci, primul punct al programului nostru este Muntele Catedralei și Catedrala Adormirii Maicii Domnului.

Înainte de a continua turul nostru în jurul orașului, faceți o fotografie la monumentul de la Kutuzov. Norul iminent a îngroșit vopseaua și a ascuns monumentul la umbră.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Următorul punct este digul Niprului. Se merge pe strada Soboleva și pe strada Studencheskaya. Câteva fotografii ale străzii Sobolev.

Îmi place foarte mult acest loc - o bucată de zid de fortăreață și un semn în stilul "Gorvodokanal" din anii 70. " Aici încă mai vinăm în timpul călătoriei noastre în oraș.

Pe străzile Sobolev și Studencheskaya sunt fragmente impresionante ale cetății Smolensk.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Un loc foarte spectaculos în cazul în care Marele Stradă sovietică se apropie de pod peste Nipru. Două părți ale zidului, ca doi giganți, păzind podul.

Dar nu mergem încă la pod,

și faceți stânga, pe Studencheskaya și căutați o parcare lângă dig.

Embankment de Nipru și o plimbare de-a lungul Soboleva Street

Traversarea Niprului este următorul punct de cunoaștere a orașului. De aici mergem pe jos. Prin acest traseu:

Această stradă este în același timp un bulevard, o zonă de agrement și un punct de reper arhitectural și istoric. Am venit pe stradă în partea finală, tabloidă. Asfaltul pe piste aici, desigur, dorește reînnoirea. Dar, în general, atmosfera este dulce. Traversa de var, bănci, pointeri spre atracții.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Aici există câteva facilități de catering plăcute: "Vanilla"

și taverna "Mandarin Goose".

În timp ce făceam fotografii, fiica mea a făcut o plimbare cu privire la chestia asta.

Gradina Lopatinsky

Deci, treptat am abordat grădina Lopatinsky. Vă voi spune despre obiectivele grandioase ale orașului Smolensk într-un post separat. Aici voi prezenta doar cateva fotografii.
Ce este grădina Lopatinsky? Acesta este parcul central al orașului, unde vecinul obișnuit cu neobișnuitul. Există, de asemenea, un tradițional parcuri de distracții, iazuri cu lebede, poduri, bănci, dar există mai multe monumente antice, în combinație face ca acest loc foarte special.

Gradina Lopatinsky pe hartă:

Obiectivele finale pentru această zi au fost templele secolului al XII-lea. Toți trei nu aveau timp să vadă, au văzut doi - biserica lui Petru și Pavel și biserica Sf. Ioan cel Divin. Templul lui Mihail Arhanghel a fost lăsat a doua zi.

Temple din secolul al XII-lea

Biserica Sf. Ioan Evanghelistul secolului al XII-lea (1173) se află singur pe un deal verde frumos. O vedere neobișnuită!

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Este foarte convenabil ca principalele atracții să fie situate în Smolensk destul de compact. Nu se poate spune că este foarte aproape, dar cu mașina este aproape la îndemână. Pe hartă, am remarcat cele trei temple ale perioadei premonde, care trebuie privite.

Deci, ne mutăm pe Nipru de-a lungul podului și de la o distanță putem vedea biserica lui Petru și a lui Pavel.

În acest moment, ora 19.40. Am decis să terminăm programul astăzi și să mergem la cină. Să mergem la cafenea, care se află în aceeași zonă, la 3 minute - în „raton plinuță“ (Novo Leningradskaya Str 16.). Instituția nu a eșuat. Sa dovedit un sfârșit minunat într-o zi minunată.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Așa am primit o zi în Smolensk.

De-a lungul timpului

Am plecat la ora 11.00. Ne-am întors la hotel la ora 22.30. Total: 11,5 ore a durat programul "excursie".

Obiective turistice, obiective turistice:

Cafete vizitate:

Locuri pe hartă:

Aceasta este ziua obișnuită în călătorie. Singurul lucru care este diferit - am plecat mai târziu decât de obicei și nu am venit la hotel în timpul zilei pentru somn în timpul zilei. Dar acest lucru se datorează faptului că starea de spirit a fost stricată cu o zi înainte. "Roata" a încercat. Pentru o lungă perioadă de timp s-au legat, iar după-amiaza nu au plecat.
Și altfel totul este întotdeauna așa. La început nu venim la hotel, ne uităm la oraș până când se oprește. În caz contrar, nu este mult de văzut.
Sophie îi place totul, plimbă cu plăcere și călătorește în același oraș. Iubeste cafea tot felul de atractii. Tot felul de bunatati si bucuriile copiilor - totul in programul nostru este. Deci nu trebuie să vă plictisiți și nu vă puteți obosi.

Într-o zi în Smolensk cu mașina și pe jos, un club de călători turneu lukas

Am fost în Smolensk în copilăria mea, mai precis în adolescența mea. Orașul a produs o impresie extraordinară. Și acum mi-e teamă să merg acolo. Am avut deja unele dezamăgiri. Am fost în adolescență la Pechory, o desfătare extraordinară. soțul toate urechile prozhzhuzhala ca atât de cool. Am ajuns. dar efectul nu este același. totul nu este același și entuziasmul copilului a trecut. același ppftal pe Valaam. deși Pechora și Valaam au rămas locurile lor preferate, dar toate la fel. de aceea mi-e teamă să distrug povestea de cristal a lui Smolensk. dar după ce am citit raportul, mă gândesc încă să merg. Mulțumesc