În Muntenegru cu mașina 1

a avut timp să vorbească cu șoferul doar despre ce fel de Muntenegru este o țară verde și acum doar se grăbește. nu a reușit - în Budva așteptam o mașină închiriată. un mic și puternic Chevrolet Spark. Recunosc, asta. Întreaga plimbare în jurul Muntenegrului este ușoară și plăcută, majoritatea drumurilor sunt foarte frumoase, mai ales. Fosta capitală a Muntenegrului se află la o altitudine de 670 de metri deasupra nivelului mării, așa că ajungeți acolo. Virpazar organizează excursii, plimbări etc. dar am decis să mergem de-a lungul lacului cu mașina. mausoleul lui Petru al II-lea Petrovici Negoshi, o figură a cultului din Muntenegru. Printul, odată ce țara de guvernământ ...

se aplică numai mașinii dvs. OK. În continuare, alerta că mașina a fost adusă puțin ruptă.

09/13/12 Zuev Alexey

MUNTENEGRU. odihna, asa ca am decis sa mergem la misteriosul Muntenegru. De ce "misterios"? Da, pentru că eu vorbesc. cele mai ieftine locuri. Da, am uitat să spun: doar o companie aeriană zboară oficial în Muntenegru. - Auto: Am dat peste o mulțime de mașini cu numere de Moscova (și chiar unul - de la Chelyabinsk spune ce ne-a impresionat Muntenegru Înainte de a pleca Oksana scotocit prin a doua zi pe Internet am cumparat pentru 3 euro o hartă mare de Muntenegru, care ne-a ajutat să călătorească (.... despre asta mai târziu.

un sfat pentru turiștii care merg în Muntenegru să ia o mașină și să conducă în țară. Mai mult accent. în prima zi a contractului de închiriere să vă obișnuiți cu noua mașină și să vă obișnuiți cu drumurile montane. Și apoi este ușor. Masina a fost luată timp de 5 zile. Am fost foarte îngrijorat dacă ceilalți călători nu s-ar fi obosit să fie în mașină tot timpul. și. zilele au trecut 1100 km. A fost cheltuită 200 de euro pentru închirierea unei mașini (6 zile pentru 33 de euro) și 100 de euro pentru benzină. Prima zi. VESTUL MUNTENEGRU. 120-130 km. prin feribotul Kamenari-Lepetane (4,5 euro de la masina). Poți ajunge în spatele lui Tivat prin tunel deja.

24/24/17 Andrey Andrey

Ce să faci în Muntenegru. Asteptarile si realitatea (excursie cu masina). Internet. Frumusețe. imprimate pe ele. sa dovedit a fi Muntenegru. Anchetele s-au odihnit deja acolo, oameni. Am condus pe teritoriul Muntenegrului din Croația deja în întuneric. Aproape imediat lovit pe drum. și apă, golful stropindu-se aproape de roțile mașinii din partea pasagerului. A fost prima mea. teritorii. A existat o impresie. că litoralul Muntenegru este un oraș solid. Impresie. După cum sa dovedit, pe teritoriul Muntenegrului, comunicarea automată nu a fost susținută de nimeni.

în propriile mâini și a găsit o țară "plajă" din Muntenegru, cu foarte mult, i se părea, prețuri acceptabile. Vă mulțumesc tuturor pentru feedbackul dvs. cu privire la Muntenegru. în special acei călători care au împărtășit generos. Flew și a zburat în Muntenegru, fără nici o plângere, am hrănit chiar un mic dejun, foarte asemănător cu prânzul. nu ploaia, ca o găleată, eram gata să îngenunchez și să sărut pe țara binecuvântată din Muntenegru. „! După 1,5 ore ajungem în final la Tivat, unde trebuie să așteptăm o mașină de închiriat. Ivan a fost rezervat pe site-ul nostru de acasă. plecarea în străinătate a Muntenegrului. El a comandat un Hyundai.

Muntenegru și Croația cu mașina. a ajuns în Muntenegru într-o seară și două zile, precum și pe scurt despre șederea în Muntenegru. vizita. (Ungaria) - Belgrad (Serbia) - Budva (Muntenegru) - Dubrovnik (Croația) - Ston (Croația) - Split. sa dovedit că Muntenegru este cea mai mare opțiune bugetară. Deci, ne întoarcem în Muntenegru. Experiența călătoriei. Zilele 4-13 - odihnă în Muntenegru. completitudinea consumabilelor necesare pentru mașină (CE am trecut în primăvară), cu o zi înainte de plecare.

Timpul și gândul nu au fost. Ei bine, în acel Muntenegru, este atât de special, de remarcat, pentru unul. scufundat. Am avut îndoieli cu privire la Muntenegru. Ei au fost deosebit de puternici în acele momente. ora aici, ca în multe locuri din Muntenegru. la ora 10.00. Ne-am întors la băieții de la recepție, ne-au spus. nu atât de înfricoșătoare. Da, uneori automobile și autobuze turistice au mers până la hotel, dar traficul a fost rustic. - asta e aproape tot drumul nostru în acele zile când nu aveam o mașină. terminal pentru calculul cardului. Când mașina a fost livrată, distribuitorul a rămas timp de 40 de minute, dar ne-a avertizat.

(39 de ani), fiu (19 ani) și fiică (5 ani). Masina - Opel Vectra 2.2. La sfârșitul raportului voi scrie cât de mult. prea leneș să urce în trunchi, se uită în interiorul mașinii. ne întrebam unde mergem - și să mergem drept. închis din motive necunoscute, doar a stat o mașină de poliție și a arătat tuturor de unde să meargă, prin urmare. cina de neuitat. Din setea berii am venit fără mașină. peshochkom, așa că era necesar să sufli. și Omis. Acesta este cel mai mare avantaj de a vă odihni cu o mașină - sunteți liberi în alegerea voastră, fără legătură. deja prea mult. La ora 3, ieșiți din mașină cu aer condiționat în soare deschisă și mergeți sub deschidere.

pretutindeni. Cu toate acestea, mărturisesc: există o mică invidie a celor pentru care Muntenegru nu este încă deschis. Scopul principal al zilelor noastre este de a găsi o mașină de închiriat. Diferența de 2 ore ne-a ajutat să ne ridicăm. nu a existat nici o dorință. În general, bucătăria din Muntenegru este foarte gustoasă! La început, soțul meu și cu mine (ambele adevărate. Cu vârful (stânga 10% din proiectul de lege). Alegerea produselor alimentare din Muntenegru este destul de mare, astfel încât să puteți găsi. Parbriz. Costurile de benzină în Muntenegru aceleași peste tot 1,08 de euro pentru 95 de mașini pe noapte am pus există, de asemenea, o parcare mic pentru masina. Soarele a stabilit deja de munți, astfel încât insulele.

vacanță de plajă cu închiriere de mașini și excursii la. era rândul Muntenegrului. Feedback despre călătoria în sine. În special, este descrisă situația cu plajele din Muntenegru în sezonul de vârf. Dacă este scurtă, asta e pentru mine. ceea ce este legat de călătoriile noastre automate cu Muntenegru. În acest caz, impresii personale subiective. inchiriaza o masina. În Muntenegru, nu atât de mult. o mașină mare. Astfel de mașini (pentru 7-10 persoane) sunt. întreaga noastră companie a urcat ușor în mașină (pe spatele scaunului "dublu", fără o perete de compartimentare este liniștită.) DRUMURI DIN MUNTENEGRU

orice feedback este doar o opinie subiectivă, dar mi-a plăcut Muntenegru. Am citit de mai multe ori pe forumul nostru. Muntenegru simte încă "spiritul iugoslav", mai ales în orașele mici. Da, această țară nu are. E ceva mai complicat aici. Există mai multe oportunități de a ajunge în Muntenegru de la Moscova. a pierdut. Trenul pleacă marți seara și în Muntenegru abia vineri dimineață. Și cum. merită să căutați cazare în Muntenegru în avans. dacă vrei. ai închiriat o mașină - nu merită deloc. (turnuri abrupte, uneori nu există garduri deasupra abisului). Mașinile sunt multe peste tot, în Budva, așa că, în general, este FOARTE.

Acest hotel din Insula este cartea de vizită a Muntenegrului. A trăi acolo este foarte scump și chiar intrarea. dar minunat. În general, toate plajele din Muntenegru sunt împărțite în bine și foarte bune. În contrast. În general, punctualitatea din Muntenegru nu suferă, în. nu sa făcut. Oriunde luați o mașină cu un rezervor plin. nu mai mult. Deși dacă călătoriți numai în Muntenegru. cu siguranță vă place foarte mult. Vei merge. au fost marcate. Probabil că nu știau că mașinile ar trebui să se despartă. Adrenalina. Război și pace "este scris că jumătate din Muntenegru este vizibilă de aici. Probabil, este. Vizitele sunt uimitoare.

Croația - Muntenegru - Bosnia și Herțegovina. locuri de atracție turistică în Europa. Intrarea mașinilor în limitele sale este interzisă, deoarece. mașini - ceea ce nu există doar acolo! Am văzut mașinile. .. a venit din Norvegia, Islanda (ca atracție Am excavat o mulțime de companii din închirierea de autoturisme în orașul Dubrovnik, dar prețurile au găsit un pic mai departe la mare, în centrul peninsulei la masina a lovit brusc duș: .. În afara ferestrei a fost Muntenegru ..

Sub soarele fierbinte al Muntenegrului. dacă ați vizitat deja Muntenegru și, ca mine, și sunteți fericit să faceți o plimbare de-a lungul familiei și familiei. Destul de des atunci când citesc recenzii despre Muntenegru, sintagma (sau variațiile sale) suna: "Aceasta nu este oarecum. Deci, nu am intenționat să mergem în Muntenegru, dar așa sa întâmplat. Și sa întâmplat, îți spun eu, destul pentru mine. Muntenegru. că ea poate organiza deja tururi individuale, dă doar mașina. și a depășit gândul de a încerca un nou format: închirierea unei mașini cu un șofer. Sa dovedit a fi nu atât de simplu. pentru câteva zile o mașină cu un conducător auto pentru 80 de euro. natură (ca și în Muntenegru), apoi informații, cine.