Hotelul își rezervă dreptul de a pre-autoriza cardul de credit anterior sosirii

Am decis să-mi las și impresia.
În primul rând, aceasta a fost prima mea călătorie în țară, așa că nu o pot compara cu mâinile mele. Am mers aproape un an în urmă

09.10.10-16.10.10. astfel încât emoțiile și primele impresii au rămas blocate. Voi începe de la început.
Orașul Hurghada însăși nu este foarte mare, dar este ca și cum Volgograd este lung. Calea de la aeroport până la Hotelul Desert Inn nu a durat absolut niciodată, literalmente a doua oprire după autobuz. Hotelul nu pare să fie memorabil. Personalul prietenos, spun aproape totul în limba rusă, o sală spațioasă. Nimic special.
Numărul.
De când am sosit la ora 15 ora locală sa stabilit imediat. Ne-am îmbătat, strâns, fără un balcon, dar cu un număr însorit. În general, nu gheață. A abordat soluționistul arab, care a vorbit în limba rusă și nu ia dat prost 10 dolari. Toate problemele sunt rezolvate! Camera a doua era mult mai atractivă: balcon spațios, cu vedere la curtea hotelului, luminos. Conder a lucrat ca un ceas, fără tulpină și răcit foarte repede. TV a fost, dar a arătat un canal rusesc 2-3, dar ele vor putea vedea numai nevăzătorilor, sau care sunt ochii obosiți, dar, în general, suntem despre Telly și nu amintesc) duș scârțâit neplăcute „încântat“! Nu este apă caldă în hotel, la toate, dar se încălzește doar până datorită tubului în spirală pe acoperiș de la soare. Deci, în dimineața revigorantă și răcoritoare dus rece, să nu mai vorbim nici o după-amiază caldă sau seara;) Sfat portar a cerut 15 de dolari () în mod natural pe botul era prea mult, am ajuns aici bargained sub 5 dolari !. În general, afacerea totul și pretutindeni. Este un fel de sport național, uneori este posibil să cumpărați un lucru cu 10% din cost. Un pic am plecat de partea mea. Acest hotel este situat pe a doua linie de coasta opusă El Samaka, care este adesea auzit în jargonul de turiști ruși „Dog“)) Proprietarul unuia dintre cele două hoteluri, astfel încât sala de mese este în câine.

Se pare că de la depunerea numărului resheșnic a fost extrem de norocos. La 3 zile după sosirea noastră, un tânăr tânăr a sosit din Lviv. Au luat o cameră de zi cu totul nepotrivit pentru: perete camera că patul era ud prin intermediul și prin, până la punctul că tencuiala a devenit acru. Formate chiar mucegai. Ei s-au certat cu superiorii hotelului și totuși au reușit.
Curățați camera în fiecare zi, în general, este foarte curat, dar ar sfătui lucruri scumpe și ascunde varză, doar în cazul, și apoi să fie doar o pura;) Da, chiar dacă aceasta este alegerea de numere pentru a încerca a fost cu perdele groase de pe ferestre. În 05-00 - 06-00 veți înțelege)))
Plaja.
Mergând direct prin Câine și casele amuzante ajungeți pe plajă. Plaja pe troechku.S golful dreapta "bunicul cu un nepot," și cu dreptul în sine este marea. Plaja este curată, apa este cristalină. Despre locuitorii mării, am tăcut, acest lucru trebuie văzut. Există paturi, se presupune că erau tolerate cu saltele, dar nimeni nu ne-a cerut niciodată plata pentru ei. Dar cu un prosop este probleme, am realizat prosoape de 3 zile, un arab pe prosoape de plajă de mână au spus că erau în spălare. De aceea, du-te la plajă dimineața, imediat la Arab. Există locuri cu un staniu, dar sunt ocupate mai întâi.
Înapoi la hotel.
Sala de mese.
la prima vedere meniul părea uimitor, ceea ce nu este! Dar, de fapt, pentru a mânca meniul tinde să lacrimi. Numai dulceața a fost cumva variată. În ultimele zile de odihnă, m-am prins gândindu-mă unde aș mânca și pe altcineva? Pall. Din fericire, în apropiere se afla un mic restaurant. Așa că am primit o langustă de 10 dolari. Este gustos! Dar să spun că sunt mulțumit, nu aș spune.
În general, clasa cea mai economică în frumusețea sa, pentru studenți, de care am aparținut anul trecut este cea mai mare! Afișările slabe ajung la fundal. Dacă doriți să Egipt, nu ezitați, du-te, nu vor exista probleme cu limba. Doar un singur arab a fost întâlnit și nu înțelege limba rusă și engleza. Voobshchem a revărsat sufletul său))) Mult noroc tuturor!

Ca tine • 5

ALTE REFERINȚE DESPRE HOTEL

TurPravda - recenzii hoteliere pentru turiști | Evaluarea hotelurilor și stațiunilor în funcție de recenziile turiștilor