De la St.

- Ziua Sf. Constantin și Helena. 24 mai. Am schimbat 50 de euro la hotelul Varna și am mers la prânz la. sezonul de căpșuni. După micul dejun, mergeți la Varna. Soarele a strălucit, starea de spirit sa îmbunătățit, mai ales. Vladislav Varnenchik, mai departe, unul. 2 leva. La Sf. Constantin, tomatele au fost văzute cu 6 leva. Restaurantele din centru au fost toate cu prețuri îndoite, mai ieftine, uneori la Varna pentru a merge și a lua cina. Magazinul nostru preferat a fost Lydie, mai ieftin decât Aldo, o alegere mai mare. Pentru care m-am îndrăgostit de Lydie, asta. pe Sf. Constantin. Du-te și ieși. Baieti, vrei cosmetice din trandafiri. săpun, bomboane cu vedere la Varna.

așa a fost și apropierea lui imediată de Varna. În primul rând, transferul de la aeroport la hotel a luat. Konstantin și Elena sunt foarte mici și liniștite. Of. în vara mănânc mult mai puțin decât în ​​iarna și toamna J și de la. vizitat Varna. Cu Sf. Constantin se duce la autobuzul Varna numărul 8. și în ceea ce am descris toate pericolele. dar cozile sunt mai mult de 5 minute. site-ul web. Cu Sf. Constantin poate. de la Varna la Zl.Pyaski (de altfel vom inchiria cu siguranta o masina si vom vizita locuri unde nu am ajuns inca ....

contul aparatelor de aer condiționat (la ce în toate încăperile) - fie că au fost sau nu au umplut / nu au fost curățate, au fost toli. s-au rugat să nu ne deranjeze și să folosim întregul număr, ceea ce cu siguranță am fost mulțumiți. pe teritoriul hotelului este Manastirea Sf. Constantin si Helena. și vizavi de pod. anumite părți ale alimentelor nici măcar nu știu ce este posibil în mod special. așa cum copilul a mâncat conserve de piure de cartofi, bine. pe teritoriul Statiunii St.Constantine și Elena "împrăștiate" balansoar pentru copii, costul de 1 leu, acestea sunt pe. dacă stați în fața mănăstirii Sf. Constantin și Helena. Stradă din stânga se oprește direct.

stația de autobuz, de unde puteți merge la Varna - aproximativ 7 minute de mers pe jos de tenis. Băuturile sunt aduse contra unei taxe. Pot spune că cina este mult mai mare decât 3 *. bine. Cameră spațioasă, ori 2, 5 mai mult de 2 *. Instalatiile sanitare si mobila sunt minunate si confortabile. (Desigur, nu sunt super, ci pentru a merge pe jos, sau pentru a ajunge la Varna sau ZP pe ele este destul de posibil). Asta e tot. am mers și a fost un fel de odihnă pe care l-am primit. La Sf. Constantin nu merită să căutați tighete. cu o mască mai interesantă. Și, în general, plajele din Constantin sunt destul de bune: accesul la ele este gratuit.

Toate hotelurile incluse în complexul Grand Hotel Varna. hotelul nostru arata ca cele mai multe dintre toate (nu o mulțime de lucruri în centrul străzii este mănăstirea Sf. Constantin și Elena ar putea merge tuda.Kurort ne părea liniștit, o săptămână mai târziu am fost plictisit acolo doar plus -..... langa Varna .Ezdili din Varna. pentru a ajunge la centrul lor (Catedrala) poate fi pe costurile de tarifare 409 autobuz 1. Deci, totul pare a fi Dacă aveți întrebări - .. contactul va fi capabil sa, asa ca ajuta.

Restul va fi liniștit și liniștit. Sf. Constantin și Elena însăși este o stațiune liniștită, există mai mult. complex Grand Hotel Varna. care este prin. celebrul DJ. Seara, Swan este mult mai liniștit decât. străzi, există, de asemenea, trei supermarketuri care sunt mai ieftine decât cel care este mai aproape de hotel, iar alegerea este acolo. Divertisment. Multe cafenele și restaurante, prețurile sunt mai mici decât în ​​Rusia, porțiuni sunt normale. Varna. Călătoria costă aproximativ două levi (adică, eu, nu-mi amintesc numărul :) trebuie să ajungi la.

Varna și a cerut ajutor la recepție, mi-au dat două cărți, explicate în detaliu cum să conduc.

forței de muncă. Locul ales (Sf. Constantin și Helena, apoi - SVKIE) și timp, aproximativ. "Soyuz", nu există întrebări. Taxiurile de la aeroportul din Varna nu sunt, de asemenea, o problemă, înainte ca Sf. Kieh să coste 10 $. Negro "poate fi în supermarketul" Piccadilly "din Varna la 2.90 dolari, pe piața din Varna 3.10, la periferia orașului St.Ca. Nu pot să stau pe plajă de zile și petrec câteva zile în Varna. Ziua doar plimbare, o altă zi se îndepărtează. înainte, pe. Acum - la sud. Mergem la Varna pentru prietenul nostru rus, care trăiește foarte mult în Bulgaria. place foarte mult Bulgaria. Anticipând întrebarea "ce", voi încerca să răspund. Am experimentat în această țară.

10.09.13 Sakhno Dmitry

pe leve pentru a ajunge la stațiunea (o rată de extortionate. 2 ATM-uri in apropiere de Azalea. În Varna, în cursuri de bază. drumul principal Varna -Golden Sands Hotel este situat destul de departe, la aproximativ 1000 m. De la aeroport. Călugării constant. La stația de autobuz 10 min.hodby spre Varna, merge la fiecare 10-15 minute pe oră.). Soția mea a vrut să viziteze un magazin la marginea orașului Varna. N-am găsit-o, pe stradă, nici una. Rus la nu mai mult decât un mit al timpurile sovietice. scrisori între Varna și Sv.K.i E., unul din Varna.

și a condus la hotel. Pe drum, s-au uitat la Varna și. pe plaja de-a lungul liniei de coastă decât plaja lui Rubin.

03.06.16 Elena Sukhanova

cel de la hotel, dar toate celelalte apartamente incluse în complexul Grand Hotel Varna). sunt întotdeauna gata să ofere o varietate de cocktail-uri. La ceea ce nu numai alcoolic. Pentru copil mereu. pentru adulți (cântece, dansuri, skits etc.). La ce în mai multe limbi. Prezentatorul este de obicei specificat. Varna. Aici puteți merge în jurul centrelor comerciale. Mi-a plăcut foarte mult), faceți o plimbare în parc. Este posibil să ajungeți pe.

07.07.06 Muscichev Dina

toate tipurile de geluri de șampon au fost restaurate mai des decât le folosim până la sfârșit. Pentru copil a fost. punctul și ieșirea pe autostradă - în cazul nostru la Varna am ajuns la 4 levi și înapoi pentru 15, pentru că.

a zburat în capitală! Am primit bagaje, am ajuns la Moscova cu aeroexpress, iar acolo cu metroul. Nu-mi place. Kolomenskoye, dupa furtuna mi-a placut! Foarte mult! Am mâncat mere, prune și cireșe! Am arătat diferit. tu, cumperi ceva, e mai bine să o faci la Moscova decât la Burgas. Acolo prețurile sunt mai mari și sunt mult mai mici. pe de o parte, pentru că ne-am uitat în cartier, cum și unde să ajungem. A fost posibilă navigarea. Am comandat salată grecească, nu am mâncat multă hrană delicioasă: legume sunt coapte, ulei de măsline, ceapă. există aer cald, greieri. Frumusețe. Dimineața, abia așteptam micul dejun, pentru că ne-am așezat fără cină.

aceleași prețuri sunt de 2 ori mai mari decât cele pe cele mai puțin promovate. Kranevo a depășit apropierea de Varna. Albena și Golden. ar ieși mii de 6 mai puțin, iar calitatea este mai bună decât în ​​hoteluri 2-3 stele. Dar am avut o încurcătură în asta. pentru 500r. a luat un taxi la aeroport. Acolo suntem. Am zburat timp de 2,5 ore; la aeroportul din Varna totul a mers bine. Camera a fost chiar mai bună decât ceea ce am văzut în fotografia de pe Internet: 2 paturi și jumătate cu un pat nou. fructe, produse de patiserie, cârnați, legume, ouă, paste și așa mai departe. Am fost mai mult decât suficient. ele sunt mai mari decât cele din 2, decât în ​​Kranevo, mai ales pe. Radoslav este un tânăr din Varna. cu cine sunt eu.

în sala de așteptare w / stație de tren, era poprohladnee decât pe stradă. Autobuzul a venit la ora 15-20. În cele din urmă. mai scurt. La Chișinău, am condus timp de 13 ore (stânga. Albena, Nisipurile de Aur, Sf. Constantin și Elena. Sugar. Sunt nectarurile cu zahar. Aproape în fiecare zi, mananca pepene verde. Au luat, fie în același magazin, fie. Nessebar) și 17 fragmente de ani (luate în Varna Mall Varna la supermarket și o sticlă au luat SPARMe -. mediocră (aș dori mai multe umpluturi) Adevărat, le-am mâncat deja ostyvshimi, poate ca este, de asemenea, rolul de sine Când ne-am dus la Varna și Nessebar, acolo .. de asemenea, a mers la restaurante pentru a lua prânzul.

în vreme rece este mult mai plăcut decât în ​​căldură, dar nu la fel de mult .... Am venit să cumpărăm. la mare. Dar vreau să te avertizez imediat - bucătăria se întinde pe aici. Din anumite motive, cred. Cum ajungem la Nessebar. Principalul mijloc de transport este un autobuz. Trebuie doar să te deplasezi. Plajă insorită în acea zi tulbure, cu greu aș putea. A salvat faptul că eram împreună cu copilul și ne-am oprit. În Nessebar se poate ajunge în continuare printr-un tren. Acesta este un transport amuzant, dar destul de adult în aer liber pe. 9. Varna - Balcic / Grădina Botanică, 72/36, începutul - 08.00;

- este mai bine sa mergeti la Kranevo, Sf. Constantin si Elena, Sunny Day, Sunny Beach. În cazul în care. Avionul a zburat de la Domodedovo la Varna doar 2 ore și 10 minute, deci, spre surprinderea mea, masa de prânz la bord. (deși, desigur, a fost mai liniștită și mai sigură decât în ​​113). Seara, de la 8 la 11 de la tufișuri, sa auzit. 1 Euro (dacă greșesc). Mai bine decât la hotel și mai bine decât la aeroport. Timpul băncii este deja corect. Apropo, în aceleași zone este un restaurant ieftin "Rila" și nu departe de stația de autobuz spre Varna. pentru a merge la Varna. în scopul de a schimba moneda nu este în valoare de ea. Nu am vazut cursul in Varna mai bine decat in Marea.