De la Huahin la Koh Samui cu trenul

E timpul să scriem despre cum am ajuns la Koh Samui din orașul glorios Hua Hin. Și apoi, se pare, scriem despre Samui și cum am ajuns aici nu am scris și de ce nu au explicat nici asta.

Într-un subiect separat, Lesha a răspuns la întrebarea cum să ajungi de la Hua Hin la Koh Samui în mod independent. deoarece există mai multe opțiuni și acestea vor fi utile chiar și pentru cei care vor călători de la Bangkok la Pangan! Vă recomandăm cu insistență să o citiți.

Am călătorit de la Hua Hin la Koh Phangan în autobuz, așa că a ales - pentru a obține de la Hua Hin Koh Samui cu trenul. Și, mai degrabă să ia trenul de la Hua Hin la Surat Thani (Surat Thani), accesibil de la stația de tren / cale ferată în oraș, după unitatea de la Don Sak debarcader, de acolo, să ia un feribot pentru a Koh Samui.

Și din nou părăsim Hua Hin după ziua de naștere a regelui Thailandei - Bhumibol Adunyadet, toate spațiile de cazare au fost ocupate, chiar și în mașinile cu aer condiționat, au rămas foarte puține locuri. Am cumpărat aproape ultimele locuri de pe rafturile superioare (nu existau fundații) în mașină cu ventilatoare (ventilator).

Vă sfătuiesc să nu mergeți la un tren cu aer condiționat. Chiar și îmbrăcămintea caldă nu te salvează, va trebui să respiri aerul rece, prăfuit, pentru că nimeni nu curăță niciodată faptul că filtrele din sistemul de ventilație sunt în trenuri thailandeze, dar praful este rar șters de pe pereții trenului. Fii atent!

Sa dovedit că am decis să mergem cu băieții care ne-au alăturat prin proiectul nostru "Buna călătorie - în Thailanda pentru o lună întreagă". dar au decis cu întârziere, mai exact în ziua plecării trenului! De aceea, ei au avut locuri în scaune, și a fost necesar să meargă toată noaptea, așa că am sfătui să iau bilete în avans, sunt dezasamblate rapid. În general, nu există multe trenuri cu mașini de dormit. Am ales trenul nr. 169, care pleacă de la Hua Hin la ora 20:10 și ajunge la Suratthani la 03:45. Prețul biletului de clasa a doua - în locurile de top cu ventilator (ventilator) pe ruta Hua Hin - Suratthani a fost de 380 baht pe persoană. Lenar și Katya împreună cu cei doi copii au luat scaune și mai ieftin.

Bilete de avion Hua Hin - Surat Thani

Ne-am adunat ca întotdeauna în grabă, era necesar să se predea încă bicicleta, dar sa dovedit că a fost posibil să se ia timp - trenul (merge la Bangkok) a fost cu întârziere de o oră și 10 minute, și este aproape normal, așa cum ni sa spus locale. Și așa ar fi fost din nou extremă, pentru că am ajuns la stația de exact 2 minute înainte de :) trenului program de plecare.

În timp ce ne odihnisem de oboseală, de la taxe, timp de o oră, copiii frolicked la stație.

De la Huahin la Koh Samui cu trenul

La stația Hua Hin, trenul a ajuns nu este prea lung și în timp ce căutam mașina, cu toate bagajele grele (băieți, nu luați multe lucruri, încredere în noi), trenul a început deja! Este bine că în acest caz unchiul cu walkie-talkie merge pe platformă, el frânează trenul pentru noi și am sărit repede într-o altă mașină, apoi am mutat toate mașinile spre a noastră. Despre trenurile thailandeze le-am spus într-o viză posta de răni Thailanda - Laos (de la Hua Hin la Vientiane). ele sunt diferite de rusii noștri.

Lenar, împreună cu familia și copiii, au stat în mijlocul nopții cu Thaisul în clasa a doua. Au existat, de asemenea, mulți thai care au dormit în culoarul din această a doua clasă.

Masina noastră a fost închisă de la ei, aparent, astfel încât noaptea n-ar fi nimerit în lucrurile noastre. Înțelept.

De la Huahin la Koh Samui cu trenul

Ne-am stabilit pentru noapte într-un dormitor de clasa a doua, cu fani. Vasilisa a cântat și Lesha a dormit puțin; îngrijorat că vom veni mai devreme.

Înainte de șederea noastră, am târât bagajele noastre mari în vestibul. Au fost 2 rucsaci mari, o casca, pe care a fost un păcat să plece, Lesha l-a cumpărat special pentru confortul călătoriei, tk. proprietarii au avut căști îngrozitoare, trei pachete de haine și mâncare (purtam un pepene verde pentru Lesha, pe care nu îl mâncase), un laptop, o oală!

Așa că am ajuns la stația Surattani, cu o întârziere de o oră, i. E. la ora 4:50, înspăimântați de faptul că autobuzele nu merg încă pe drumul spre stația de autobuz, era necesar să conduci 12 km, de acord cu 50 de bahturi de la fiecare adult.

De la Huahin la Koh Samui cu trenul

Și aici vom merge noi încă străzile întunecate ale Surat Thani și nu se așteaptă probleme, iar șiretul Thai aduce noi la unele birou, argumentând că aici va ajunge în siguranță la Samui ...

Oamenii din piesa "songgoo", în afară de noi încă câțiva oameni (europeni), toți tocmai stăteau și așteptaseră, pentru că nu era deloc o stație de autobuz.

Lesha a decis să preia controlul asupra situației și a plecat să ceară bilete la Samui. Se pare că am fost crescuți în mod deschis, deoarece costul traseului spre Samui (autobuz + feribot) a fost de 600 baht pe persoană, ceea ce este de două ori mai scump decât ceea ce am citit.

Noi spunem - ia-mă așa cum a fost de acord, aici nu ieși, astfel încât prima încercare eșuează divorț. A doua oară din nou (unii au plecat, Thai pomateritsya) nu ne-a luat în mod clar la stația de autobuz, Alex se întoarce, el vede autobuze mari, dar nici bani și nimeni nu știe cât de mult se duc, în cele din urmă urcă să îndure europeni.

Din nou, ședem și cerem stația de autobuz și suntem în cele din urmă aduse la locul potrivit, încercând să distrugem și mai multe bagaje (deși toată lumea avea un bagaj mare). Refuzăm și plătim după cum sa convenit la început.

De la Huahin la Koh Samui cu trenul

La această stație, care operează aproape non-stop, luăm bilete de autobuz la feribotul Don Saka + din Seatran Express pentru 230 baht per adult, copii 170 baht, copii gratuit. Vasilisa a fost liberă, de exemplu. Un bilet separat pentru feribot costă 150 baht.

Orar și bilete la Seatran Ferry

Don Sak este portul de pe care feribotul Seatran Ferry Express pleacă de la ora 6:00 în fiecare oră până la insulele Koh Samui, Pangana, Tao.

Noi, venind la dig, aproape imediat plecăm, la ora 8 dimineața. Un feribot pe jumătate gol pe a doua punte și un prim etaj cu mochetă (nivel de transport).

Mergem încet, observând munții frumoși din Suratthani și după o oră și jumătate ajungem pe insula Samui, pe plaja Naton.

De la Huahin la Koh Samui cu trenul

Șoferul merge foarte lent, dar ajunge direct la hotel, unde ne odihnim și petrecem încă 2 nopți. Scoatem bicicleta, Honda Scoopy-i, examinăm plajele din apropiere.

După ce ne găsim o casă minunată despre care am scris în postul "Casa noastră de închiriat pe insula Koh Samui".

Casa noastră de închiriat pe Koh Samui

Camerele din hotel nu ne-au plăcut, dar îmi amintesc barul opus - Barul Swing cu show-ul meu de noapte!

Afișare de foc în barul Swing, Koh Samui

Vrei mai mult, vizionează albumul "Fire Show In Swing Bar":

Încercați ceva de genul unei clase de primă clasă, nu este atât de scump. Condensatorul este reglat și totul este complet curat. În compartiment există chiar un bazin personal.