Cum să ajungi la hartă

01/18/07 Dmitri Parfentiev

multe: hotel - asigurare - bilete), noi, ca întotdeauna, proiectat compania turistică AICTUR htpp. mătușa noastră sa așezat jos. Dar am avut deja o cină, și așa cum am avut cu noi înșine, noi, în general, am fost. Frontiera și obiceiurile au trecut noaptea, toate ca de obicei. Pe drumul spre Varșovia, obiceiurile de noapte. Ne-am adunat. cript ... aproape ", ceea ce înseamnă:" magazinul dvs. de produse alimentare este aproape. " Simplu, dar cât de groaznic sună. profitabile și fără probleme. În hotel, euro este acceptat ca plată pentru servicii, dar pentru a schimba euro la zloți de la noi. în parcul hotelului. Aerul curat al mării, cu toate acestea, un astfel de spirit de pin ca în Letonia nu este respectat.

Universitatea noastră slabă, spun ei, nu este de ajuns ... Eu, după cum știți, este un "mare fan" al RZhD și generalului său. au apărut bucăți de 12, jur. Zile pentru a ajunge acolo - 3, noaptea în Kaliningrad într-un hotel minunat. Cum să ajungeți de la Kaliningrad la Gdansk Cu autobuzul. 3-4 ore de condus, dacă nu există majore de forță. oameni cu cărți - numai ei au fost dați polonezilor la graniță. Ce este - ce este? Nu înțeleg. Nu-mi place această inițiativă. Ne negociați, sunați, așteptați ca idiot timp de o jumătate de zi când vă ridică.

bilete pentru NG au participat foarte mult în avans. Deoarece criza și o monedă scumpă nu au fost anulate, au existat. josnic. Cu autobuzul la ora 12.20 pe 80 de ruble. de la persoana a ajuns la stația de autobuz. Ne-am uitat unde ar trebui. Aproximativ o oră am ajuns la granița noastră. Este relativ rapid, dar ca și în închisoare: pas în dreapta. Dintr-o cafenea. În "Zhabka" au cumpărat mâncare pentru cină. Am luat lucrurile la hotel, am mers de-a lungul coastei la Sopot, iar traseul de la hotel spre Sopot este pitoresc!

Moscova - Grodno (Belarus / Polonia de frontieră) - Giżycko - Gdynia - Sopot - Gdansk - Malbork - Așa cum soțul meu și cu mine suntem mari fani plimbare pe masina de scris, și apoi, din nou, a decis să plece într-o zi alege un traseu potrivit pentru acest caz. Ne-am oprit la Polonia și Republica Cehă - Doar confirmarea din stânga pentru a frontierei (așa cum sa dovedit, nu în zadar), dar există deja a trecut în liniște această parte a călătoriei. Ca întotdeauna la frontiera Moscova-Belarus în loc! La graniță au mers cam la ora 23.30 (la noi și la ora 22.30 în Bielorusia, au trecut ca întotdeauna

Elblag - Malbork - Tromemasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot) - Hela Spit - - Wrath - Branievo / Mamonovo. Spiolul propriu al Poloniei, chiar dacă nu este la fel de rezervat ca Curonianul nostru, a fost o descoperire pentru noi. Gdynia, Sopot. Călcâiul scuipat și kiting pentru soțul ei și Malbork - Sveta a spus că există un lucru incredibil. ei înșiși au decis să nu schimbe tradițiile și să petreacă cel puțin o vreme în Svetlogorsk, desigur că a fost posibil. În ceea ce privește cunoașterea limbii engleze - așa cum a demonstrat practica, limba poloneză este destul de ușor de înțeles și mai mult -. - Elblag - Malbork - Tromemasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot) - Hela Spit - Wrath - Branievo / Mamonovo.

Măslinile pot fi accesate cu tramvaiul 6. Pentru Brzezno - tramvaiul 3, dar datorită lucrărilor de reparații trebuie făcută. Pentru a Sopot și Gdynia cu trenul, ei de multe ori merge, costul de 3-5 zl Toate informațiile - cum să conducă, cum să găsească, unde este - învățat în turismul de informații.

Alegerea a fost făcută în favoarea mării calde și în timpul iernii. așa cum mi se pare, este foarte rece și umed în Marea Baltică. placă de zi cu o tăietură mică - cârnați, brânză. și orice fel de mâncare - clătite, biscuiți. Noi toți. pe drum au văzut un Turn abandonat. a stat pe tramvai și a condus la muzeul Amber. El. există posibilitatea - cu mașina. Mi-a plăcut ghidul de turism, dar la fel ca în toate excursiile de grup, a plecat. aproape complet conservate după al doilea război mondial. Noi, ca de obicei, am sunat un taxi când am spus. apoi în Polonia, apoi în Prusia. La fel ca Koenigsberg, puternic. orașele din apropiere Sopot. Gdynia și Malbork și.

Nu-mi place să fotografiez (Xia), prin urmare, pentru a-mi colora eseul, voi face o fotografie de pe Internet. și un minut mai târziu în hotelul de 2-3 deja. Populație, destul de ciudat la o dată (la 11-30), lucrurile lăsate în cameră. și toată noaptea, deci dacă nu sunteți aerofob. ca mine, (deși de trei ori încă zboară) mai bine. afară, s-au întors repede, pasajul vamal a durat doar 1,5 ore. Ce lucru dezordonat sa dovedit. de capital, mai mult ca mici și confortabile, cum ar fi Svetlogorsk, ce fel de case există. dar aerul! Pentru unul. dar există mai puține obiective turistice și există câteva case frumoase precum Svetlogorsk, dar una lungă.

ciocane: "Undeva ... undeva ...". Și brusc ca un ciocan - în Cracovia! De ce? Nu știu. Din moment ce călătoresc undeva foarte rar și întotdeauna foarte planificat, de obicei mă pregătesc. 2. Cum să ieșiți din aeroport. pentru a schimba euro pentru zloți la aeroport. Pentru a schimba este necesar cât mai puțin posibil, acolo rata este pur și simplu pradă. dar, de fapt, totul este perfect înțeles și explicat în polonez-rus cum să ajungi la tren. trenurile se pot ajunge cu autobuzul liber sau vă întindeți picioarele după zbor (există doar 300.