Câteva cuvinte despre experiența utilizării pop-popper - clubul iubitorilor de vrăjitori

După cum sa menționat deja în forum, ieri, a încercat în mod conștient (în ultimul an, în urma achiziției acestei devaysa a fost mai degrabă fermenteze într-o încercare de a captura algoritmul de a lucra cu ei. Rezultatul a fost, dar nu cu mult) experiență Pople-popper. Pentru o noapte și o zi au încercat să înțeleagă experiența și să încerce să-l explice pe cei care sunt doar incepand de a prinde pe Pople-popper (PP) sau încă în dubiu - luați-o sau nu.

De fapt, PP este, în opinia mea, în primul rând un mijloc de a furniza momeala în locul în care se presupune că trebuie să găsească obiectul de prindere (încă mai am un rudd). În al doilea rând, PP este un indicator al mușcăturii peștelui, puteți spune - un flotor.

Și, în sfârșit, momeala însăși este un vierme de silicon mic (de circa 10 mm), plantat pe cârligul nr. 4-5 conform clasificării sovietice sau # 10-12 - în conformitate cu cel internațional. Este legat de PP cu ajutorul unei leduri din linia de pescuit din Chernigov cu o secțiune transversală de 0,18 mm. Lungimea lesei este de 17-20 cm.

În unele surse am întâlnit sugestii privind lungimea leșei. Și dacă maximul aproape toate oferă aproximativ 20 cm, cel mai mic văzut chiar și la o rată de 5 cm poate de ieri experiență de capturare să spun că este mai bine, la urma urmei, nu mai puțin de 17 cm :. Ieri ciugulit aproape fiecare exprimate, dar în unele cazuri ciocul nu a fost perfectă. În ultimele cazuri, după ce am tras-o, am observat că lesa a fost depășită de cordonul principal (pentru mine). Ca rezultat, lungimea sa de cel mult 10 cm. Mai târziu, în cazul în care un timp după turnare de pește nu a fost, în mod direct aborda eșapament, și a găsit aproape de fiecare dată se suprapun.

Nu știu dacă peștii s-au speriat prea aproape în cazul depășirilor PP sau pur și simplu viermele mai rău animat pe o leșică atât de scurtă și "atașată incorect".

Prin urmare, a început să încerce să arunce un pic pentru a frânge cablul, astfel încât viermele cu lesa s-a întins înainte și nu sa împiedicat cu cordonul (linia principală).

După căderea PP la suprafața apei, aștept un timp (până la 10 secunde). În primul rând, unii experți cred că în acest timp peștii pot evalua situația și să se concentreze pe locul de toamna, pentru a decide ce să facă: să scape pentru a se salva, sau alunge probabil prada! În al doilea rând, în acest moment, viermele de pe lesa alungită se scufunde ușor în fund și poate provoca pofta de mâncare în apropierea peștelui care se află.

După ce așteptăm acest moment, începem să animăm uneltele noastre. Unii au sugerat face poppernye ryvochki, sloop-gâlgâit atragerea de pește, dar experiența din trecut și la începutul acestui an, ceva îmi spune că o mulțime de sens în ea (pentru Rudd. Acesta nu este un bas.). Pur și simplu, sau a făcut scurt, potyazhki moale mâner lui tambur (vierme se execută o distanță relativ mare. Poate că există un sens în perioada de pește musca activă, pentru a accelera trecerea locația probabilă a acestuia din urmă), sau, așa cum a început să facă noaptea trecută, doar legonechko relativ încet și ușor twitchy PP la o distanță de 1-2 cm - este lăsat să vierme pentru a revigora și a atras în mod natural de pește. Apoi se opri. A început cu o pauză de 2-3 secunde, dar apoi a adus-o până la 10 și nu regret - aproape toate muscaturile au fost la sfârșitul pauzei, doar pentru ei 9-10 secunde. Mai mult de 10 secunde nu este întins, așa ca de obicei și 10 suficient, și să păstreze silicon pe termen nelimitat vierme neînsuflețit spânzurat în lesă, aparent. nu are sens. Prin urmare, a repetat din nou lui scurt, moale vârful ryvochki filare, împingând corpul PP 1-2, ei bine, 3 cm, în principiu, a fost destul de un pic PP se amestecă și intră în modul de așteptare în cazul în care peștele a fost aproape. - Nu este obligat să aștepte mult timp, bine , secundele 10, nu mai mult.

În cele din urmă, despre momentul tăierii peștelui. La început am încercat să o reduc la momentul începerii mișcării PP pe apă. Am coborât, câteodată am simțit că am rupt un vierme din gura unui pește carnivor, dar ultimul nu a fost observat. În cele din urmă, un loc, cu cârligul cuplat la marginea buzei. Am scos-o ușor!

Apoi a început să dea peștelui o momeală înghițită. Arata - PP sa mutat! Aștept. Da, asta-i PP a condus la partea! Soft pull-sweep și - flutterul de pește la sfârșitul jocului!

Deci de pescuit am primit un astfel de algoritm: aruncă ușor depistăm tufișuri sau sub ramuri de copaci în ferestrele de vegetație, sau, în cele din urmă, în orice loc în care este posibil să se găsească de pește; în ultimul moment din cordonul ombilical frânată trăgând vierme lesă pentru a scăpa de suprapunere, PP cade pe suprafața apei, am așteptați zece secunde și să înceapă tresare ușor (într-o cantitate de la unu la trei) vârful momelii de filare resusciteze promovarea vizual PP pe suprafața de una până la trei cm Pauzăm timp de până la 10 secunde. Și așa mai departe. PP ușor a fluturat de la acțiunea peștelui de pe vierme - nu am grijă! Astept cand PP va duce la partea! A condus! Puțin mai înainte, și, în cele din urmă, ridică doar ușor capătul de filare în sus sau otvozhu deoparte (după caz) cu simultană bobinei de preluare.

În acest moment, dacă simt fluturarea peștilor pe cârlig, eu în mod natural continuă să revin, asigurându-mă că peștele nu trage pârghia în tufișuri. Dacă peștele de pe cârlig nu este simțit, opresc răsucirea, așteptați 10 secunde și continuați procesul în algoritmul descris mai sus. În cazul în care, după oprirea PP a condus imediat, - aparent pește de pe cârlig. trebuie să încercăm!

Timp de două ore, ieri, prins 30 pesti, și că - în lipsa de experiență suficientă, dar mai mult decât următoarea ședință trei oameni poplavchanku care au încercat să atragă duzele lor și momeli Rudd în adâncurile lacului.

Prins pe PP ras roșu diferite, știu cazuri de prindere cântărind mai mult de 1 kg. Dar, practic, așa cum am făcut ieri, este un pește de aproximativ jumătate de palmier. Dar procesul de atragere a unui pește la un vierme artificial și, mai ales, procesul de extragere a acestuia din apă este de nedescris! Cred că colegii mă înțeleg.

Da, la ce altceva aș vrea să atrag atenția? Am un pește mușcă viermele vârful ascuțit, muscatura nu este afectată în mod deosebit, eu, cel puțin, nu a observat. Dar aici este poziția acest lucru, chiar și în ansamblu, un vierme, un cârlig trebuie să monitorizeze în mod constant: a remarcat că în cazul în care „ciorap“ viermele aluneca de pe cârlig și iese la ultimul încrețit, pește, pentru un motiv oarecare, a pierdut pentru al fostului interes. După ajustarea „ciorap“ -chervyachka pentru a pune pe poziția cârlig (strict ca în mikrodzhige), mușcare reluat. Un vierme de silicon a fost suficient pentru toți cei treizeci de pești. Și, cred, o să-l mănânc mâine! Deși Victor-Gruzok mi-a trimis, mi-a trimis-o cu PP.

Muscatul ieri nu prekradila pește, și m-am: pește ciugulit, și întuneric, când am fost deja galben și PP Practic nu sunt diferite, de fapt, la acel moment cel mai mare și prins. Dar nu am fost gata să prind în întuneric, nu am luat o lanternă, de aceea am confundat problemele și am decis să mă întorc acasă.

Merită, sunt convins! Și un coleg la serviciu este un iubit de un rudd, dar un plutitor. L-au luat trei PP, a învățat prima zi!

Cred că în a doua parte voi răspunde la aceste întrebări. care a reușit să-i întrebe pe colegi.

În primul rând, m-am dus, ca ieri, la femei pentru Chapaevka (bine, Kievans, cred că știu unde este).

Nu am ajuns prea devreme, la ora 10 dimineața. Am vrut doar să dorm puțin după o săptămână.

Au existat o mulțime de oameni, majoritatea dintre ei au fost fenderers și floaters pentru roach, pe care unii oameni au reușit să prinde până la 2 kg de dimineața devreme. Roaba este un pic mai palmier, un fel de fals și subțire, așa cum mi se părea.

Nu am vrut să iau sebota dimineața pe PP, de aceea m-am dus în jur de câteva ore, dar fără rezultat.

Prima zi descrisă a fost prinsă pe o întindere relativ deschisă, dar sub bănci - sub tufișuri și vegetație. Astăzi am decis să merg prin broaște îngroșate.

Kidal standard de BPP (roșu El mi-a spus, de altfel, a placut cel mai mult. - Pot să-l mai bine decât galben vedea de la distanță.) .Pentru primele câteva ore capturată doar doi pești sub tufișuri, și ambele apucat momeala și să reziste la cablul cu unele frenezie .

Windows între resturile de vegetație vechi an, trecut, cu 12-13 ore a început să arate activitate pe partea de pește - și apoi pe valurile de suprafață din ele. Aruncarea în ferestre, pește shied lateral, i-am dat ei și PP se calmeze și a început încet, centimetru cu întindere ușor momeala, făcând 10-15 pauză. În principiu, 10 secunde sunt suficiente, dar pentru o zi au existat câteva mușcături după 13-16 secunde de pauze.

Din moment ce gâtul - nu este o întindere curată, ar trebui să aștepți cârligele. Și au fost! În principiu, vechea vegetație de anul trecut a rupt destul de ușor cordonul și a tăiat cu un cârlig. Dar câteva stânci de leashes, totuși, a fost. Leagă tricot imediat la fața locului de la linia de pescuit 0,18 mm (nu flaut - nu a găsit stash sale.). Creează case mici în case vechi, în rezervoare plutitoare. Undeva numărul 4, conform numerotării sovietice. Recomandare, este mai bine să faceți leashes acasă în avans, în special pentru persoanele cu o viziune slăbită (îmi amintesc de mine, deși încerc să nu folosesc ochelari, dar nu ceea ce obișnuisem să fac în tinerețe.

lese tricotate în jurul valorii de 19-21 cm. Hook purtau ca viermilor „standard“ silicon (courtesy Victor-Bootare cu PP în rezervă, la cererea mea) și prins într-un buzunar cu carne Okuneva viermi de pescuit silicon (plutitoare), și ce -Asta mici - aproximativ 10 mm - tvisterki verde, care sa dovedit miracol în buzunar nicăieri. Carne tocată tăiată de ovăz, răsuciți pur și simplu cozile nisocusiale.

Deci, a fost prins pe tot! Chiar și făcut „sandwich“ de verdeață și piese albe, dar se târască pe linia de pescuit (piesa de sus), prin urmare, am să renunț. Fac acest lucru: în primul rând peste verdeață perforat și apoi înșirate puțin alb, așa cum ar trebui să fie. Ciugulit prea, dar au fost mușcătură goale (sau pește confiscate, în cazul în care nu cârligul în gură sau nu se potrivesc.).

Judecând după experiența de astăzi, Victor avea dreptate.

În plus, Victor mi-a trimis un PP cu un fluture artificiale roșu și unul - cu o acoperiș verde cu un cârlig (ca un mic zbura-pescuit). Nu ați încercat data viitoare. Deci, pe acest dispozitiv este posibilă o gamă largă de momeli!

Acum despre atașamentele vii. Da, este posibil să vă lipiți atât vierii vii, cât și un vierme roșu - în întregime și în parte, zboară, fluturi, cârnați, carne și orice! În principiu.

Dar, în primul rând, sunt prea leneș să mă deranjez cu achiziția și să salvez atașamentele vii. În al doilea rând, este interesant să practicăm mâinile, astfel încât acestea să crească din locul potrivit (noi, se pare, ca spinners, nu floaters.). Și acestea sunt două unelte diferite!

Apropo, după ce am revenit la pescuit timp de mai mulți ani, am prins mai întâi un plutitor, apoi am trecut la rotirea standard în variante vechi. Înainte - vrăjitorii se agăță, suprafața. În cele din urmă a crescut la UL. Ce viermi pe PP.

Deși, toată lumea este angajată, cred, pescuitul sufletului. Prin urmare, toată lumea are propria sa viziune asupra modului de a se bucura și de a-și relaxa sufletul. Prin urmare - drapelul în mâinile tale, fă asta. după cum doriți.

Cu toate acestea, vă reamintesc, mai ales cei care nu cunosc o lungă perioadă de timp, în unele țări capitaliste „putred“ (la care suntem acum, după comunism, într-un fel caută.) De pescuit pe momeala naturală vie este interzisă prin lege!

Ei bine, avem ceva ce nu este interzis pentru asta, deci - ajuta Dumnezeu!

Luni, voi ordona de la Victor câteva alte BPP de culoare roșie: unul "a murit cu moartea curajoasă" pe tufișurile insulei, care se afla în spatele canalului. În principiu, în astfel de cazuri, lesa este ruptă, dar am avut un nod pe cordon de anul trecut - de la ultimul pescuit. Mai ales nu a intervenit, departe de capătul cablului, așa că a fost păcat să tăiem. Și astăzi el a rupt în momentul în care am încercat să rup PP de la bush. Lăcomia și lenea au demonstrat încă o dată partea opusă a monedei: trebuie să plătiți din nou.

În principiu, o pot face singură (și am făcut-o deja). Dar îmi place atât de mult munca lui Viktor, nu pot să o fac. O culoare roșie BPP și atârnă în timp ce pe ramurile unui tufiș uscat, reamintind ultima deconectată de la jucăria de pom de Crăciun căzută.

3. Astăzi, după muncă, am testat din nou sistemul PP. Deoarece există date noi, voi continua.

În primul rând, tot originalul original al PP de la Viktor-Gruzka a fost atârnat cu tristețe pe ramurile tufișurilor, care nu sunt încă accesibile. Prin urmare, am luat de la poppers similare poppers de a mea. A atasat o lesa cu un cârlig si a pus un vierme.

Dar principala sa sarcină - livrarea de vierme de silicon și păstrarea în stratul superior al apei, se realizează.

Ceea ce este interesant, în opinia mea, a fost posibil să notăm (sau până acum mi sa părut)? Un vânt puternic, puternic și relativ variabil. Și acum sistemul de rupere nu a funcționat pentru mine - nu au peck peck. Am prins doi într-un loc relativ liniștit după o oră de clătire inutilă.

M-am dus la nebunia de coastă a părții de broască.

Și în șoimii liniștiți, unde am prins a doua oară, am prins o duzină sau două, iar cele mari - aproape jumătate (până la 23 cm).

Al doilea lucru care ar putea fi remarcat. A pus cârligul # 12 cu o antebraț relativ lungă. Prin urmare, cârligul a ieșit aproape la capătul viermei, poate chiar în spatele acestuia. Au fost trei sau patru mușcături de burlaci, se pare că peștii au luat corpul de deasupra cârligului și nu au scârțâit.

După ce a scos din cutiile vechi un cârlig cu un antebraț scurt, care se rostogoli pe undeva după a doua treime a viermei. Cazul a mers imediat mai bine - fără mușcături în gol.

Sfotkal câteva dintre cei prinși, toți eliberați. Pe ultima fotografie - PP-ul meu de lângă un pește.

PS N-am împușcat pe toți, sunt aproape la fel, dar le-am lăsat pe toți să plece! ;)

Primul trofeu de capturare de ieri de lângă "vinovatul" celebrării pe palma mea. Vierme, îmi pare rău, în gură.

Stas, salut! Este păcat că spatele meu nu trage coarda pe castă, dar îmi place de la mine însuflețitorul. Artistul 105 în mate taiger în acest sezon captează foarte demn. Katana JV în ignoranță completă. Poate într-o zi.

Pentru aceasta, pescuitul ar trebui adesea selectat, asta e tot!))

Mnya sa schimbat mult. Pescuitul anterior este o aventură întreagă. Acum, fenomenul obișnuit și capturarea peștelui a devenit un caz obișnuit. Dar mai puțin pescuitul de la asta nu a devenit dragoste, bineînțeles. Dar sentimentul nu mai este.

Nostalgia este un lucru bun! Anterior, când am început pescuitul, nu m-am uitat deloc la astfel de ochi, acum sunt doar amintiri ale acelui sentiment, pescuiește și lumea pare diferită, nu așa! Există, să zicem.

Pentru a scrie complet profesional, trebuie să înveți cum să prindă pește! Și să te miști în mâini prea mult!)) Prea, apropo, fără sarcasm!)) Mulțumesc!

Am pescuit aceste momeli au fost predate multe lumini de conducere ale magazinului de pescuit și este puțin probabil să aibă un pescar pasionat, care nu a mai văzut filme de filare guru-ul dedicat prinderea pe „minoshki“ - imediat amintit de un guru.

Vadim, ei sunt pe umovitori Ovnerovskie la toate stand, în calitate nu va reproșa. Cu vechile teuri era doar modelul 120. Este singurul și merge doar în versiunea plutitoare

Multumesc pentru ajutor! Skagitții dintr-un anumit motiv în arsenal în general, cele mai multe înec, dar pentru râuri este chiar un plus