Vin diesel - recenzie site-ul rusiei

Vin diesel - recenzie site-ul rusiei

De la naștere, el și fratele său geamăn Paul, care nu a fost deloc similar cu vinurile, cultivate și crescut de mama sa Deslauriers, care a fost un psihiatru obișnuit și a fost pasionat de astrologie. Familia locuia într-un bloc de apartamente din New York și a simțit o lipsă de bani. Acest tată a actorului nu au știut. Naționalitatea Diesel rămâne un subiect de controverse: Conform unei versiuni, italoamerikanets Diesel jumătate și jumătate negru, în conformitate cu o alta dintre strămoșii săi au fost germani, italieni, irlandezi, azeră, mexicani și dominicanilor. Diesel nu se vorbea de cetățenie, dar a subliniat aparținând diferitelor culturi.

Străpatul vitreg al lui Irwin, care a lucrat ca regizor de teatru și a predat la Academia din New York, a influențat foarte mult caracterul și aspirațiile băiatului. Irwin ia adesea copiii la spectacole de teatru și la premiere de filme.
Sosirea lui Wine Diesel pe scena a avut loc complet accidental. În 1974, când avea 7 ani, el, împreună cu o bandă a acelorași băieți ca și el, a decis să intre într-una din teatrele locale pentru a juca cu recuzită. Dar pe scenă erau oameni care au repetat piesa. Grupul cu Vin Diesel a fost observat de regizor. În loc să cheme poliția, această femeie îi numește pe băieți și, dându-le un scenariu, forțată să citească textul prin roluri. Cel mai bine sa dovedit la Wine, așa că femeia sa oferit să ofere 20 de dolari pentru fiecare dintre spectacolele sale pe scenă. Băiatul a fost încântat, dar din acel moment a trebuit să meargă la repetiții în fiecare zi după școală. În curând a avut loc premiera primei spectacole cu participarea lui Vin Diesel - "The Door for the Dinosaur". Performanța sa a fost atât de reușită încât din acel moment a început să viseze despre cariera unui actor. Până la vârsta de 17 ani, a jucat pe scena teatrului, îmbunătățind abilitățile sale.

În 1984, după ce a ajuns la vârsta de 17 de ani, viitorul actor a dat seama că munca în teatru nu l-au adus la venituri substanțiale. De data aceasta el a fost deja destul de mare și pompat om, permițându-i fără nici un efort pentru a obține un bodyguard la unul din cluburile de noapte populare „tunel“ din Manhattan. A fost apoi că actorul a schimbat numele său real la „Vin Diesel“ și a devenit capul ras chel. Pe parcursul celor trei ani de activitate ca un munte de om Vin a atins succesul în viața lor personală, precum și a reușit să ia parte la numeroase lupte.
În același timp, Vin Diesel înscriși în Hunter College, unde a studiat limba engleză și literatura clasică. În același timp, el a învățat să scrie script-uri și, în viitor, ca actorul să-și folosească talentele pentru a scrie roluri. În 1987, el aruncă studiile la colegiu și să lucreze supraexpusă la club și a trimis la New York sau natal pentru a cuceri Los Angeles, visand de a deveni un star de cinema.