Surprize ale iazului crucian - prinderea crapului crucian - ziarul pescarului pescar №22

Rezervorul, care va fi discutat, știu de cincisprezece ani. Acesta este unul dintre numeroasele iazuri de argint cunoscute. Iazul este mic, hectar, situat chiar în sudul regiunii Moscova. Am prins acolo regulat și personal observat evoluția acestui rezervor.

La început, în iaz, predomină un crucian mic: câteva zeci de cruciani au fost prinși într-o jumătate de paladin de un ukla-ka sau rostovka. Nu existau nici un fel de prădători, iar crucianul era glazurat, a crescut atunci când ai crescut doar până la 7-8 cm. Dar a fost o mulțime de lucruri, s-ar putea prinde ușor o jumătate de găleată.

Era clar că prădătorul nu avea destule și au încercat să-l lase să plece. Unul dintre obisnuitii rezervor de deplâns a lansat două găleți de la un biban râu din apropiere, dar atunci nimeni nu a mai văzut - poate că au mâncat crap ... Nu, nu mâncați: un cuplu de ani în iaz este deja dominat de biban. Crapul a fost același, și chiar în mod vădit pokrup-nel, dar a devenit mult mai mic. Acum, toate grădinari, minte-ghiduri pentru a menține momeala în mâinile lor, în loc de prajite Pereș-fie crap Okuneva ureche.

După câțiva ani, și biban din nou împins puternic crap, dar mărimea a la Dong. El în mod clar dominat, și de multe ori se întâmplă că, după Zakora ma-punct ciugulit mai întâi doar biban, apoi a venit crap, biban și imediat sa oprit să ia. Și în iaz era un crap. De unde a luat, toată lumea era cunoscută. Amonte pârâu hrănire iaz, a existat o alta, destul de mici, și plasează-TION agricultor a încercat să se înmulțească crap. Într-o primăvară a izbucnit barajul și au mai rămas multe pești în iazul nostru "mare". Aparent, un nou loc de a stăpâni rapid crap-ilsya, a găsit o bază de mâncare bună și, prin urmare, este foarte rar lipici-role pentru momeală, indiferent de vopsea si duza direct la el și nici nu a oferit. Având în vedere că în crap de căldură Sport-camping, sărind din apă, Liu Bitel apuca de pește mai mare a fost prinderea crap-prostii acolo, dar pescarii normale le un pic zdrobit, și mai mult decât atât, cal istorie nu a fost.

"Poți să prind un crap?"

- În general, da, am răspuns eu.

Ideea era tentantă, dar nu am ajuns să merg în weekend și m-am dus în jurul săptămânii.

Înainte de asta am vorbit cu covoare experimentate; sfaturile lor vin la următorul-lea: într-un mic iaz CT-pa pentru a fi găsit în interiorul com loc și el mereu pref-furaje lectură pe un site cu un fund tare. Sfaturi, Naver, dar dreapta, dar în cazul în care este-CACH crap, în cazul în adâncimi medii, pe partea de sus a contorului meu iaz, doi metri mai jos, și TAXEI-mac maximă pe linia inundat-picior Creek, aproximativ trei? de asemenea, nu a fost clar în partea de jos: noroi SMO minute peste tot, există doar MULTI la bot cu un nisip GRUN-how-ului, dar acestea sunt departe de a-bere ha și adâncime există doar un pic mai mult de un metru. În ceea ce privește SADC, opinia generală a fost od-evaluate - boiliesurile, dar cu calomnii koi crap ia asupra lor, UE dacă a fost utilizat pentru a le, sau atunci când există pentru a-le atrage nu-cât de multe zile. Din nou, boilies nevoie de calitate, și prețurile pe ele mușcă.

Estimând toate opțiunile, am decis să nu murim cu boilies. A cumpărat „Bird“ o găleată de pește și hrana pentru animale, o jumătate de găleată de cookie-Ruza, și după cum a decis să utilizeze o duză sau „Bonduelle“, sau o grămadă de viermi - pe ele de multe ori și a prins crap.

Când am ajuns, prima de-resturi aburit nutreț combinat și cookie-Ruza și a săpat mai multe Jun-wei. Din anumite motive, pe care iaz toți peștii Preferința-Tala numai pamantenilor locale de-al doilea vierme pe un delicios bălegar-ar putea prinde un nick biban, și apoi, dacă ai noroc. Pentru a face momeala mai atrăgătoare, a adăugat un vierme ruginit în ea.

Capturarea adunată în partea inferioară, mai adâncă a iazului, lângă mal, avea doar o secțiune mică, de cinci până la cinci metri, cu un fund dur. Un alt astfel de loc a fost la malul opus - a fost mai adânc, dar cheile la rece au bătut. Deși vremea era caldă, apa nu se încălzea în mod clar, așa că crapul trebuia să iasă în apă puțin adâncă.

Pentru a folosi orice măgar nu a făcut-o: aruncați-le pe 10-15 metri într-un fel nesa-serios. Tija de pescuit a fost mai bună, din seria crapului - o astfel de am avut. Ca a doua tijă, vechiul spin-ning a venit la îndemână. Am pus un flotor alunecător pe ea și o lovitură corespunzătoare. Linia a fost de 0,18 mm pretutindeni. Catching a decis fără leashes: în acest loc nu se întâmplă nimic, iar pășunile de iarbă cu o astfel de linie de pescuit nu se tem.

Strângeți tije de pescuit, setați adâncimea. Nu există practic nici un flux, a fost o briză, dar foarte slabă. Sub "șase", cu un costum surd, am hrănit un alt punct în gardul dintre iarba veche, astfel încât am putut vedea alte flotoare.

În caruselul progonal mic a început să ia aproape imediat. De asemenea, le-au lipit de tijele de pescuit "lungi", dar mai rar, iar pușca a reușit să taie. Aveau cârlige mai mari și mai puternice, iar karasik nu putea să-i ia în gură toată banda de susținere, doar că o căpăta. După ce se apropiară de stinghie, viermii au fost înghițiți aproape de stomac. În general, o problemă: există multe mușcături, dar totul nu este corect.

Când se întuneca, a pus arma de foc pe antene. Sărbătoarea a cântat puternic, la vârful glasului meu, și deși nu îmi place foarte mult zgomotul în pescuit, dar acest lucru ar putea fi tolerat. Poklevki a mers din ce în ce mai des, când doar flăcările erau deja vizibile, mușcătura se opri complet. Am rămas timp de aproximativ două ore și m-am culcat.

După somn, am decis că dimineața îți poți lua timpul: pentru că apa este încă rece, peștii vor fi în mod evident inactivi dimineața. M-am ridicat doar la opt și după mâine am alergat în iaz. Prinderea a mers exact la fel ca în ziua precedentă, doar un crucian părea mai mare, iar peștele a început să se întâmple foarte rar. Nu au existat semne de prezență a crapului.

După-amiaza a devenit fierbinte, mi-am turnat odată și nu am reacționat întotdeauna în mod greșit la mușcături, pentru care am plătit. La un moment dat, plutirea lungă, în creștere, a început să se miște în lateral. "Cel mai probabil, Okunek a apucat duza - și a fugit", am crezut. Dar când mișcarea flotorului a accelerat evident, am semănat-o. Senzația este un punct mort. De fapt, exact același lucru se întâmplă și cu crapul de mușcătură. Nu o puteți muta din loc. O secundă mai târziu "cârligul" a tras în lateral, tijă în arc. Ei bine, până la capăt! Dar o secundă mai târziu, tija era încă înghețată într-o poziție îndoită - șuvițele trecură de-a lungul liniei, însă linia însăși nu mergea. Hook! Cum îl poate obține aici? În al doilea rând, pentru a gândi, apoi a scăpa de hainele mele, am răpit podsachek și să ia un pas în apă. A fost extrem de rece. Probabil a trebuit să se apropie cu grijă de crap, dar am făcut două snorturi de la frig - atunci crapul s-au grabit și am văzut un puternic spărgător. Mai mult a fost posibil și nu să meargă: bastonul sa îndreptat, linia de pescuit a căzut. Eh, voi reacționa puțin mai devreme ...

Bine, a băgat unul, și al mușcă pe altul. Adâncimea la site-ul a fost un crap de pescuit și mici, Accom-PTV, toate, se pare că, cântarea-gal, astfel încât prima jumătate de oră, în general nu au avut mușcături, Nesmith, frecarea pe o suplimentarea bogat. Apoi a început să bas: în nada-ke erau bucăți de vierme, ei sunt atrași de ea și. După trei ore, a apărut crucianul. Am călărit o tijă scurtă de pescuit și m-am concentrat pe crap.

Următoarea bâjbâi kar-pa sa întâmplat deja în jurul orei cinci. De data aceasta plutitorul nu sa scufundat, nu a plecat - a apărut doar la suprafață. Tăierea - și a început! Fricti-ya a strigat. Cea de-a doua torsiune am tras - pentru o rotire, bine, in iarba. Apoi, totul mergea după modelul obișnuit: cu grijă stoarce afară, tija în pistol, încerc să nu las peștele să se grăbească să lovească în cazul în care primul crap a fost eliberat. Am tras în sus, un ticălos - și cinci yarzi zboară. Și totul începe de la început. Lângă țărmul nimănui, ajutați-i pe alții. Am luat crapul, deși a durat probabil o jumătate de oră. Și tija stătea în picioare, iar punga de control era mare, pe un mâner lung. Crapul a fost de aproximativ patru kilograme pe ochi.

Nu am mai prins nimic. Ho-tel stai o altă zi, dar momeala sa terminat și fără ea nu poți să faci. În plus, vremea a început să se schimbe. Ei bine, nimic. Înainte de întreaga vară, pescuitul crapului tocmai a început. Și în acest iaz crucian există evident crap și mai mare.