Shkin și împrejurimile ...

Primul, în felul nostru, a străbătut satul Nikitsky, raionul Ramensky, care a aparținut lui A.M. Apraksin, și mai târziu prinții Kurakin. De atunci a fost păstrată aici biserica de piatră a lui Vladimir, cu turnul clopotniței.

Conform ghidului de lângă biserică era să fie un conac cu fața spre râu, dar nu era vizibil nicăieri și doar o capră era găsită.

După o lungă căutare, a fost posibil să aflăm râul Pesochenka, mai mult ca un curs de apă. O punte îngustă lungă a trecut peste râu, lungimea lui a arătat că râul era clar mai larg ...

Shkin și împrejurimile ...

Pe pod, am fugit într-un ciclist local. El ne-a povestit despre numele și dimensiunea anterioară a râului și a subliniat, de asemenea, direcția casei de dărăpănare. Am mers cu un zel special pentru a găsi o casă, dar drumul era înainte prin iarba înaltă și apoi prin tufișuri. Ca rezultat, greu am traversat iarba și am capturat o bucată de casă, aruncând o privire prin arbuști - era imposibil să mai mergem.

Din Nikitsky ne-am dus la Shkin, și ca să urmeze cu strictețe instrucțiunile de pe hartă și ghidul de-a lungul râului Armáda, și a promis cupola de argint încă nu a apărut. Îndoielile au început să se strecoare ... Și apoi există o industrie. De unde a venit? Și apoi domul a strălucit în soare. Și curând întregul templu a apărut înaintea noastră. Da, scara sa este impresionantă!

Familiar cu gâștele locale. De mult timp nu am văzut gâște, și într-adevăr le-am văzut înainte.

Shkin și împrejurimile ...

Nu departe de biserică există o clădire din piatră, potrivit unor surse, această casă aparținea comerciantului Kvasov și a fost construită la începutul secolului XX.

Locuitorii locali spun că aceasta este o clădire sovietică. Cu toate acestea, opiniile cu privire la numirea acestei clădiri diferă, unii spun că a existat o școală, alții - acest lucru este complet negat și să se asigure că aceasta este clădirea clubului și a bibliotecii. Calea va rămâne pe conștiința lor ...
Înfrânte de soarele aprins, am coborât la râul Severka și, după ce ne-am așezat la umbra sălilor de salcie, am aranjat un picnic. Oh, aer curat și o briză rece.
Mărturisesc că odihna noastră a fost întârziată. Așa că nu am vrut să părăsesc un loc plăcut și să încep pe o mașină roșie-caldă. Cumva s-au adunat cu forțele, am continuat. La orizont s-au năpustit nori negri, care prefigurează ploaia și tunetele. Unde să mergeți: următorul sau întoarcerea acasă? Au decis - în continuare.
A vizitat satul Myachkovo cu Biserica Adormirii din 1868-1876 ani de construcții.

Shkin și împrejurimile ...

Și au intrat în Cherkizovo, unde Starkey este biserica cimitirului Sf Nicolae, construită în anii 1759-1763, iar turnul clopotniță, acum stors din toate părțile de gard și case. De îndată ce se poate lipi peste tot în templu.

Câteva picături au căzut de pe cer, iar norii au fost dispersați în mod magic.

Așa sa dezvoltat călătoria noastră, este posibil ca nu toți să reușească să viziteze, dar obiectivul principal este atins - vizita lui Shkin.