Recenzii ale ambițiilor de foc ale cărților

Dar în ordine. Esența romanului, cred, este cunoscută de mulți. Yuppies, „stăpânul junglei“, istoria vlyapyvaetsya și cunoaște toate cercurile iadului, pe care a mulțumit cu „prieteni“, jurnaliști, oameni politici și tot sistemul penitetsiarnaya din New York. Fiecare reprezentant al cercului său a primit 100-200 de pagini de text, cu o descriere detaliată a vieții lor de zi cu zi, repetarea de mai multe ori a acelorași gânduri și conversații complet inutile. Nu, personajele (chiar și cele secundare) sunt foarte interesante, iar complotul va fi capturat cu o scurtă relatare. Dar când citiți despre erou pentru mai multe duzini de pagini, și pe lângă faptul că bea mult pentru cheltuiala altcuiva, nu aflați - este banal plictisitor.

Desigur, nu voi spune că romanul nu este interesant. Și povestea principală, descrierea procedurii în instanță și modul de viață al celui mai înalt și celui mai de jos al orașului - totul este scris cu cunoașterea problemei. Dar chiar și aici există două mari probleme. Prima este relevanța redusă a acestei povesti până în prezent. Nu există deja acele yuppie, și Bronxul, deși nu este încă cel mai frumos loc din New York, dar deja departe de jungla minunată a anilor '90. Și nu WASP-urile sunt acum stăpânii vieții, ci începătorii ciudați ai sferelor de înaltă tehnologie sau ai stelelor Instagram. Există o astfel de poveste astăzi, cred, să nu-i țin prea mult timp pe primele pagini. O dată, următorul scandal al stelelor va întrerupe interesul public.

Iar cel de-al doilea și cel mai important pentru mine minus al acestui roman este un sfârțit, pur și simplu mestecat. Așa că întrerupeți întreaga poveste oprind-o în cel mai interesant loc. Pentru a bloca o mahmureala Fallow pe zeci de pagini si pentru a denunta dezbaterea a doua pagini - este cel putin ciudat. De mult timp nu am transformat ultima pagină a cărții într-un sentiment frustrat.

C.R.
Strannovatogo om pictat pe coperta publicației mele. Nu este deloc Sherman McCoy. Dar este cel puțin elegant. Și o lucrare mare de fonturi. Poate cea mai bună ediție din toate cele patru.

Desigur, în state, romanul a fost publicat de nenumărate ori. Coperta cea mai clasică este pe stânga. Nimic special, în opinia mea. Calitativ, se face o ediție mai modernă a centrului. Dar îmi place coperta potrivită, oarecum de modă veche, în stilul artei deco. Îmi imaginez această acoperire a lucrărilor lui DH Chase.

În procesul de lectură, nu mă gândeam doar la ce s-ar fi putut întâmpla o serie de înaltă calitate, cum ar fi "Ascultarea", să ia versiunea de ecran a regizorului-scenarist talentat "Ambition Fires". Toate componentele sunt disponibile: la cel mai bun naturalism, la nivelul umorului agățat, în măsura adevărului vieții, în măsura în care razele luminoase. Apropo, în rolul unui inteligent și avocat irlandez, Killian, îl văd pe Dominic West.

Interesant și, în același timp, respingător.
Viața ta nu înseamnă nimic, ci moartea ta. Puteți să câștigați pe ea, să atingeți succesul, faima, recunoașterea. Acesta este modul în care acționează "rezidenții" acestei povestiri. Este posibil să supraviețuiți diferit într-o lume creată de ei înșiși. La urma urmei, o creează în fiecare zi, în fiecare minut. Și într-un alt mod este imposibil.
Să trădeze pe capete, pe cadavre și să doarmă în același timp calm. La ei sa dovedit. Și tu? Va funcționa?

Poate că Tom Wolfe este prea mult jurnalist. Sau nu am apreciat prea mult această carte.

În mod separat, vreau să spun despre mass-media. Nu știu cum, pentru un articol atât de deschis, iernat, Fallow, cu titluri incredibil de incompetente, i sa dat lui Pulitzer. Cu toate acestea, Wolfe a reușit să arate cât de mult mass-media este manipulată de conștiința gri a maselor și cât de ușor este să înșelați cetățenii naivi. "Opinia publică nu există", da, dar acest subiect este pentru o conversație ușor diferită.

Dezamăgit și tradus - de multe ori a trebuit să reconstruiască propoziția în limba engleză, pentru a înțelege semnificația sa originală. "Și-a jucat mușchii sternocleidomastoizi" - gradul de erotism este în afara scalei, da. Iar interpretul, cel mai probabil, sa aliniat cu transferul stilului strălucit al titlurilor de ziar engleză, transformându-le în combinații trumpete non-rusești.

În general, cartea ca text este destul de bună - și aș dori chiar să pun un chetverochku. Dar o astfel de idee genială pentru Bonfire titlu al deșertăciunilor, acolo unde a fost posibil să se facă dramă psihologică fină, transformat într-un raport monoton gigant evident: bogăția nu este societatea omnipotent politică stupide, cinice, iar oamenii se mută dorințele josnice.

Da, mulțumesc, Tom, mi-am văzut ochii.