Pleasantville, cinema, recenzii

David Wagner este un copil al anilor nouăzeci. Dar el a fost fascinat de show de televiziune „Pleasantville“, în cazul în care are loc acțiunea în anii '50 într-un oraș mic cu același nume, în cazul în care totul este elegant, vesel și fără pată, și de viață surprinzător de plăcută.

Fascinat de această lume utopică, David se imagină pe sine în "Pleasantville", unde va scăpa în cele din urmă de sora lui agitată și nebună Jennifer. Și într-o seară, viața face o întorsătură capricioasă: un telemaster ciudat îi dă lui David un control de la distanță neobișnuit, care îl trimite împreună cu sora sa spre Pleasantville. Vizita noilor veniți a eșuat pentru oraș fără urmă, schimbând surprinzător soarta locuitorilor săi.

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Acest film - un fel de basm, un basm despre ce rol în viața noastră are o culoare, cat de plictisitor, gol și trist să trăiască într-o lume alb-negru, toate florile și reînvie în jurul, în același moment, ca lumea devine colorat. În filmul unui tânăr modern fascinat peste măsură de emisiuni de televiziune anilor cincizeci ai secolului trecut „Pleasantville“ despre viața într-un oraș mic cu același nume. Odată, în timpul căsniciei sale cu sora lui Jennifer, din cauza dreptului de a viziona acest program în locul celui pe care dorea să-l privească, telecomanda televizorului sa stricat accidental. Și apoi, așa cum ar trebui să fie într-un basm, un telemaster misterios apare cu sugestia unei noi console. Noua telecomandă le-a transferat brusc în același oraș alb-negru, în care încep să apară evenimente incredibile odată cu apariția lor. Filmul este destul de interesant, mi-a plăcut. În același timp, el este de asemenea instructiv - nu se poate trăi într-o lume în care există doar două culori, nici o bucurie, nici sentimente, nimic deloc, cu excepția aceleiași rutine. Viața este dată doar o singură dată și este imposibil să risipi pentru nimic, este necesar să trăiești astfel încât fiecare zi să fie plină de căldură și lumină, astfel încât să fie ceva de amintit mai târziu.

- Învăț de fapt! Fac!

film chic atunci când privești prima dată nu a înțeles ce film, dar atunci când revizuit, a observat o diferență semnificativă! De fapt, când toată lumea era alb-negru, acum suntem strălucitori și vopsite în culori! Și este minunat că nu există doar nuanțe gri, că există cărți și că au ceva care hrănește creierul, amintesc cum studenții deja în cărți au văzut textul scris și nu doar paginile? Și în cele din urmă, cum a devenit cealaltă fată, dacă totul sa schimbat într-un fel, apoi mi-a plăcut expresia fetei - când a strigat la fereastră: Cum e asta? În general, eu studiez!

Film interesant. De trei ori nominalizat la Oscar. Adânci gânduri sunt dezvăluite în această lucrare de două ore.
Oamenii care locuiesc în orașul Pleasantville, care trăiește după reguli și reprezintă o societate gri, exprimând treptat sentimente, umple orașul cu culori. Trandafirii devin roșii, iarba este verde și soarele strălucește mai mult pentru ei. Dar există și aceia care sunt împotriva schimbării modului lor de viață obișnuit.
Dacă în sufletul tău există sentimente, oricare ar fi dragostea, tandrețea, pasiunea, furia, atunci lumea voastră este plină de culori.
.

Filmul "Pleasantville" mi-a plăcut. Filmul este despre un frate și soră, care sunt în TV - orașul Pleasantville, urmat de David privit de pe ecranul televizorului, și a petrecut pe ea o mulțime de timp, este degradant, și sora lui în acest moment era lângă el - o fată, spre deosebire de fratele său, conduce o viață destul de obraznic, ea este interesată doar de băieți. În oraș Pleasantville în cazul în care totul este frumos și există doar alb-negru, odată cu apariția unui frate și soră începe schimbarea, ordinea obișnuită a vieții rupte, oamenii încep să trăiască și să experimenteze emoțiile și viața capătă culoare. Filmul este neobișnuit, inetersno, vesel, ridică semne de întrebare, pentru că viața este - aceasta este o mulțime de emoții și sentimente, și nu au fost adoptate de cineva monoton, dar ordinea corectă a vieții și a oamenilor de Pleasantville în cele din urmă dau seama că viața plină de culoare mult mai atractiv. Acest oraș a ajutat la schimbarea eroilor noștri. Filmul este minunat, recomand sa ma uit.