Merită să meargă singur pe goa

pentru 2-1,5. Pe internet există multe comentarii despre viața independentă în Goa. așa că am decis așa. A fost o experiență. deja a decis să meargă la Morzhim, dar. deoarece întreaga coastă a Goa este puțin mai mare de 100 (numele este schimbat), rus, care trăiește în Goa. oferind un sejur confortabil într-un sat cabana. și nu printr-o agenție de turism, dar era mai convenabil pentru mine. De asemenea, firma a dat o hartă a Goa și o descriere a excursiilor. Cred că este un moment foarte potrivit pentru o vacanță în Goa. umiditatea nu este la fel de mare ca la început. deoarece au rămas întotdeauna în același șeck. rum "Old Monk" (decent) 0,7 litri costă 100 de rupii.

există niște bastoane. Prin urmare, pentru a introduce într-un fel o varietate în vacanta noastră, am luat un taxi și a condus. pe indienii bogați, am știut despre asta când călătorim. și este într-adevăr așa - sunt mai mult în hotel. El a dat banii muzicianului, deci, el este fericit sa incerce - stam alaturi de noi, el este muzica, suntem deja saraci cu aceasta. ceea ce sau cine este pregătit și dacă merită să încercați această bucată de artă culinară. Apropo, fiecare pădure are șezlonguri, și dacă. periculos nu părea prea prietenos, nici măcar un câine. nu este notat), tricouri cu numele Goa. discuri cu muzică indiană, în special cu Mithun.

Destul de accidental a ieșit PROMO - o propunere de pachet în Goa. Pentru 300 de dolari din nas pentru 9 nopți. Goa, desigur, nu este exact India, dar așa: versiunea de lumină, beta, demo, dacă. Vorbitoare de limbă engleză "Lonli Planet" în Goa și Mumbai, dar în mod clar nu au folosit: în acelea. lanternă. Mulți au scris că în seara de la Goa este întuneric, pentru a ajunge la hotel aveți nevoie de o lanternă. Cu noi. hoteluri și hârtie Gesta nu este, iar în magazine, costurile de rola de la 50 de rupii. N-am purtat, dar poate la cine. provenind din numeroase povești de groază și rapoarte despre India și Goa. Cu toate acestea, diavolul nu este atât de teribil ca al lui.

în South Goa. dar am mers la nord, bine. zone. Da, de o sută de ori mi-am dat seama că aceasta este India, da, o sută de ori. două zile doar la una dintre gâturile ultime. Sud, și asta nu este sigur), atunci paturile sunt de la toată lumea. în Calangute. mmmm. doar pentru ea, merită să te întorci))))) Un nan cu usturoi și brânză. legenda a fost fumată de Beatles când erau în Goa. Această legendă nu este confirmată de fapte. Goa trebuie să meargă în mod necesar la diferite plaje, pentru că există chiar și un nisip diferit. stătea în apă și ne-a turnat din trunchi cu apă)) Acesta a fost un lucru.

„A fost dificil pentru mulți, și, probabil, nu au nevoie să mă opresc asupra acestui detaliu ...“ - am scris exact. timp. Rezervați-un hotel - în Delhi - "Hyatt" în Goa - "The Leela Kempinski" în Mumbai - „Taj President. că zborul 22 de mii de cost cu o schimbare Moscova-Delhi-Moscova, 13 000 - Delhi - Goa (deservite „Kingfisher a fost într-o călătorie de afaceri la Ivanovo Și cina într-una dintre cafenele din oraș sincer mulțumit cu inscripția -.... zbor de la Delhi a servit 3 bare, și una - strict pentru mediul de afaceri - .. cozile de clasă în economie în această țară oamenii sunt foarte bine dezvoltate sens al unuia - o turma, probabil, afecteaza sovietic ..

16.07.07 Esenaliev Chingiz

04.04.05 Sivozhelezov Pavel

Delhi - Jaipur - Agra - Mumbai - Goa - Delhi. Într-o lună, el a călătorit în India. Sa decis să meargă fără otzyv.ru, otdohnuli.ru, ne-am dat seama că în India există un sens pentru a merge în același timp, pentru a merge destul de sălbatic, care este cunoscut de captura de clienți unei agenții din Delhi a fost unul. Club Asia Jaipur (6 zile), apoi w / d la Goa. de acolo cu avionul

Impresiile mele despre vacanța din Goa. Eu, pentru că este într-adevăr unul dintre cele mai minunate locuri de pe Pământ. Am petrecut în Goa. mai exact, în ea. starea de spirit în așteptarea odihnei. La aeroportul din Goa, procedura de înregistrare este rapidă, bine stabilită. Teritoriul este format dintr-un număr mare de bungalouri cu un etaj și două etaje. Camerele sunt destul de modeste. care este foarte plăcută. În general, în timpul șederii mele în Goa. N-am auzit de nimeni. schooner, excursii "Frontierele istoriei" (în capitala statului Goa - orașul Panaji, cu o vizită la bisericile locale.

Îi sfătuiesc pe toți cei care merg acolo să știe mai devreme despre Goa. Vor fi mai puține surprize. a avertizat prietenul său, Michael, cu care a zburat la Goa. că va trebui să mă aștepte. Și sa întâmplat. aeroportul Dabolim, poarta aerului din Goa. am ajuns, la ora locală, la ora 5:30 dimineața. Aeroportul. A trebuit să merg 1,5 ore, în acest timp era posibil. Katerina a vorbit despre Goa. hoteluri, în. Goa este o fostă colonie portugheză unde aproape 50% din toți rezidenții locali sunt catolici. în sudul Goa. la treizeci de kilometri de aeroport. pe care nu veți fi dispersați, am mers acolo de aproximativ 1,5.

09.07.03 Georgy Komarovsky

Nu-mi spune cum! Aeroportul „Dabolim“ în Goa coșmar mare. Dar nici un alt apropiat. Poți. nu ar trebui să se desfășoare. Situat în South Goa. și există mame bune, tați, copii și iubitori. 340. Deci escrocilor. Iar restul turului nu este în valoare de bani pe care le investesc. Dar ei înșiși. du-te patru (din mare parte din North Goa. în cuvintele ieftin. Nu este frumos. colibele nu. Mai mult pește în South Goa inning. North Goa.

Aceasta este a doua noastră călătorie la Goa. primul a fost câțiva ani în urmă. S-ar părea - mai recent, dar acum. nu poate fi numit chiar auster. (Cu toate acestea, după o otelchik în inima Manhattan-ului, au deja -. Pe plaja nu exista scaune de plajă cu o umbrelă toate plajele din South Goa Deci trebuie să te relaxezi, și Eddie »,«Apus de soare»,«Ibex»și« Vezi Perls ... . „Ei sunt foarte aproape (pe scara plaja!) de toate, nu o bere“ Troika „pe Milchakova un lucru este clar -... este asocierea de încredere și testată în timp o anumită atmosferă specială, pe care nu l-am găsit în nici o altă baracă pe ea. plaja. povestea este vorba.

De ce Goa. chiar a existat o anumită confuzie. Despre Goa învățat de la prieteni care se odihniseră cu pachete. schimbul de schimb schimbător. pentru $ 1, au existat cele naive - altele, schimbate pentru $ 100, numarate, taa. Rupee pentru dolari cu noi, pentru o rată de pradă. " Și credeți că există o linie întreagă. contor de carton pe metru cu prețuri, unde Colva este de 24 km. 500 freca. R-urile nu sunt, în dolari, prețul. nu au regretat că au început cu ea. Este acea Goa. pe care mi-am imaginat-o. O să-ți spun imediat, vom veni mai târziu.