Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Salutări, prieteni! Astăzi vom merge cu tine pe o călătorie virtuală în regatul uimitor natural Turcia. Canyon verde (Canyon verde). pot fi atribuite în condiții de siguranță principalelor atracții ale țării. Mergând pe o excursie la Green Canyon, vă veți bucura de liniște și relaxare de frumosul peisaj, de înot într-un lac de munte și o plimbare cu barca de-a lungul stâncilor formidabile.

Excursia la Canyon Verde a fost pentru întreaga zi, am cumpărat-o la agenția de turism locală, nu departe de hotelul nostru Grand Pearl Beach Resort pentru 40 de dolari. La ora 8 am fost luați de la hotel și, ca parte a unui grup de turiști, am mers într-o excursie interesantă la Canyonul Verde. Traseul a trecut prin orașul stațiune Side și a urmat serpentina muntelui, până la creasta râului Manavgat.

Calea verde este situată la aproximativ 25 km de orașul Side, în parcul național. Cele mai apropiate orașe din Canyon Verde sunt Antalya (87 km). Konya (145 km), Denizli (252 km).

Puteți vizita Green Canyon pe cont propriu, la 40 km de canion este cea mai frumoasa pestera din Turcia - Altynbeshik. Țineți minte că drumul din munți este complex, cu răsuciri ascuțite și niște patch-uri înguste. Intrarea în parcul național este de 2 lire turcești.

În afara ferestrei de pe ambele maluri ale complexului de hotel rutier a fost construit un stil arhitectural diferit

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Aici este un hotel în Turcia construit de ruși.

Plecând dincolo de limitele orașului, autobuzul nostru a mers până la adâncurile munților Taurus. Cu cat am urcat mai sus, cu atat mai frumosi au fost peisajele din jur. Timp de câteva minute autobuzul a încetinit, iar ghidul ne-a atras atenția asupra apeductului vechi dărăpănat.

Dacă sunteți interesat de monumente istorice, care pe teritoriul Turciei, un număr mare, puteți explora independent această structură veche. În apropierea apeductului nu există semne prohibitive.

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Drumul montan a continuat să urce, după câțiva kilometri ne-am dus la pod, sub care curgea râul Manavgat.

Fiind în autobuz a început să obosească, am vrut cu adevărat să ieșesc și să respir aer curat, să simt răcoarea râului de munte. Ca și cum ar fi dorit, autobuzul nostru sa oprit într-o mică parcare și întregul grup ne-am dus pentru un ghid. Eu, ca de obicei, m-am gandit la sfarsit. Frumusețea naturală din jur a fost atât de plină încât am vrut să rămân aici mai mult.

Prima noastră oprire a fost planificată pe baraj, era o platformă de vizionare cu vederea peisajului uimitor al Canyonului Verde. Dam Oymapinar, a fost proiectat în URSS și a fost construit de o companie germană în perioada 1977-1984.

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Rezervorul, format de baraj, se află la o altitudine de 350 m deasupra nivelului mării. O panoramă încântătoare se deschide din baraj la Canyonul Verde. Panorama este uimitoare! O astfel de culoare turcoaz profundă am văzut doar pe Lacurile Plitvice din Croația.

În rezervor, 27 izvoare naturale curg în rezervor, o sursă cu apă foarte gustoasă și bogată în minerale utile este foarte aproape de platforma de observare. Dacă aveți de gând să vizitați Green Canyon pe cont propriu, apucați un canister cu dumneavoastră.

Adâncimea rezervorului este de aproximativ 130 m.

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

După ce am părăsit platforma de observare, am luat autobuzul și ne-am îndreptat prin tunel spre micul dig din Green Canyon. Acolo am fost așteptați de o ambarcațiune de plăcere. Am fost norocoși, deoarece grupul nostru mic a fost plasat pe o navă liberă de pasageri. A fost convenabil să stați pe puntea superioară sau inferioară și să vă bucurați de o vacanță minunată.

Coborând încet cursul, barca naviga pe aria largă de apă a Canyonului Verde. În mijlocul suprafeței turcoazului erau roci mari și mici, cu diverse arbori și arbuști specii de conifere și foioase.

Toată realitatea din jur relaxată și făcută uită de toate problemele vieții cotidiene.

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Lungimea traseului nostru de-a lungul suprafeței netede smarald a râului Kepri a fost de 14,5 km într-o direcție. A durat mai mult de două ore pentru întreaga plimbare.

În timp ce ne bucurăm de plajele pitorești și de tăcerea înconjurătoare, un fotograf a apărut la bordul navei noastre și a început fără niciun avertisment să tragă pe toți cei prezenți. Într-o chestiune de câteva minute, el și-a făcut treaba și sa retras, sărind cu abilitate peste bord ... în barcă.

Mai târziu, când nava noastră a aderat la dig, fotograful strălucitor a apărut din nou, în aceeași barcă și cu fotografiile pregătite. Turcii turci au surprins din nou. )

Cu cât barca noastră plutea, cu atât mai frumoase erau peisajele înconjurătoare. Apa a schimbat constant culoarea sa, arătând o varietate de nuanțe de albastru și verde. Unele stânci au fost înlocuite de alții, și era dificil să se prevadă ce se ascunde în spatele curbei traseului.

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

La sfârșitul defileului, nava noastră sa întors și a încetinit. Un flux furtunoasă a blocat drumul, cu toate acestea, nimeni altcineva nu avea de gând să înoate mai departe.

Pe drumul din spate, corabia noastră a ajuns într-un golf mic și căpitanul a sugerat că toți vor înota în apa limpede a rezervorului. Permiteți-mi să vă reamintesc că acțiunea a avut loc la începutul lunii mai, așa că nu am avut o dorință specială de a sari într-un lac montan. Cei care au îndrăznit să procedeze astfel de întărire, au sărit din apă mai repede decât s-au scufundat în ea. Temperatura nu a depășit 12 °.

După un fluviu, întregul nostru grup a fost dus la o cafenea confortabilă. În apropiere era un dig pe care era posibil să pescuiască. Potrivit povestirilor locuitorilor locali, rezervoarele Canyonului Verde sunt pur și simplu pline de păstrăvi. În habitatul păstrăvului obișnuit, nu am văzut, în fața noastră a apărut prăjită pe cărbuni, ceea ce a fost foarte util după o astfel de plimbare. Prânzul a fost inclus în prețul turneului și a inclus mâncarea principală fierbinte, salată și fructe. Toate băuturile, cu excepția ceaiului, au fost servite contra unei taxe. Ei bine ceai, deci ceai ... :)

Canion verde (canion verde), voiaj cu Tatyana Vyotka

Pe teritoriul trandafirilor cafelei parfumate, dar a fost doar începutul lunii mai ...

O excursie la Canyonul Verde din Turcia va face apel la cei care doresc să fie singuri cu natura și pot aprecia resursele naturale. Dacă rămâneți un susținător al unei vacanțe pe plajă, poate că această plimbare nu vă va impresiona.

Vă mulțumesc pentru atenție!

Tanya, cine a făcut fotografiile? Ești direct frumoasă în aceste poze!

Vreau, de asemenea, această tunsoare, și soțul meu spune - în curând. Când ne-am întâlnit, am avut părul până la talie, dar am avut încă o tunsoare și Striga în liniște la soțul ei, treptat, a devenit obișnuit. ) Într-o zi voi ajunge la acea lungime. ) Fiddle hrănite cu parul lung, în general, mai scurtă călătorie - mai convenabil, și că, în timp ce da pomoesh uscat ... Și încă mai trebuie să-i cravată, și chiar a preveni, cadrul va cădea atunci când vântul este în ochi. )) Și apoi confundat cu lungimea lor - în coada, apoi gather nod, nu este de a fi văzut. )

Gal, te-ai jenat direct!)))) Fotografiile au fost făcute de soțul meu, nu e ciudat că sa dovedit exact și nu este neclară, de obicei nu funcționează)))). Am avut o scurtă tunsoare înainte, dar au fost și mai multe probleme cu ea, în timpul meu liber, părul colectat este încă mai puțin supărător, adunat într-un bun și înainte!)))

Tanya, uimitor, desigur, ai vizitat locul! De asemenea, am adorat diferite chei și cheiuri acolo, sunt atras de ele ca un magnet. Spune-mi, ai pregătit o listă de excursii pe care ai plănuit să le vizitezi înainte de a te duce în Turcia? Sau deja la fața locului sa familiarizat cu "meniul" și a ales "feluri de mâncare" la gust?

Tanya, câte imagini frumoase ai în acest Canyon Verde! Mi-a placut mai ales o barcă cu motor - a amintit imagini din filmele americane, știi, împușcat astfel încă de la sfârșitul anilor '70, probabil, și până la 80-90, în cazul în care acțiunea a avut loc împotriva naturii funky, imagine de fundal.

Prin zâmbetul tău în imagini se observă cât de puternic este prins relaxarea pe care o ai în această călătorie.

Tanyush, din articol a plăcut TOATE! Și mai ales că pe râul Kepryu nu sa mișcat foarte repede și ai putea vedea toată frumusețea nedescrisă din jur. Și fotograful local are probabil undeva în studioul ascuns în stâncă =). Asta face afaceri pe teren!

Tanya, cât de frumos Canionul verde, încă o dată convins că Turcia - versatil, interesant și plin de locuri neobișnuite, dar numai pentru cei care sunt dispuși să vadă, să audă și să perceapă, respingând convențiile și modelele, uitând stereotipuri. Îmi place excursii cu barca, îmi plac complet în toate țările și orașele din aceste țări, ca și în Sri Lanka și am distins - plutind pe o barcă, cu excepția faptului că rândul a avut cel mai mult - am discutat despre prețul și condițiile de închiriere nu sunt prezente. Se înțelegea că am închiriat o barcă, nu un bărbat cu o barcă. Acum pot gestiona și ambarcațiunile plutitoare :)

Această mulci cu fotografii din Turcia câștigă ritmul, dar când am navigat pe iaht, am făcut și noi același lucru, cu soțul meu am ieșit perfect și am cumpărat poze. Cât de mult a vrut fotograful tău? Ai cumpărat o fotografie?

Ei bine, Sasha, că barca a trebuit să răsară și să nu înoate pentru a obține)) În viață, orice abilități pot veni la îndemână.
La fel ca un fotograf pentru poze, nu am recunoscut, am avut deja otschelkali 200 de bucăți))) și eu doar nu-mi place că un bărbat necunoscut a căzut din cer și a început să mă fotografieze fără știrea mea. Fotografii pe care le-a adus înapoi am văzut de la turiștii din grup, au fost un format mare, dar nimic deosebit.

Și eu sunt doar astăzi pe pic picat mea și ma chinuit de întrebarea sălbatică: este haerul meu atat de frumos arata sau el a adăugat un photoshop?