Călătorind în Crimeea numai cu mașina - raportează

M-am întors noaptea trecută după o excursie de 8 ore de la Evpatoria, care trebuia făcută după o noapte aproape fără somn (datorită apariției foarte târzii a capadelor Cataclysm). M-am întors acasă, am adus lucrurile, m-am pus în ordine și m-am prăbușit să dorm. Am dormit pentru un total de 13 ore, în mijlocul nopții adevărul sa ridicat la băut și în același timp, să răspundă la o scrisoare din partea Iranului și să se prăbușească din nou în pat.

Dar acum sunt din nou o fată bine îngrijită, odihnită cu piele de ciocolată, am părul meu pieptănat din nou și din nou vreau să merg mai departe :) Nu stau încă din nou!

Există atât de multe impresii pe care vreau să le scriu mai întâi despre drum.

Scăldată a fost de numai 58 de litri de benzină, cu condiția ca am călătorit un rezervor de jumătate, și a revenit cu aproape completă, pentru că ultima dată pentru realimentare în Nikopol, un total a fost cheltuit aproximativ 44-46 litri și acoperite 1150 km. Total, în modul de mare viteză pe șosea, consumul de Donut este chiar mai mic de 5 litri (conform calculelor, 4.4)! Nu fumez în mașina asta!

Am plecat marți, la ora 4 dimineața, fără urmă de emoție - decizia a fost luată și îngrijorată sau teamă că nu are niciun rost. În Nikopol se afla deja în lumina dimineții.

Ceea ce a fost plăcut surprins - să înțeleagă străzile, drumurile și colțurile s-au dovedit a fi absolut simple, în ciuda faptului că navigatorul este periodic puternic buggy.

glitch Cel mai jenant sa întâmplat pe drumul spre Berislav regiunea Herson - zhipies mi-a spus întotdeauna că am fost de gând greșit - bine, că pista a fost desemnată, și am consultat cu ușurință satin și mișcarea perseverat.

Masinile au fost suficiente, dar nu au creat blocaje de trafic - pur si simplu au surprins foarte mult cu o viteza nebuna (eu m-am mutat cam 100-110 km pe ora). Majoritatea sunt ruși. M-am adaptat repede la depășirea lor - deja anticipat intenția, a încetinit, a dat un loc, în cazul în care exista o amenințare pentru a se ciocni cu o masina contra, și așa mai departe. În general, am făcut totul pentru a mă proteja pe mine și pe alții. Din nou, o ocazie de a fi mândru de toleranța dvs. :)

În general, totul era clar și ușor.

Au existat, totuși, secțiuni monotone ale drumului cu câmpuri în jur, care au lăsat vigilența, apoi m-am oprit, am ieșit din mașină și am turnat apă, pentru că oferta era mare.

Un altul a fost în direcția zonei Berislav cu găuri ascuțite, înconjurat de vopsea - acolo am avut un timp greu, la o viteză de 100 km pe oră a trebuit să coborâți pe ambele benzi, evitând. Când se întorceau, gropile erau deja sub patch-uri.

Krasnoperekopsk, pe care l-am temut cel mai mult, nu a fost atât de teribil, și - drumul principal nu se oprește, iar dacă stați tot timpul într-un rând și ferește-te pentru pietoni, atunci puteți trece în siguranță prin, nimic complicat. În afara orașului, cu toate acestea, eu încă blocat la limite de viteză de 60 + 19, până când nu a existat nici un semn, iar în spatele meu de echitatie mașină a încercat să accelereze, semnale nervoase și Ryasno.

Dar pentru întreaga călătorie poliția nu ma oprit nici măcar o dată.

Am fost încurcat de două ori - o dată în Noua Kakhovka după baraj, am oprit mai devreme decât era necesar și am cerut instrucțiuni de la un șofer de taxi local. A doua oară am ratat rândul spre dreapta după Vorontsovka - am observat-o la timp și am așteptat drumul gol, s-au strecurat cu ușurință în partea opusă a drumului și apoi s-au întors.

Pentru Razdolnym începusem să mă obosesc - și a trebuit să merg la Mezhvodny.

Oboseala a condus muzica tare si acompaniata de vocalist :) A ajutat :)

În spatele lui Steregushchy au început mici dificultăți cu Donut - calitatea benzinei (ultima realimentare a fost pe Formula, inundația ma inundat). Donut a perceput doar o viteză sporită, tot timpul încercând să sforăie și să surzez.

Am fost nervos, am apăsat pe accelerator și i-am vorbit tare, îndemnându-l să sufere.

Nu știu cum, dar se pare că a funcționat - noi cu Donut am ajuns la Mezhvodnogo!

Am mers până la capătul Mezhvodnoe, unde m-am oprit pe marginea drumului și am început să trec peste centrele extreme de recreere.

Și despre un miracol, am găsit un loc pe baza frumoasă, cu o fântână!

Sau mai degrabă nu locul ... Toți erau ocupați, iar cifrele erau de 500 de grivne pe zi, dar, uitându-mă la mine, amanta de compasiune a decis să-mi ofere o cameră pentru personal. Dar ea a spus că va lua documentele ca un depozit, deoarece m-am uitat foarte suspicios și mai ales am venit singur. Am început să o asigur că mergeam la prieteni și trebuia să mă opresc pentru noapte.

În general, pentru 60 grivne am fost aranjat într-o cameră mică, întunecată, cu un ventilator și un pat șocant. Dar a fost locuință!

Am parcat Donut în zonă, mi-am luat lucrurile și în cele din urmă mi-am permis să stau la umbra unui foișor și beau o bere rece. Ce plăcere a fost!

Apoi a fost o baie într-o mare minunată, curată, cu o plajă de nisip, jocuri distractive în valuri, cu scufundări, snorting și puțină plajă.

Ce altceva a fost o surpriză plăcută - coasta este echipată camping extinse - persoane care trăiesc în mașini, corturi, si a fost foarte civilizat - in masina mea a venit cu băuturi reci vândute, la marginea erau toalete cu plată. A fost dorința de a veni din nou și de a ridica un cort.

Apropo, există un supermarket în Mezhvodnoe, unde este destul de realist să cumperi produse obișnuite la prețuri normale.

Când seara a coborât, am urcat în cameră și am mers pe jos în Mezhvodnoye.

Mezhvodnoe sa dovedit a fi un loc frumos, cu o piață mare, unități ieftine cu mâncare foarte gustoasă și o mulțime de divertisment. Ai putea să te joci cu biliard, să încerci un adevărat cocktail de bar, să mergi la plimbare, să faci o fotografie cu o bufniță sau un păun chiar pe stradă.

Am o mulțime de distracție doar de la mers, de la fotografii, de la zâmbete. Atât de pozitiv, du-te, prindeți momentele, faceți fotografii și zâmbiți la viață :)

Oamenii mi-au zambit inapoi, au glumit.

De câteva ori compania de băieți a încercat să mă conducă să petrec o seară cu ei, dar am vrut doar să fiu singură și să mă bucur de acest moment.

După ce m-am plimbat, m-am oprit la o cafenea locală, atrasă de muzica tătară, mâncând o bere rece și apoi merse încet acasă la bază.

La intrare, mi-am dat seama că porțile au fost închise pentru seară și nu cunosc codul. Unul dintre muncitorii locali a venit la ajutor - jumătate armeană, jumătate greacă. Mi-a dat drumul și m-a invitat să beau vin împreună cu personalul din bază.

Am petrecut una dintre cele mai plăcute serate în compania acestor oameni ospitalieri. Am mâncat piersici, am băut vin și, în special, cafea fiartă (au refuzat să-mi ia bani), au împărțit povesti din viață. Am fost întrebat despre muzică și despre religie. La început m-au luat pentru un satanist înflăcărat :)

Printre ei, au existat multe femei din diferite părți ale Ucrainei care au venit aici pentru câștigurile de vară și au lucrat în bucătărie.

Zâmbete, glume, întrebări în această viță de vie, totul era atât de dulce :)

Armeanul-grec sa oferit să-mi dea un masaj, astfel încât, după drum, spatele și membrele au încetat să mai lucreze (el lucrează pe baza unui terapeut de masaj), dar a trebuit să refuze, el arăta cu adevărat fierbinte de către om :)

Aproape nouă la seară am luat dușul și m-am culcat, mulțumindu-i pe toată lumea pentru ospitalitatea lor.

Am adormit imediat, de parcă aș fi căzut într-o gaură. Fără efort, m-am ridicat la ora 7 dimineața, de această dată vecinii mei au pregătit deja cafea și m-au invitat la masă.

O oră mai târziu i-am spus la revedere tuturor, mi-am exprimat recunoștința și l-am lăsat pe Mezhvodny.

Apropo, baza pare să fie numită "La Mariyana" sau "la Marianna", proprietarul fiind Marina. Camere 500 UAH pentru un pat de 2, cu mese, bucătăria este bună, teritoriul este bine îngrijit, cu jucării și leagăne pentru copii, și cu o fantana. Este pentru vacanțe de familie. I licho următoarea dată când mă țin la camping :).

Calea mea se întindea pe Razdolnoe și apoi de acolo spre Yevpatoria - un ocol conștient pentru a nu trece centrul orașului.

După o oră și jumătate, i-am rotunjit deja pe Evpu și am condus spre Sunny.

Și apoi începe o poveste foarte diferită - despre festival, un raport detaliat separat va fi dedicat lui, pentru că a fost pur și simplu uimitor!

Voi spune că, după toate, am plecat la ora 9 dimineața după câteva ore de somn. Pentru a mă aduce într-o ordine relativă, a trebuit să stau în mașină timp de 40 de minute, să beau cafea, să fumez și să mă întorc la realitate.

Cu toate acestea, după ce am părăsit deja teritoriul, sentimentele și aptitudinile mele s-au întors repede la mine. Înapoi am călătorit, nu mai folosesc navigatorul - o parte pe care mi-am amintit-o, o parte pur și simplu înțeleasă pe baza unui fel de intuiție. Și acest lucru este foarte plăcut, așa că nu mai sunt un tocilar topografic. )

Aproape tot drumul înapoi de ascultare a donat și a semnat grupul meu Crimson Sky unitate și candidații săi în modul de înregistrare și de ecou asurzitor :) In apropierea satului cumpărat un cârnați și ceapă acasă Crimeea și este pe drum și au învățat de conducere, precum și fumatul și zgârierea) )) Și în cele din urmă a învățat să facă liniște calmă depășire, decât extrem de mulțumit :)

Am ajuns perfect! Completat pe Lukoil, Donut a încetat să mai fie dăunător și am zburat înapoi cu o viteză de 120 ușor și fără griji.

Unul nu a fost un moment foarte plăcut - de departe a observat pe drum o turmă de vrăbii așezate, se pare că au băgat ceva împrăștiat pe asfalt. Mașina de pe tejghea ia speriat în fața mea, dar nu am putut aștepta ca ei să cadă din nou pe drum așa de repede! M-am mutat în jur de 110 de ani și nu m-am gândit la ceea ce făceam în astfel de cazuri - într-o secundă turma sa ridicat în aer, dar foarte mulți nu aveau timp. O fracțiune din accidentele surzilor a lovit în față, chiar m-am aplecat mai aproape de volan, fără să știu ce să fac.

Dar mâinile mele nu s-au ciupit, nici măcar nu m-am ciocnit și era inutil să-l frânăm deloc.

Îmi pare foarte rău că acest lucru sa întâmplat, dar pur și simplu nu exista nicio cale de ieșire.

Sper că șoferii nu au semne teribile asociate cu păsările.

Încerc să nu mă gândesc la asta.