Atlantis 3 lume noua walkthrough plină, sfaturi cu privire la trecerea Atlantidei 3 noua lume,

Atlantis III: Lumea Nouă

Du-te la gardian. Mai mult de o întrebare pe care nu o cere - va ucide.
Întoarceți-vă drept în pasaj.
Introduceți peștera. Sub cercul picioarelor. Deschideți rucsacul (faceți clic dreapta). Trageți becul, puneți-l pe un cerc, pe cercul - cerc. Rezultatul a fost unul de top. Reglați partea superioară a marcajelor unul câte unul: în a 4-a (stânga), 1, 3, 5, 2.

mormânt
Uită-te la peretele din dreapta (indiciu în imagine). Du-te la steaua de pe perete spre stânga. Faceți clic pe raze: dreapta, stânga, stânga, dreapta, stânga. Vorbește cu mumia. Întoarceți-vă la intrarea anterioară a zidului de la baza coloanei stângi pentru a lua o pasăre.
Du-te la ieșire, eliberați pasărea.

Etiopia antică
Du-te pe navă. Vorbiți cu preotul.
Deschideți harta. Zburați în templul lui Ankh (lângă mormânt). Din castel ia Ankh.
Zburați în Templul lui Isis (partea superioară). Să vorbești cu Isis. Du-te la perete cu imagini, schimba imagini și inscripții:
1. "Isis și Osiris cu un Scroll". Osiris, fiul cerului, era un faraon. Osiris a adus cunoștințe în Egipt.
2. "Set cu un cuțit". Seth, fratele geamăn al lui Osiris, a fost gelos pe fratele său și plănuit să-l omoare.
3. "Set cu un sicriu". La sărbătoare, Seth sa oferit să dea un sicriu luxos unei persoane care se poate culca în ea.
4. "Osiris în sicriu". Toți oaspeții au încercat să se potrivească în sicriu, dar numai Osiris a reușit să o facă.
5. "Slujitorii - un sicriu în Nil". Apoi slujitorii lui Seth au alergat, au blocat sicriul și l-au aruncat în Nil.
6. "Un sicriu pe un copac". Isis a început să caute soțul dispărut. În Byblos a văzut un sicriu înțepenit în ramurile unui copac.
7. "Set cu un topor." A ascuns Osiris într-o mlaștină, dar Seth a aflat și sa dus să-și caute fratele.
8. "Seth, brațe, picior." Căutând Osiris, Seth a tăiat-o în 14 părți, pe care le-a ascuns peste tot în Egipt.
9. "Isis, părți ale corpului". Soția credincioasă a lui Osiris a reușit să găsească 13 părți.
10. "Isis, sicriu, ulei." A adunat trupul sotului ei, la umplute cu uleiuri și parfumuri și a înfășurat-o în bandaje. Părea aproape în viață.
11. "Munții". Apoi sa culcat cu el și a conceput de la el fiul lui Horus Falcon.
12. "Gore și Osiris". Care într-o zi va răzbuna pe tatăl său, care a devenit rege al celor morți.
Isis va da un talisman.
Zboară la mal (dreapta jos) pentru a merge la băiat, să-i dea talismanul. Luați cântarele și piatra.
Mergeți la templu (din stânga jos). Cântare - în coloana din dreapta. Piatra lui Isis se află pe sicriu. Se cântărește la rândul său toate pene, luați cele mai grele, lăsați restul în sicriu.
Zburați în templul preotului. Puneți stiloul din stânga, Ankh - în dreapta.
Mergeți la templul Ankh. Du-te la casca deschisă, ia un scarab.

Intrați în lumea obișnuită printr-o fereastră cu un scarab. Ieșiți din pestera. Comunicați cu ticălosul.
În craniu vorbiți cu delfinul. Găsiți bilele cu coridorul. Intrați în oricare dintre ele. Introduceți prima ușă pe stânga, apoi pe a 3-a în dreapta. Ieșire. Întoarceți-vă la delfin, în partea dreaptă a intrării înapoi.
În mormânt, mergeți la coloană cu imaginea faraonului. Vorbește cu el. A trage pentru clopotul apărut.

BAGHDAD (pe cristal-domes) / SD3 /

Ieșiți din pitcher, deschideți cutia de pește putrezit (dreapta). Un pas drept, doi drepți, de-a lungul peretelui. Înainte de fântâna din dreapta, ridicați piatra, aruncați-o în stânga fântânii. Du-te rapid la dreapta, ia scările, du-te înapoi sub balcon, a pus o scară la ea, urca. După strigătul gardianului, alerga la ușă.

Wizard's Garden
Întoarceți-vă la dreapta, pe scară până la capăt, luați un băț, întoarceți-vă. Mergeți prin palat, ieșiți pe cealaltă parte, faceți stânga, mergeți pe lângă piscină până la perete, întoarceți-vă la dreapta, mergeți la palmă, bateți un băț de banană. Dă-o maimuței de cealaltă parte a bazinului. Ridicați bastoanele.
Du-te la perete, apoi la foișor gol, pentru a ieși din el pe cealaltă parte, spre dreapta spre monstru. La intrarea în stânga de pe teren pentru a lua o perla. Întoarceți-vă la arbore, puneți perla în tub.

Se joacă cu Unicorn
Cipurile indică traseul unicorn prin labirint. Pentru a face un pas înainte de intersecție sau după. Primul ar trebui să fie albastru, apoi galben, roșu, verde. Unicornul rulează în direcția celui mai apropiat unitate în această secvență.

Ia cornul unicornului, ieși din arbore. Du-te la dispozitivul de blocare (lucru mare, frumos), introduceți un corn în el, du-te la monstru, ridicați pietrele din sicriu.
Du-te de-a lungul peretelui la cort. În cortul Roșu înfruntă garda cu o baghetă roșie, dă-i fetei o piatră roșie. De asemenea, în cortul albastru și verde.
Du-te în palat, deschideți poarta de fier cu o cheie galbenă. Câștigă expertul, deschide ușa de sus cu o cheie gri.

șerpi
Intrați în ușă, mergeți la șarpe.
Deasupra dreapta: șarpe

În stânga șarpelui de mai jos:

În stânga: Scorpion

Deasupra scorpionului: găleată

În dreapta găleții, la stânga șarpelui:

Împingeți stelele pentru a crea constelații. Dacă are dreptate, se aprind.
Când toate constelațiile sunt colectate, există o stea. Din ea, notați cinci stele la cel mai înalt punct al capului șarpelui.
Pe scări - la cutii. Împingeți sertarele unui grup unul câte unul până când o cutie cu un cadru este împinsă din fiecare grup. Deschideți casetele de mai jos, luați sfaturile. Din cele roșii, primul rând în rândul de jos este al treilea din stânga, apoi treimea superioară din stânga, apoi al doilea rând ultimul din stânga, apoi primul în sus.
Așezați cana cu o cârpă.
Luați craniul pentru a vorbi cu delfinul, întoarceți mingea prin dreapta. Introduceți ușa.

Mamontovo cele mai vechi timpuri (pe un cip - vârful de lance) / DM1 /
Du-te în tunel. Ești mort.
În tunelul din stânga corpului. Utilizați o baghetă pentru a aprinde focul. Apăsați pe lupul din stânga, pe cel din dreapta și așa mai departe. până când albul câștigă. Urmează-l în perete.

Insulele
Faceți un pas, în stânga, ridicați ciuruțul. Du-te la copac uscat, pune un ciob de sub ea, urca un copac.
Ridicați piatra, trageți-o, aruncați-o în tigru, când se află pe vârful dealului. În dreapta, ridica o ramură. Treceți prins în stânga. Ridicați o ramură pietruită.
Mergeți la stânga în trecere la urs. Un lup va apărea în spatele lui. Du-te în pasajul din stânga la lupul alb. Du-te înapoi, ridică polul. În stânga, de-a lungul țărmului, utilizați un pol.
Trece ursul pe mal cu un jurnal. Jurnalul este în apă.
Într-o spirală. Luați balistul și craniul. Comunică cu delfinul, du-te înapoi prin minge.
Du-te jos de pe stâncă, nu mergi cu un pas până la apă să te uiți la stâncă, să intri în lup.

Peșterile
Prin pârâu în tunel. Stați pe un pătrat, ridicați o suliță. Este necesar să ucizi animalele pictate (vizați partea superioară a spatelui).
Întoarce-te la corpul tău. Puneți inima în colțurile pătratului în funcție de simboluri (stânga inferioară este pământul, partea dreaptă inferioară este focul, partea superioară dreaptă este aerul, partea stângă sus este apa).
Du-te prin pârâu la aborigen (tunel la stânga animalelor).

CORRIDOR CU UȘI
Prima ușă spre stânga
3 din dreapta
4-a stânga
3 stânga
Primul drept
A șasea stânga.

ATLANTIC / CD3 /
Pentru a aborda o femeie. Întrebați: "Bătrânul cu bătrâna".
Abordați-l pe om. Întrebați: "Craniul",
„Însuși“
"Planeta".
Pentru a aborda o femeie. Întrebați: "Globul cu săgeți",
"Cadoul Magic".
Du-te de-a lungul țărmului, apoi în lac.

TOWN / CD2 /
Ia darul. Vorbiți cu delfinul. Introduceți mingea.
În cortul din stânga luați o lanternă și loviți-i cu un gardian. Alături de mâna de a lua un cuțit, scoateți cheile de pe centură. Eliberați prizonierul cu un cuțit, discutați cu el, scoateți cheile de la postul dintre corturi. Du-te la jeepul din stânga. Cheile sunt pe jeep.