Aquapark in - sopot - o călătorie prin viață

Deci, la ora 5 dimineața, ne-am trezit la Kaliningrad în patul nostru, ne-am despărțit pe malul Gdanskului. și cina sa dus la Sopot.

Scopul călătoriei era de a prinde cât mai multe impresii plăcute. Aquaparkul Sopot este o modalitate excelentă de a face acest lucru cât mai curând posibil.

Da, am uitat să scrie că grădina zoologică se află în Oliva - Mi-a plăcut acest rayonchik, există o mulțime de verdeață și un parc secular celebru cu fântâni, alei. Data viitoare vom veni aici - este în Parcul de Olive. Este, de asemenea, un cartier de case vechi, și îmi place să se uite la arhitectura bizară.

Din stație am mers cu tramvaiul, ne-am dorit pe un șic, super-modern, ca în acel an. dar a venit veche razvalyushka)))) A fost fierbinte să aștepte, și timpul este un păcat. Am mers pe ruină. Trebuie să plătiți conducătorului auto dacă nu ați luat biletele. Am aflat repede că a fost scrisă "Normal" și "preferențial" (pentru copii și pensionari) - este vorba de prețul călătoriei. Apropo, nu este ieftin să călătoriți cu tramvaiul și trenul ...

Dar am mers la Sopot cu trenul. Nu știam cum să plătesc. A auzit că puteți, de asemenea, acolo. Ultima dată, Edik a cumpărat în mașină, dar nu am putut, deși l-am rugat pe oameni să "mă ajute să mă pliz"))))))

Apropo, nu știu ce fel de fenomen este, dar când ajung în străinătate, conectez automat dorința de a comunica în limba engleză. Poate pentru că cele mai simple lucruri pe care le cunosc și le înțeleg ... Știam câteva cuvinte în poloneză. În cafenea a ordonat că ea a vrut (pregătită în prealabil, recunosc).
Toți sunt atât de politicoși acolo, întotdeauna salută "Den bine!" Și spun întotdeauna "Dinkue" - "mulțumesc". Ei le-am spus la fel))))

Copilul este deja obosit. Dar divertismentul nu a început încă! Apropo, bagajele noastre se încadrează în rucsacul unui singur fiu și geanta de mână a doamnei (dar care călătorește). Timp de două zile nu au luat mult cu ei înșiși, ci doar lucrurile cele mai necesare. Practic există doar tot ce aveți nevoie pentru o baie. vizitarea parcului de apă.

Aquapark in - sopot - o călătorie prin viață

În acest hotel (în anul universitar aceasta este o cămină pentru studenți) am trăit. Acesta este situat la 50 de metri de parcul acvatic, care este motivul pentru alegere.

Dar mai întâi - sfânt! Alimente))) Pizza vegetariană.

Și aici suntem înăuntru. Ultima dată când vizita noastră la acest restaurant a fost șifonată, nu am putut înțelege politica de stabilire a prețurilor, a luat o oră, nici măcar într-adevăr înmuiate))) Acum, și 3 ore am comandat, și foty făcut.

Copilul este doar extatic!

Aquapark in - sopot - o călătorie prin viață

Au fost obosiți teribil, erau obosiți. Dar ne-am dus pe plajă seara. Au plecat - și acolo luminile navelor ard, chiar în mare. Frumusețe.

Ceea ce am fost obosit în acea seară. Această Zhenya arată desen animat prin celulă (wi-fi funcționează bine).
Anterior, am intrat în magazin și a cumpărat un delicios produse de patiserie proaspete, care, în Polonia, este întotdeauna frumos, și două sticle de ciocolata cu lapte pe timp de noapte)))) cina atât de târziu a venit la îndemână.
Am furat imediat) Fiul meu a dormit timp de 10 ore și jumătate și aș fi dormit, dar m-am trezit dimineața, au existat multe planuri.

Aquapark in - sopot - o călătorie prin viață

Este deja dimineața lângă clădirea parcului de apă. Înainte - o întreagă zi de divertisment (Gdynia, unde nu eram încă) și seara - acasă, spre Kaliningradul nostru natal))

Amuzant parcare pentru mare.

Dar raportul de fotografie despre excursia de anul trecut la Sopot cu tatăl nostru, acolo am avut o altă rută, mai saturată.

O astfel de zi plină era! E greu de crezut chiar că toate au fost ambalate în câteva ore)))) Se pare că a durat 2-3 zile)))