Tranzit prin Abu Dhabi și hotel aeroport hotel - experiența noastră

În Bangkok, am zburat de data aceasta prin Abu Dhabi. Acest lucru nu este doar 400 dolari mai ieftin decât un zbor direct de la Moscova la Bangkok, dar există un plus este mai important - un zbor de zi, și nu un zbor de noapte. Cu toate acestea, zboruri directe de la Moscova la Bangkok sunt în mod excepțional peste noapte, și eu doar urăsc zboruri de noapte. Deci mi-a plăcut imediat opțiunea de a zbura prin Abu Dhabi;) Fly acolo, stați acolo în hotel chiar în zona de tranzit a aeroportului, dormi suficient, și zboară spre Bangkok dimineața.

În ceea ce privește vizele la Abu Dhabi, cum ar fi - dacă nu părăsiți zona de tranzit aeroportuară, atunci nu este necesară vize. Pentru a ieși în oraș - trebuie să obțineți o viză în avans (!). Deci, am rezervat un hotel din Abu Dhabi International Airport Hotel, care este situat în zona de tranzit a aeroportului și unde puteți rămâne fără viză. La început nu am putut da seama cum să rezervați toate camerele de la acest hotel, deoarece nici buking.kom, nici Agoda și nici nu advisor'e nici o astfel de posibilitate, precum și site-ul oficial al hotelului. Sa dovedit că au nevoie pentru a scrie un e-mail: [email protected], și vă va trimite o rezervare de referință (numărul de rezervare), atunci se va arăta atunci când vin la hotel.

Camera dublă ne-a costat 240 dolari (inclusiv taxele). Fără taxe, aceasta este de 237 USD. Cameră pentru una fără taxe 185 $. Prețul, desigur, este prea mare, pentru că acesta este singurul hotel din zona de tranzit de pe Aeroportul Abu Dhabi. Dar totuși este mult mai ieftin decât să luăm un zbor direct, care, din nou, și noapte (oribil oribil!).

Acest hotel este civil, toate nou și curat, este spațios. Numai aici Internetul în camerele de acolo, este doar la recepție. Desigur, nu am avut timp să stăm în ea, am porrelaxili în baie și am adormit într-un pătuț confortabil. Oh, cât de frumos! Nu-mi dau seama dacă ar trebui să aștept acum doar pe bănci la aeroport, în salon sau într-o capsulă. Acest hotel din aeroportul Abu Dhabi International Airport din aeroportul din Abu Dhabi este:

Tranzit prin Abu Dhabi și hotel aeroport hotel - experiența noastră

Chiar lângă intrarea în acest hotel este salonul și acolo puteți apela date gratuite ale Emiratelor la intrare))) Destul de mici, ele sunt ușor uscate (aproximativ ca datele Medjoul și regal) și proaspete, oasele lor eliminate. Foarte frumos bonus!

Apropo! Dacă zboară prin Abu Dhabi companie aeriană Etihad (foarte cool de drum), Poarta 7 poate lua un cupon pentru o cină și mic dejun gratuit la orice aeroport-cafe (terminalul 1 și 3). Firește, astfel de cupoane sunt date numai dacă aveți un transplant lung. Pentru a le obține, trebuie să oferiți bilete de îmbarcare pentru următorul zbor. Pentru obychnoedov există o mulțime, dar pentru noi înșine am găsit doar carne de fructe și suc de portocale proaspăt stors. Asta am luat pentru cină și pentru micul dejun. Asta e în cafeneaua Brioche Doree. Este cel mai aproape de hotelul de la aeroport. Strugurii, căpșunile, ananasul și merele nu erau foarte mult, ci un pepene galben de gunoi. Suc de portocale stors chiar la tine, împreună cu coaja, nu din cele mai tari portocale, dar era încă gustos, mai ales în dimineața)))

Dar aeroportul abu dabishny este foarte bun, mi-a plăcut. Înainte de a ateriza în avion, am stat într-un internet, care este gratuit aici, este ușor de conectat și cu o viteză normală.

Din aeroport am văzut un nou model al lui Boeing - 787 Dreamliner:

Tranzit prin Abu Dhabi și hotel aeroport hotel - experiența noastră

Apropo, m-am uitat la gagraele plajelor foto aici. și a fost impresionat de punctul de nebunie! E doar un fel de magie! Deci, dacă nu ați văzut, verificați fotografiile. Deși vreau să văd această frumusețe în viața reală!