Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Wilson și Jane Lewis sunt căsătoriți de aproape 30 de ani. De-a lungul anilor, au ridicat 3 copii frumoși, fiecare dintre ei a crescut deja și a părăsit casa părinților. Casa după plecarea lor a devenit liniștită și goală. Părinții care sunt obișnuiți cu faptul că copiii locuiesc alături nu se obișnuiesc să trăiască singuri. De tot acest timp, Wilson era un tată bun al familiei - a lucrat neobosit, astfel încât familia lui nu avea nevoie de nimic, iar Jane a crescut copiii și a condus casa, dar în timp sentimentele lor au dispărut. Și să se iubească încă unii pe alții, dar aceasta nu este aceeași dragoste, nu sentimentele care erau în tinerețe, că le-au împins unul la celălalt. Cum să facem față separării de copii? Cum de a reînnoi sentimentele vechi care au dispărut odată cu timpul? Cum să devii fericit și ce trebuie să faci pentru asta? Totul este aici, toate în acest roman! Este suficient doar să citiți această carte și veți înțelege totul pe tine însuți!

În ceea ce privește cartea ca o continuare a „The Notebook“ - aceasta nu este o continuare, este romanul absolut independent în care există unele puncte legate de „jurnal.“. În roman, Jane Lewis - aceasta este una dintre fiicele lui Ellie și Noe - „The Notebook“, personajele principale ale romanului Narațiunea este la câțiva ani după moartea lui Ellie. Noe toate și trăiește într-un azil de bătrâni, copiii vin să viziteze tatăl ei, și el din când în când cu privire la problema răspunsurilor sale de sănătate „ar putea fi mai bine. Deși, desigur, ar putea fi mai rău“, și indiferent de vremea de afară și de sănătate, merge de două ori pe zi pentru a hrăni lebada în iaz, care îi pare a fi ca Elli, ca și cum ar fi ea.

Am citit această carte, apoi m-am simțit atins, apoi furios, apoi zâmbind, apoi m-am încruntat, apoi abia mi-am răsturnat râsul, apoi aproape plâng. Acesta este un roman neobișnuit de penetrante cu privire la modul în care este posibil și cum să iubească, cum să fie cu un bărbat de 30 de ani și încă mai simt pentru el același sentiment ca atunci când s-au întâlnit în primul rând, și că, la prima dată.

Dragostea, după cum sa dovedit, este mai mult de trei cuvinte abandonate înainte de a merge la culcare. Dragostea este susținută de acțiune. Tendința, chiar și în acele lucruri pe care le facem pentru fiecare zi în fiecare zi.

Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Cele mai multe fete din primele zile visează la o nuntă. Timp de ore se uită la fotografii de rochii de mireasă, încercați mental inele de logodnă, faceți o listă de oaspeți și muzică. În visele acelei Zile, putem uita despre întreaga lume din jurul nostru. La urma urmei, vreau atât de mult să mă gândesc cum va fi totul. Poate că chiar ne gândim prea mult la nuntă și nici măcar nu ne gândim la ce se va întâmpla după.
Și după aceea totul poate fi foarte trist. De exemplu, poate dura 30 de ani, puteți ridica trei copii minunați. și înțelegeți că sunteți străini, iar persoana care a fost cea mai apropiată de tine și cea mai dragă pentru tine se îndepărtează brusc de tine. Și poate nu dintr-o dată? Dar când a început totul? Care a fost motivul pentru care la cină nu mai aveți nimic de zis unul altuia?
A fost această situație a fost personajul principal al romanului Nicholas Sparks "Nunta". În general, acest roman este servit ca o continuare a celui mai faimos roman al lui Sparks, Jurnalul memoriei. Cu toate acestea, acest lucru nu este în întregime adevărat. Vedem povestea nu a lui Noe și a lui Elli, personajele principale ale "Jurnalului". Înainte de noi povestea lui Wilson și a lui Jane se desfășoară. Jane este una dintre fiicele lui Noe și Ellie, dar nu este personajul principal aici. Wilson - asta e cine ne va spune povestea asta. Iată cine pune o întrebare despre locul unde dragostea merge după 30 de ani de căsătorie. Și dacă este posibil să se întoarcă această dragoste.

Această carte a evocat asocierile persistente cu filmul "Refractar". Și acolo a fost soțul care a încercat să trezească sentimentele dispărute, a încercat să-și recapete iubirea pierdută a soției sale. Și asta îmi place despre aceste povestiri. Desigur, au existat momente când am paralel cu propria mea viață de familie. Au existat, de asemenea, gânduri triste ca: "Asta este ceea ce un om real este gata să facă de dragul iubitului său". Cu toate acestea, înțelesul acestei povestiri nu este doar să arătăm cât de frumos să pregătim o surpriză. Înțelesul este puțin mai profund.
Pentru mine este o poveste despre faptul că nu trebuie să aștepți ca o altă persoană să ne iubească. Când celălalt începe să facă primii pași, când începe să se bucure. Trebuie să faci un pas spre tine. Nu vă așteptați la recunoștință, fără să sperați că veți fi observat și apreciat. Începeți cu voi. Începeți să iubiți mai întâi. Și învățați cum să arătați această dragoste. La urma urmei, dragostea nu este doar cuvinte frumoase. Aceasta, în primul rând, acționează. Dar nu este neapărat ceva mare (ca nunta minunată la sfârșitul cărții). La urma urmei, cum a făcut-o Wilson? Își ascultă soția, îi arătă, se interesează de treburile ei. Pare a fi o mică problemă. dar, în ansamblu, aceste mici parfumuri zilnice au dat, în opinia mea, mai mult decât nunta în sine. Și dacă tot nu ar fi fost acolo, Jane ar fi atât de fericită? Cu greu.

Aceasta este o poveste simplă. Cu toate acestea, a fost o simplă poveste despre dragostea a doi oameni obișnuiți pe care nu am avut-o. Și povestea asta ma inspirat mai mult decât multe alte romane românești. Pasiune, îmbrățișări fierbinți și sărutări, admiteri fervente - nu este dragoste. Trăiește cu un bărbat în fiecare zi timp de 30 de ani, fii atent și sensibil la el, adoră, aprecia, susține și admira - asta e dragostea. Dar o asemenea dragoste este foarte ușor de pierdut la locul de muncă și în alte treburi cotidiene. Dar poate fi înviat. Pentru a face dificilă. Dar merită.
Dragostea merită totul.

Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Oamenii se îndepărtează chiar și în ciuda faptului că au fost căsătoriți de aproape 30 de ani. Munca monotonă face să uitați de aniversare, nu-i acordați mult timp soției. La urma urmei, copiii au crescut deja și s-au despărțit. Dar, în ciuda tuturor dificultăților, Wilson încă îi iubește soția, la fel de mult ca în tinerețe. Începe să se gândească la acțiunile sale și să le corecteze, oferind soției sale o surpriză neobișnuită, pe care a pregătit-o pentru aniversarea a 30 de ani.

Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Cartea foarte ușoară și plăcută.
Cunoașterea mea cu ea a început înapoi în Goa, în cafeneaua Inferno. Există un raft de cărți în principal în limba engleză. Cartea a fost în italiană. Numele italian în limba rusă se traduce la "ca prima dată".

O carte despre un cuplu căsătorit, care este pe cale să sărbătorească cea de-a 30-a aniversare a nunții. Cartea foarte romantică.

Recenzii despre nunta cărții

Revista de carte de nunta

Dar, din păcate - la un moment dat în timp infinit romantism persoană unromantic începe să pall, totul pare prea dulce-perfectă, și interesul dispare treptat. Puțin câte puțin în toată această tulburare de sensibilitate masculină, am început cu disperare să-mi pierd soția. Totul despre ea, totul pentru ea - dar unde este ea? (Este o idee bună să faci un cadou pentru aniversare, dar la un moment dat mi sa părut că ar uita complet de ea.)
Sfârșitul de mine ma bătut complet din șanț. Pentru mine, finala nu a fost punctul culminant al bucurie și fericire, nu apogeului armonie și dragoste între soț și soție, iar în unele fandare ciudat și lipsit de tact, foarte nelalocul pe fundalul restul.

Ideea este chiar o viață și una bună, era drăguț să citești, dar este puțin probabil că într-o bună zi o voi sfătui pe cineva despre această carte.
Este ceva de gândit, despre ce să visezi. și pentru asta vă mulțumesc din nou Sparks.