Prindeți rachita pe Donka cum să prindă rachiul Donka prindeți rachita Donka pe duza fluviului

Nu dați odihnă apei din râu, urcând prin pădurile și pajiștile noastre ... Mă duc din nou la pescuit cu uneltele. Astăzi, în afară de răsucirea constantă, l-am luat pe donka. pentru a încerca să pescuiască un pește pașnic (yazya, bream, roach, bream etc.). În ultima călătorie am observat o groapă bună la răsăritul râului. Acolo mă duc.

Trec printr-un mare râu. Mă opresc să fac mai multe turnări de control, bazându-mă pe știucul activ. Ziua liberă. Dacă întârziați, plaja va fi trasă de turiști și apoi nu mai puneți nimic. Și acum este destul de devreme. În iaz, sunt singur.

Aproape imediat mușcă alături de un crini de nuferi.

Voi scapa de ceaiul ascutit si lasati-l sa plece.

A trecut testul Mepps Long №2 Silver. Am scos axa veche pentru a pune VMC - Proprietar în loc de tee. pentru că această momeală clasică arată rezultate foarte stabile pentru mine și prietenii mei - am decis să schimb calitatea și claritatea discutabilă a tepei, la cele mai bune cârlige din lume - Proprietar. 😉

Jocul de momeală a rămas bun după modificarea. Pentru acea confirmare, aspectul meticulos și muscatura instantanee. Voi schimba teusurile de pe celelalte lămpi-baiters ale acestui model și, de asemenea, pe 1 +. Atunci vom vedea ...

Mai multe turnări în golf. Dar trebuie să trecem la punctul pe care l-am explorat ultima oară și am prins un bun prădător.

Aici, sunt acolo. Pit pe turnul râului. Nu este atât de profund, metru 3. Dar în mijlocul bancurile de nisip din partea locului în care vă aflați la genunchi în mijlocul râului ... - este site-ul superb!

L-am pus pe donka. Gear improvizat (iartă-mă pro-fenderists, și nu va fi strictă ...). Mă plimb. Dorința de a smulge donki, float, somn, etc. La mine găsește de 2-3 ori pentru un sezon, nu mai mult. Astăzi, doar de data asta.

Împușcă-te, dragă mea. Tevi telescopice cu inele - 4 m; o bobină de 1500, luată din unele spinări; Cablu PowerPro 0,06; încărcare alungită plată, alungită, de aproximativ 30 g; bile, pentru a proteja unitatea de încărcătură; un pivot atașat la cordon printr-un nod "dublu"; lesa de la linia de pescuit 0.16mm, lungime 50cm; cârlig "Cobra" № 7 (pe piața internă).

Din duza - doar un vierme. La o ieșire expresă atât de rară, nu m-am deranjat cu mazărea de patrunjel. grâu. Și nu am luat nici o momeală (de fapt, eu nu am intrat în alimentator în tackle ...). Cartea mea de aur este punctul cel mai "gras" din secțiunea de 2 km a râului. Exact este vorba de pești diferiți!

Am aruncat măgarul pe marginea găurii. Am pus tija pe două cascadorii. sculptată dintr-o salcie. Pentru bine, trebuie să ne asigurăm un permanent Donk peste ea, și reacționează instantaneu la muscatura slab, sau - un viclean alb vierme pește mânca prea mult și du-te ... Dar, eu strâng filare 😀

În timp ce colectez filare, văd că vârful măgarului se agită activ. Ceva sa scufundat. Ce avem aici?

Da, nominalizat numărul 1 în capturile donatorilor care nu au lăsat viermi acasă - Yersh Nosar. În orice caz, Seym, viermele, nu-i face să-și prindă nasul la ureche - o chestie grozavă.

A înghițit cârligul atât de mult în stomac ... Ticălosul ... am luat cârligul, dar peria nu poate fi eliberată după o astfel de operație. Hana lui ... Bine, e timpul să ne gândim la ureche, în acel caz.

În timpul pescuitului, au fost prinși încă 3 nasuri. Una destul de tolerabilă (dar prima era în general superbă) și două mici - eliberate.

Stăteam la măgar, dar nu existau mușcături, sau roaba vicleană încă îi devorase viermii înainte de tăierea mea. Și când am plecat de la mașină și m-am apucat să se rotească, când am ieșit, am așteptat mereu un vierme zdrențuit ... M-am prins! Am pus dunk-ul și am început să fiu.

Am incercat la banca in timp ce joaca noile mele lucruri: wobbler Salmo Pike 11F si Rapala Minnow Spoon 7. Imitație știucă cumparat pentru golfuri pentru a seduce o știucă mare, care iubesc o producție solidă, și nu tolerează concurenții pe motive lor de vânătoare. Și linguri vin la îndemână pentru spălatul ape puțin adânci zakoryazhennyh și care cresc prea mult mai târziu, în toamnă, atunci când prădătorul va fi mai gravita spre adancituri.

Mă întorc la fisura găurii. La prima distribuție, cârligul ... și pierderea vibrației pe capul de jig. Am pus instalația cu croșetat offset.

Mitul despre eficiența compensărilor - în toată gloria sa. Koryazhnik lupta lupta! Chiar și pe cârlige de compensare sa întâmplat foarte des ... Mai multe îngrămădite într-o grămadă în partea de jos a copacilor, cu ramuri în direcții diferite, dar încă - un plus pentru ... Astfel de obstacole nu trec chiar compensate. Este bine ca cârligele de la proprietar să fie dezbinate de un cablu puternic. Am fost salvat din timp. Apoi sa aplecat înapoi cu cârligul, a îndreptat siliconul și a continuat să prindă.

Am rupt chiar și câteva ramuri. Dar nu au fost muscaturi ... Desi punctul este perspectiva, aici, aparent, astazi nu exista nici un pradator activ. Pasiv - este undeva sub găleată, în prostare ...

Îl încarc pe donk de mai multe ori în acest timp. În tot timpul, viermii combinați ... Încă de două ori am încercat să stau la luptă - să reacționez la mușcături. Dar, în ceea ce privește răul, nu am muscat cu mine, dar când am plecat, am mâncat vreun vierme sau un spărgător mic.

Am pus următorul vierme și am plecat să se îndepărteze. Mă întorc aproximativ 20 de minute mai târziu. Vârful tijei este înclinat cu încredere - ceva sa așezat. Mă întreb dacă e din nou un nosar?

Dar nu! Îl ridic pe donka - se întoarce ceva bun acolo, în adâncuri. Aici, pe suprafata apare un corp plat - rame. Ei bine, sau mai degrabă - un ticălos. Așa cum sa dovedit - 550g.

Sam lăsă bâta. Raritate când prind un vierme ... Ei bine, asta înseamnă că am avut noroc. 😉

Din nou, îl încarc pe donk și merg în aval de gaură, pentru a prinde malul prin rotire.

Pe platoul de greutate ponderat Mepps Heavy Long numărul 2 cade okunek.

Și apoi - și stiuca. Eliberez-o. Îmi iau bibanul la urechile mele.

ZY Acesta este modul în care sa dovedit pescuitul. Un prădător bun tăcea. Măgarul a fost prins de o bâzâit. conteaza - norocos. Și norocos pentru cei mai puternici sau nou-veniți. Fără modestie falsă pot spune că nu sunt un începător 😉 Kh-kh ...

Mă bucur să vă prezint cartea de instrucțiuni:

"20 pași de la un cazan complet la un începător sigur în PESCUIT"

Acesta va fi extrem de util pentru pescarii novici. Dar nu numai. Am colectat cele mai importante componente ale abilităților de pescuit și le-am transmis în mod clar, sistematic, "fără apă".