Pe Rhodos pentru fericirea maternității

Aici, sunt o pictogramă, iar biserica a ajutat, în urmă cu doi ani am fost în acest templu frumos fiind acolo, te simți liniște și pace sincer, nu am știut la început că acest templu ajută femeile rămâne gravidă și când am ajuns acolo, am fost foarte fericit merge la icoana, am început să se agită și rupe în lacrimi, am plâns cu lacrimi amare, cerând un copil, m-am calmat. Dupa sosire, am fost o luna gravidă, iar acum fiul meu mai mic de 2 ani, tatăl meu a cumpărat P.S pentru brățară familiarizat cu acest templu, iar femeia a rămas însărcinată în aceeași lună pe care le fac.

Recent s-au întors de la Rhodos. Vreau să scriu o recenzie pentru cei care nu vor lua mașina în chirie, așa cum a fost în cazul meu. La început ma speriat, toată lumea a scris mai devreme că o jumătate de drum spre mașină a mers la biserica Tsambiki pe munte și apoi a mers pe jos. Nu am luat masina. Totul este real și fără auto, interesant și complet fezabil, cred, pentru mulți! Pe drum aveau oameni de vârste diferite și cu copii mici.

Așa cum este deja scris aici, există o mănăstire Tsambiki lângă drum și biserica Tsambiki pe munte.

Cu o zi înainte de călătorie mea independentă în biserică Tsambika pe deal, am luat un tur ghidat cu un ghid in Lindos. autobuzul nostru, precum și multe altele oprit la mănăstirea Tsambika, care este chiar lângă drumul Rodos - Lindos (districtul Archangelos). Ghidul nostru, un ghid de la operatorul de turism și miniștrii băncile bisericii au spus că icoana originală Tsambika deja câțiva ani, sa mutat la biserica de jos din motive de siguranță și pentru comoditatea de toată lumea să se închine la ea. Biserica este foarte emoțional și în afară de noi nu era nimeni acolo. Accesul la pictograma este complet gratuit. În magazinul bisericii puteți cumpăra icoane Tsambika, Canon, figuri sugari - placă de staniu, precum și figuri ale ochilor, picioare, mâini (cărora le este necesar), și cravată-le la icoana Tsambika. Aici puteți cumpăra și lua cu tine dacă te duci la biserica de pe deal, acolo să se înmulțească ca pictograma. bănci Biserica din biserica de pe deal acolo, există un magazin la jumătatea drumului când urca pe munte, dar alegerea este mai mică decât într-o mănăstire în apropierea drumului. După ce ne-am dus la Lindos.

În fotografie, această biserică este pe drum

Pe Rhodos pentru fericirea maternității

A doua zi am decis să vizitez singură biserica. Am locuit în orașul Rhodos, am cumpărat un bilet de autobuz la stația de autobuz până la stația "Biserica Tsambika" (autobuzul din Rhodos - Lindos, biletele fiind vândute cu 30 de minute înainte de plecare). Ar trebui să ne amintim în prealabil că biserica se oprește pe munte puțin mai devreme decât mănăstirea de lângă drum (situată la aproximativ 2 km distanță). I-am cerut șoferului să-mi spună despre oprire, subliniind că aveam nevoie de o biserică pe munte. M-au oprit în locul potrivit. Am trecut pe drum și în fața mea a fost un drum cu o serpentină moderată în creștere. Am avut o pălărie de soare și o sticlă de apă, care era foarte utilă. Mașinile mi-au străbătut drumul spre munte și m-am plimbat și m-am bucurat de peisajul, care a devenit mai frumos cu alpinismul. Deci, după 15 minute am fost la locul unde toate mașinile ieșiră și merg pe trepte, foarte convenabil și larg. Calea se află printre copaci, deci este foarte plăcut să umbli și marea se deschide uimitor. 300 pași - este vorba despre - 15 minute în pasul mediu. Pe drum există bănci unde puteți să vă relaxați și să faceți o fotografie.

Biserica este mică și foarte emoționantă. Este alcătuită din mai multe camere în care puteți pune lumanari pe pictograma, faceți o notă despre secretul dvs. în cartea mare, care se află, de asemenea, pe masă. Nu sunt mulți oameni.

vederi Foarte frumoase și foto minunate. Acolo am petrecut aproximativ 1,5 ore, nu a vrut să plece. Modul în spate a fost ușor, de asemenea, a mers pe drum și pe aceeași parte a stația de autobuz să aștepte. Am așteptat aproximativ 20 de minute, a ridicat mâna, un bilet cumparat de la șofer și a ajuns la plaja din Faliraki (puteți merge imediat la Rodos) și de acolo nakupavshis, Rhodes a mers la câteva ore. La poalele dealului este plaja Tsambika, dar mersul pe jos pe drum, cred că există o distanță de aproximativ 2-3 km, iar după traseul lui de mers pe jos, ea a decis să nu să se întoarcă, și du-te la cel puțin plaja frumos în Faliraki.

În fotografie, indicatorul de pe drumul spre biserica de pe munte.

Pe Rhodos pentru fericirea maternității

Doresc succes tuturor, o odihnă bună, împlinirea dorințelor și să mă duc la obiectivul meu în ciuda oricăror obstacole!

Rezervele de apă strategice în sursa de gorahsvyatoy în mănăstirea arh. Mihailapotseluy doi moreyKonechno scăldat noroc cu vremea mare de 24 zile de aer 23-26 Manastirea Panagia Carte de vizită orașul vechi Rhodos Fântâna sovoyMechet cu Suleiman și turnul.

Ei bine, dragi participanți la următoarea campanie din Grecia. Ești gata. ) Că limbile rău, care spun că suntem mame nebune care își iau copiii în afara sezonului, sunt tăcuți. Voi trage aproximativ o imagine a ceea ce vom vedea.

S-a găsit un punct de interes comun POI (Rhodos) 36 ° 24'9.42 "De la 28 ° 5'34.15" În ----------------------------- -------------------- Hotel Mitsis Rhodos Maris 36 ° 3'16.62 "De la 27 ° 58'17.68" la ------------ ------------------------------------- Rhodes (parcare) Parcare 1 36 ° 26'37.16 "C 28 ° 13'55.36 "În parcare 2 36 ° 26'39.63" De la 28 ° 13'42.73 "la parcare 3 (port) 36 ° 26'48.52" De la 28 ° 13'39.03 "În -------- ----------------------------------------- Termenii lui Kalipha.

În cele din urmă, toate impresiile călătoriei s-au stabilit în capul meu și a venit timpul să descriem vacanța noastră maritimă, care a avut loc în Grecia. Rhodes :) HOTEL Hotelul a fost ales foarte mult, potrivit unor criterii potrivite pentru noi, deoarece.

Cu o lună în urmă am vizitat frumoasa insulă din Rhodos în Grecia. Insule foarte frumoase, mâncăruri delicioase, greci prietenoși și cele mai minunate pentru cei care nu le place să stea zilnic lângă piscina hotelului - posibilitatea de a lua o mașină și.

Deci, a cumpărat un tur de la Rhodes. Trebuie să ne pregătim. Vreau să văd cât mai mult posibil și să obțin impresii! Avem puțin mai puțin de 10 zile. Vom lua mașina. 1. Ce castele, cetati, manastiri va sfatuiesti? 2. Care sunt plajele? Hotel Y.

Grecia este o țară minunată, grecii zâmbesc, oameni drăciți, adora copii)) Multe fotografii, o poveste despre o călătorie în jurul insulei și un pic despre hotel și coaste. În primul rând, ne-am dus în cel mai sudic punct al insulei - peninsula Prasonisi -.