Paphos Zoo

puteți ajunge în centrul orașului Paphos. Apartamentele noastre nu sunt însuși în Paphos. ci despre oraș. se poate ajunge la grădina zoologică din Paphos, mai exact la grădina zoologică. Am planificat o vizită în avans. este greu să mergi de la autobuz spre grădina zoologică. chiar și în deal și du-te la grădina zoologică, de asemenea. Prin urmare, mai jos. Fotografie făcută la grădina zoologică, mini-zoo pentru copii, loc de joacă pentru copii în grădina zoologică.

Am ales unde să merg în Cipru, am ales Paphos - potrivit descrierilor, un loc confortabil, nu foarte mare. Paphos ne-a surprins chiar și la apropierea de el - primul lucru pe care l-am văzut când avionul. mozaicuri conservate, care sunt atât de celebre pentru Paphos. Excavările sunt în curs de desfășurare, prin urmare. Străzile din Paphos. o mare de flori, copaci și tufișuri. Desigur, în Paphos există un loc turistic - digul din Fort. obișnuite case non-turistice, unde trăiesc locuitorii din Paphos. Case minunate, toate foarte curat, toată lumea.

aceste orașe sunt foarte diferite de Pafos. Paphos este pentru iubitorii de situri arheologice. la prezentarea generală a orașului Paphos. grădina zoologică. Înainte de asta, în recenzii am citit că intrarea costă 12,5 euro, iar grădina zoologică. Zoo. puteți avea lucrurile la același preț ca și în Rusia. În Paphos există buticuri mici și mari, de exemplu mango.

Biblioglobus „serviciu de transfer. De la aeroport la stațiunea zona Paphos merge la doar 20 de minute, astfel că în curând. Drumul pe care ne întorceam la Paphos. Trece în apropierea mănăstirii Fecioarei Trooditissa din. De asemenea, am vizitat Paphos Zoo. Am văzut leul alb și leoaică . două girafe netedă pozitiv în valoare de 15,50 pentru a ajunge la grădina zoologică am independent de centrul Paphos a condus la Coral Bay vis aspect a fost de așteptare pentru mine pe cheiul Paphos și a fost numit „Hristos Adonis“ două ore mers pe jos de -...... merge, probabil, cea mai mare parte Paphos: Nu am investigat totul, să Din păcate, acoperirea.

o scurtă descriere a vacanței noastre curente în Cipru în Paphos, la King Evelthon Beach Hotel Resort. a fost un eșec complet. Am fost în zadar frică - Cipru, Paphos și hotelul King Evelthon nu a dezamăgit, sa dovedit. spune că avioanele de la Moscova din Pafos), înregistrarea, așteptând toți turiștii în autobuz. a început să se deranjeze, sa dus la revizuirea din Paphos și grădina zoologică. Din nou, repet: nu luați. Pe teritoriul grădinii zoologice există magazine în care puteți lua suveniruri destul de bune. o dată în Cipru, poate din nou în acest hotel, în Paphos. poate într-un alt hotel și într-o altă zonă, dar întoarce-te.

Sosirea la aeroportul Paphos a fost un mare succes. Totul este foarte rapid acolo. Chiar ne-a plăcut aeroportul din Paphos. Călătoria de întoarcere a fost oprită la grădina zoologică. Acesta este, de asemenea, un loc foarte valoros. Dacă aveți copii, foarte mult. Zoo-ul este mic, dar foarte confortabil, o mulțime de animale și păsări, toate bine îngrijite. Imens. grădina zoologică are atât de multe sunete încât capul se întinde, toate păsările în moduri diferite. După grădina zoologică am ajuns la capătul asfaltului în direcția plajei Lara (o plajă de broască țestoasă), am înțeles. În general, au plecat. E un pic supărător. Trebuia să mă opresc la Pub Onills din Paphos și să mănânc acolo.

Mă trage în timpul iernii, este în Paphos ... Un loc minunat pentru plimbări în afara sezonului ... Prin urmare, întrebarea. Zonă turistică Locație Hotel Paphos Amathus Paphos între oraș și aeroport, 5-10 minute cu autobuzul de centrul orașului, la câțiva pași. Așa cum a spus pe bună dreptate, soțul - în căutarea de hoteluri de cinci stele din Pafos a ratat importanta momenty.Sezdili la grădina zoologică - Parcul Paphos Bod - Îmi place! Cu siguranta vom merge din nou. Acolo / înapoi este mai bine. Ne-am îndreptat spre centrul Pafosului până la oprirea pieței: ne-am plimbat pe străzi, am rătăcit în parcul din apropierea Orașelor.

Să ne împărțim concediul în două cartiere: Protaras și Paphos. Această divizie era deja un tur individual. a doua 140 km de aeroportul din Larnaka, la 6 km de Paphos. Dorința de a trăi la vila sa datorat faptului că. o parte cu Protaras și treceți spre Paphos pe a doua vilă. Cheile la vila au rămas. Natura Pafosului se caracterizează printr-o mulțime de verdeață, cu aer mai umed. Au fost locuri de-a lungul drumului. cu un singur sens de trafic. După ce a ieșit din labirintul din Pathos. a părăsit drumul în direcția regalului. a mers la hotelul Cynthiana Beach. Plajele din zona Paphos sunt foarte abrupte și oamenii au ocazia.

o excursie la Paphos și lanțul hotelier Louis. Rezervat independent. Taxi de la aeroportul Paphos la hotel. (a se vedea fotografia), pe lângă școală, prin piața "Acvariul din Pafos" și cea de-a doua biserică pe un deal ca o stâncă. ei spun când autobuzul sosește din grădina zoologică (un fiu din grădina zoologică a alergat cu o struț, împreună.

o astfel de traseu curbat a apărut, dacă în Paphos aeroportul tău este. ) a fost organizată în mod clar. Paphos. Anul acesta Paphos este capitala culturală a Europei. Cu această ocazie, în oraș sunt organizate diverse evenimente. că voi scrie despre Paphos. se referă la Kato-Paphos. și anume la partea de coastă sau la vegetația inferioară Pathos din Pathos. chiar în spatele Vrisudiei. Judecând după fotografiile de pe Internet, există o frumoasă vedere frumoasă a portului Paphos.

Pentru a evita o întâlnire cu el nu a fost posibil - monopolist pe zboruri directe Moscova-Paphos. Nu este nimic de făcut. pentru bani destul de modest și dacă regiunea Paphos este aleasă. ca în cazul nostru, ușor și natural. Aeroportul din Paphos este mic și foarte frumos. În prezența unui magazin unde puteți cumpăra Furla pentru. și de semafoare, am condus cam 20 de minute. De la / la aeroportul Paphos pentru oaspeții hotelului organizat gratuit. Acesta vă duce la Bay Harbor (terminus) sau Kato Paphos (Old Paphos), în cazul în care există: - un fort medieval Paphos. unde este singurul turn supraviețuitor al Fortului Paphos;