Mui Ne (vietnameză) - "Nyachang - by! Mui Ne - de! Phan Thiet! Cum nu am ajuns la stațiune, dar nu

Pluses: mâncare gustoasă și ieftină, prețuri accesibile pentru haine, în liniște, puțini turiști

Dezavantaje: drumul este îndepărtat, un pic de divertisment

Zborul de la Vladivostok a durat aproximativ 8 ore, care este suspect de mult mai lung decât Bangkok timp de 1,5 ore. El a ajuns la Cam Ranh - fosta bază militară sovietică, iar acum la aeroportul din apropiere de Nha Trang.

Sub aripa avionului.

Apoi a existat un transfer la autobuz și o călătorie ușoară, de 7 ore, prin expansiunea statului lung din Asia. Cine ne-ar fi avertizat înainte, așa că acest Phan Thiet ne-a fost dat!

Pentru ce sa rugat?

Ovine în cactuși

O oprire într-o cafenea, o fotografie a animalelor de acolo, o mare atât de aproape și inaccesibilă, și ne continuăm călătoria. Mi-am amintit fundul de la Shrek

-Am ajuns încă? Ai venit? Și acum?

Deja în întuneric ne-am dus în Mui Ne. Acum va fi hotelul nostru, nu - acum, din nou, nu al nostru. Mui Ne lăsat în urmă. Așa că, încet, am ajuns în orașul de pescuit, în care există 2 hoteluri pentru farang (citiți - albi). Unul dintre noi este Park Diamond.

Mui Ne (vietnameză) -

Bun 4 *. Mi-a plăcut totul. Mai mult într-o revizuire separată. Revizuirea din cameră a fost următoarea:

În dimineața, au fost repede destrămați pe plajă pentru început și sunt aproape. Ceea ce este remarcabil, la recepție, puteți lua o saltea de plajă, nu doar prosoape. Desigur, pentru a trage, dar cu muzhchin destul. Du-te la mare prin parcul de conifere, neobișnuit.

Acesta se învecinează cu terasamentul peste tot, dar plaja se duce spre stânga până la râu.

Saltea pe plajă

Plaja este aproape goală, moderat curată, cu o lungime de 2-3 km. Mergând spre stânga puteți ajunge la cel de-al doilea hotel, unde soțul sa deturnat să călătorească cu un caiac! Și, când nava a venit să dea, toți aveau nevoie imediat să înoate - niciunul dintre oaspeții hotelului nu îndrăznea să ia prima, se temea că a fost plătită.

Marea este relativ curată, dar datorită surfului, este tulbure. Valurile au fost aproape întotdeauna, am sărit - cântărit destul. Baieti strict până la 11-12 zile, după ce a apărut o astfel de căldură, ca într-o tigaie. A fost preferată piscina și cumpărăturile locale. Și chiar pe plajă puteți găsi un negustor de perle.

Mui Ne (vietnameză) -

Au luat atât pentru ei înșiși cât și pentru prezent. Prețurile sunt scăzute.

În Phan Thiet în sine nu există nimic de făcut, au făcut mai multe excursii în magazinul de turism din apropierea hotelului. Acolo ei au schimbat, de asemenea, dolari pentru dongs.

Agenție de turism la hotel

Dl Bi vorbește bine rusă. Ghid de excursii, de asemenea. Am mers la Dalat, Nyachang (Insula Vinperl), la izvoarele Binchau și Muntele Taku.

Orașul sa mutat prin taxi (destul de modest meritat) și pe jos. Au fost în piață și în supermarketuri. În timp ce căutau o stație de autobuz (se gândeau să meargă la Dalat), au venit în magazine cu haine ieftine și de înaltă calitate.

Una dintre zile a fost dedicată explorării atracțiilor din apropiere. Am început cu turnurile Chamov. Taxiul costa bilete de intrare mult mai scumpe, care, în general, costa un ban. După ce am examinat clădirile legendare, am înțeles de ce.))

și absolut neinteresant

Specii din apropiere, puteți trage cel puțin o panoramă.

Vizualizați pe Park Diamond

Monumentul a la Rus

Muntele Taku la orizont

Înapoi în oraș, am decis să găsim o altă atracție - Templul lui Kita. Ascultați acest titlu mândru! În timp ce am aflat că am reușit să mă răzgândesc să mă răzgândesc despre Susanin. Chiar și în soare. Și totuși plimbarea era cognitivă.

Hotel pentru "lor"

Mui Ne (vietnameză) -

Și aici este un templu mult așteptat - două vestiare, într-un schelet întreg de balenă, în alte oase în parsare și alte câteva fotografii.

Întorcându-se la hotel, au găsit un mini șantier naval chiar pe stradă unde se adună navele de pescuit.

Acestea sunt cu un fund transparent - pentru a ne rula cu tine pe ocean-ocean.

Graffiti în vietnameză

Câteva cuvinte despre mâncare. În apropierea hotelului a fost găsită o cafenea pentru local: în scaune pitice la aceleași mese în aer liber sat și gustat fructe de mare cu o bere rece. Atunci a fost ieftin.

În Tae numele lor este: Rock Lobster # 's

Mâncarea locală și cu astfel de cărucioare mobile.

Mui Ne (vietnameză) -

În piață, pe stradă și în supermarket, puteți cumpăra fructe pentru fiecare gust. Ca un suvenir au adus dulciuri de acasă din lapte de cocos, tricouri, adidași, vietnamezi, fani și chiar lucruri mici. Tipărit fotografiile capturate - nu ceva care ar fi mai ieftin, doar acasă mâinile nu ajung. )

Am fost în recunoaștere la Muin - costisitoare în comparație cu orașul nostru. Asta nu au făcut - nu au vizitat faimoasele Dunări albe, nu au crescut împreună. Lotusurile nu au înflorit și nu sezonul.

Rezumând, voi spune: dacă este interesant să vizitați un loc fără mulțimi de turiști, să cumpărați în valuri, să obțineți un buget prost, să mâncați fructe de mare, atunci merită să mergeți. De fapt, Phan Thiet a petrecut de fapt 5 zile și a fost suficient pentru ochi. Nu vom mai merge. Atmosfera din Thailanda, Marea Andaman este mai aproape și mai familiar pentru noi.

Vă mulțumim pentru atenție și răbdare. Interesant pentru tine de odihnă.