Misteriosul Arkaim

Sâmbătă. Dimineața devreme. Ar trebui să fie o căldură extraordinară la 30 de grade, ceea ce place, ultima vara Springtime, toamna, ca întotdeauna, vine în vovremya.Pribytie Arch Reserve, se deplasează la 1,5 km de tabara Arkaim în satul Oleksandrivka (în casele localnicilor, 2 camere până la 8 persoane). Populam rapid, schimbăm hainele și mergem rapid la micul dejun. Faptul că cantina și tabăra însăși sunt departe, acest lucru pentru mulți a fost un minus mare, mergând înainte și înapoi pe drumuri prăfuite și cu un vânt de stepă este foarte obositor.

Așa că am fost întâmpinați de animalele din sat.

În oraș a existat un sistem de canalizare cu furtună cu scurgere de apă în afara limitelor orașului. Orașul a fost construit în întregime din lemn și cărămidă, presate din paie, din sol și din gunoi de grajd. Fiecare locuință avea un puț, un cuptor și o boltă mică în formă de cupolă.

Misteriosul Arkaim

Refacerea orașului dintr-un copac, o machetă a muzeului "Natura și omul".

Muntele oferă o priveliște magnifică și fotografii frumoase. Toată lumea a rătăcit unde era, pentru că toată lumea era un loc pentru singurătate. "Blinov" atât de mult încât doar tu te vei găsi o platformă pentru meditație, cu o vedere frumoasă, te uiți în jur. OOO! Voi deveni mai înalt, este mai abrupt. Și tu te tâștigi așa, de mai multe ori, în sfârșit, momentul vine, soarele a pus, soarele a pus deja. Lyapota! Și pe suflet, de asemenea! Mi-a plăcut cel mai mult (munte).

Apusul soarelui a avut loc, pentru o lungă perioadă de timp nu s-au putut întâlni pe drum înapoi, munte "nu a renunțat." Când era deja întuneric, am mers la tabără.
În conformitate cu programul nostru ar trebui să fie un foc de tabără. Foc de tabără în jurul focului, veselie. Dar la acel moment era liniștită sau era peste tot sau nu începuse încă. Am planificat o baie cu o gazdă locală și toată lumea a fost obosită, după ce a organizat o mașină de scris la sat, a încărcat-o și a plecat. Baie a fost o camera foarte buna, dar a fost aproape nici un moment, doar a vrut să improspata, spăla tot praful de pe corp, de aceea, am găsit mai mult sau mai puțin un loc mai mic, vtisknulas fetelor. Marele minus: există mulți turiști, nu există numeroase băi. Deși fiecare casă are propria baie, în cazul în care locuitorii locali s-au depozitat pentru noi, atunci nu ar exista cozile, în special pentru bani. Dimineața, eram singur, cu un prosop pe cap, ajunge la casa ta, ne dryhli deja în urmă, am fost în căutarea pe drum întunecat. Când se cade noapte, totul pare diferit. Eu, ca întotdeauna, mi-am pierdut calea. Dar apoi am găsit-o. Așa sa încheiat prima zi.

A doua zi. Ar trebui să ne întâlnim în zori de la ora 5 după program. Da, ghidul ne va ierta, dar din casa noastră de putere sa găsit doar o tânără. Patul ne-a magnetizat atât de trupul, care încă mai păstrează continuitatea nopții, dar nu dimineața devreme. Cocoșii strigă la toate vocile, bucurându-se în ziua cea nouă. Fell pentru un alt cuplu de ore, toate prietenos zasobiralsya la micul dejun. Ei au mers la tabără.
Vreau să spun despre mâncare: micul dejun, prânzul și cina. Au fost organizate mese în sala de mese, mâncarea a variat și chiar și felurile de mâncare nu s-au repetat. Mic dejun: cereale, brânză, unt, cârnați, pâine și pâine, ceai. Prânz: salată, o supă de carne, pe a doua erau pește, carne și chifle, compot. Cina constă, de asemenea, dintr-un vas de carne.
Conform programului nostru, Muzeul de producție antică, Muzeul cuptoarelor, Muzeul "Natură și om"
Ziua a promis că este însorită și caldă. Ghidul a dus la "tabăra nomadului de stepă". Nu este altceva decât o reeditare a vechiului așezământ nomazi. Tabăra este formată din patru yurturi - mongolă și kazahă. Și aici nu numai că te poți familiariza cu viața nomazilor, dar și stai într-unul din yurturi.

Aș dori foarte mult să-i laud ghizii, fetele tinere, nu-mi amintesc numele, din păcate, dar sunt foarte interesante să povestească despre istoria acestor locuri, doar experți în domeniul lor. Și ei știu răspunsul la orice întrebare. Bine facut.
După "nomazi", au ajuns la kurmanul "Temir". Aceasta este bolta familiei de înmormântare a nomazilor de stepă. În grămadă, era obișnuit să îngropați numai cei mai notabili reprezentanți ai tribului și ai rudelor acestora. Am intrat. Impresionat. Locul de înmormântare este reprodus: în centru se află soțul mort împreună cu soția sa (păpuși), în haine frumoase, alături de ele obiecte din viața de zi cu zi, necesare în lumea următoare. Lumânările ard. Fotografiile nu funcționează, este prea întunecată. Podeaua și pereții din interiorul movilei sunt făcute din niște calcar. Și cool ca în temniță.
Și acum, ultimul punct al programului nostru este o vizită la muzeul "Natură și om". În muzeu se găsesc descoperiri arheologice, opere de arheologi și etnografi. Prin craniile găsite ale omului, forma locuitorilor din Uralul de Sud a fost restaurată în acele epoci care s-au dovedit a fi un Europeanoid.

După muzeu, era timpul să mănânci masa de prânz, să cumperi suveniruri și să te aduni pentru o călătorie înapoi.
Concluziile mele despre călătoria. Cea mai bună opțiune, după părerea mea, de a veni în aceste locuri pe mașina ta. Pentru a vă afla pe teritoriul taberei (cu corturi etc.) și puteți organiza excursii deja organizate, indiferent de ce doriți. Minusul grupurilor turistice este de așa natură încât nu mai este timp pentru tot, literal "totul se execută". De asemenea, nu am avut timp suficient pentru a înota în râul local Karaganka, deși ne-au spus să luăm costume de baie, vom înota. O mulțime de timp este petrecut pe traseul taberei din sat. Dacă veniți singuri, puteți să vă planificați sosirea și plecarea atunci când doriți.

Despre senzații. Pentru a spune adevărul, fiind în acele locuri, spera să simtă ceva neobișnuit "din spațiu", decât să se intereseze pur și simplu pentru un monument cultural-istoric. Nu au existat valuri, fluxuri de energie, timpul de oprire nu se simțea. Locul puterii nu sa manifestat în nici un fel. Pur și simplu, se pare, a mers pe jos, a petrecut timp în natură și a învățat multe lucruri interesante. Vorbind cu mulți oameni, am fost surprinși să aflu că mulți oameni vin aici în fiecare an, cineva a fost de 6 ori și îl atrage și îi spună pe Arkaim. O tânără a călătorit aici timp de 2 ani consecutivi și se oprește aici timp de 20 de zile. Ce pot face aici. Mama mea spera, de asemenea, ca ceva să i se întâmple. "Al treilea ochi se deschide" sau vine o iluminare. dar nu sa întâmplat. Singurul lucru care mi sa întâmplat a fost, la sosirea în casa mea, a doua zi m-am îmbolnăvit de durere în gât, cu o temperatură ridicată etc. Am considerat acest lucru ca o "purificare" a sufletului prin boală. Pe munte, „penitență“ noi toți a cerut iertare de la Dumnezeu pentru păcatele lor, pentru involuntar voluntară și, a cerut iertare de la strămoșii lor și a copiilor lor. Cred că acest lucru este practica cea mai utilă în această țară, devine mai ușor și sufletul vrea să se înalțe, vă aflați într-un „cocon de bună“ și apreciativ de viață, pentru tot ce ai.
A fost un tip din Moscova în grupul nostru, l-am întrebat de ce nu a făcut fotografii pentru amintire. El a spus că nu a luat nimic special de la noua civilizație, pentru ca nimic să nu-l distragă, astfel încât să poată trece prin el însuși, prin memoria sa. Cred că este absolut încântat de călătorie.
A fost călătoria. Ne vedem, Arkaim!

În Arkaim a fost acum 8 ani. în timpul verii. Judecând după fotografiile și descrierile așezării - multe s-au schimbat. Vor fi încă 10 ani, iar Arkaim nu va mai fi ARKAIM.
Totul este în voința și imaginația așa-numitelor "creatori științifici" ai așezării antice. Aceasta este doar o întrebare - a cărei prejudecată în fantezie și ficțiune va prevala.

O atracție normală pentru fanii acestui tip de recreere. Și răspunsul este bun și informativ. Toată lumea poate afla informațiile care îl interesează.
Iar spiralele, curățirea, reuniunea, campaniile pentru noroc și fericire în viața personală, precum și alte "practici", este o problemă de gust și educație.
Și satul Alexandrovka a fost norocos, evident că nu era o așezare deprimantă.
"Auricator" Mi-ar merge, de asemenea, la locul de muncă, dar nu în regiunea Chelyabinsk. Acești șarlatani sunt, de asemenea, plini de aici, piața este deja divizată.
Dar aș vrea.

Din păcate, Arkaim sa transformat într-o zonă turistică tipică, cu o grămadă de cafenele și bănci.

Minunat! Vă mulțumim pentru povestirea informativă.

De fapt, din el erau doar mici umflături, bine vizibile, cu excepția faptului că din aer.

Nu exact. Doar arheologii au săpat înapoi, ceea ce a fost excavat. Pentru siguranță. Prin urmare, de fapt, pentru a vedea site-ul de la cetatea din nou nu este posibil. Este subteran.

Dar despre munții și locurile din jur a fost foarte interesant să aflăm.

O parte din site-ul încă recreat pentru spectacol (pe care îl am în fotografia mea), restul este îngropat. Nu poți să mergi pe ele, ci strict pe căi, deși totul este acoperit cu iarbă de pene.

Tocmai m-am întors de la Arkaim. Istoricul-ghid a spus că arheologii au săpat doar o parte din așezare - restul nu a fost nici măcar sapat, pentru că acesta nu este singurul oraș din această epocă găsit în regiunea Uralului de Sud - Kazahstanul de Nord, există un întreg așa-zis. "Țara Orașelor", în plus, după ce au descoperit o parte din așezare, au colectat toate informațiile de care aveau nevoie; Nu există niciun mijloc de a descoperi întregul sit al fortificației, există o speranță că într-o zi vor exista modalități mai perfecte de a pătrunde în trecut.