În cazul în care subwoofer-ul strică recenzii de mașini, scrie!

Subwoofer-ul strică mașina? COMENTARII --- SCRIE!
Îți dăunează vopseaua, corpul, dispozitivele de fixare?
Cine a pus, știe, scrie, vreau să pun 800 de wați!

Mulți șoferi care doresc să asculte muzică puternică în mașină, în plus față de difuzoarele muzicale, instalează subwooferele în mașinile lor. Un subwoofer este un emițător de sunet de joasă frecvență care reproduce sunete de joasă frecvență, cum ar fi basul. Când este instalat pe o mașină, sunetul devine oarecum mai tare și calitatea redării se îmbunătățește. Dar foarte puțini oameni știu că, cu reproducerea puternică a sunetelor de joasă frecvență, puteți face rău nu numai pentru dvs., ci și pentru mașină. Deci, ce probleme pot apărea?

În primul rând, voi menționa pe scurt sănătatea. Frecvențele joase afectează puternic creierul și timpanele, ceea ce poate duce la dureri de cap, pierderea auzului și tulburări mintale. Acum, cu privire la masina. Vorbind nu în limbajul științific, cu o muzică cu frecvență redusă, mașina va fi rapid acoperită de coroziune. Statisticile spun: pentru o lună de ascultare a unui subwoofer, coroziunea pe o mașină devine după 3-5 ani de viață a unei mașini. Dar merită să ne amintim că acest lucru se întâmplă doar cu ascultare puternică.

Cum de a rezolva această problemă? La urma urmei, există o mulțime de oameni din întreaga lume care pur și simplu preferă să asculte muzica "tare și calitativ". Mai întâi, verificați dacă subwooferul este conectat corect. Dacă totul este conectat corect, atunci trebuie să se adapteze subwoofer-ul, ca și în cazul în care nu este configurat corect sau nu veți auzi bas, sau nu auzi, cu excepția lui. Acum merită întrebat - de ce ascultăm muzică la volum total? În cele mai multe cazuri, o facem din cauza faptului că noi nu auzim muzica, din cauza zgomotului de motor și sunetul tabloului de bord în mașină. Și dacă tabloul de bord este ușor de gestionat, este motorul nu poate fi vina și zgomotul de operare datorită faptului că acesta nu este nou. Din acest zgomot nu veți putea scăpa, cu excepția cazului în care, desigur, înlocuiți motorul, dar puteți face calibrarea mașinii. Puteți să o faceți singur sau să mergeți la o stație specializată. După dimensionarea masina sunet material special al motorului și alte zgomote ce auzi nu sunt, prin urmare, problema de a asculta muzică la putere maximă va fi rezolvată, și că cel mai important lucru pe care nu se poate seta subwoofer-ul, deoarece pentru a reda va fi dor de obicei difuzoarele de bună calitate. Mult noroc pe drumuri și aveți grijă atunci când alegeți accesorii muzicale pentru mașină.

Numai utilizatorii înregistrați pot participa la discuții.