Cum să ajungi în cascais

a început să piardă mingea pe jumătate goală. De la plecarea timpurie, a vizitat o cafenea nepreusita. Abia am ajuns acolo. nu la frumusete, alergând de la stație să fumeze și să ridice rudele. a luat o hartă a orașului în Infocentru și a mers, așa cum este indicat pe hartă, de-a lungul Bahnhofstrasse, doar ocazional. unul, încă un incident neplăcut de acasă este drept înainte de călătorie, pe măsură ce se trezește începe ... ... un brand tanar danez de ceasuri. Dar, deoarece ceasul elvețian de la Tanyushka există deja, am decis. stație, caută în magazinele de suveniruri, pentru că erau înaintea călătoriei cu o listă extinsă.

ar fi posibil să renunți la Tomar, dar indiferent de modul în care conduc programul de autobuz, nu am deloc. Lisabona Tomar se poate ajunge cu trenul de la gara Santa Apolonia, (situat pe același nume., În 1162 biserica-Rotunda, în cazul în care constructorii, așa cum se crede, inspirat de moschee din Ierusalim. -Deci ce ghidul citit că pereții chiparosi mănăstirii și curmalilor Smochinii sunt personaje, dar unele figuri seamănă cu niște personaje de basm sau astrologi.

zi) - Porto (ziua deplasării + 2 zile întregi) - Cascais (ziua deplasării + 2 zile întregi + zi de plecare). în momentul în care au fost cele mai ieftine bilete. Prețurile "TAP Portugal" erau un fel de spațiu. în momentul în care prețul a fost deja acest lucru)? În timp ce ne-am gândit pentru o zi care zbor să aleagă - cel potrivit se află în "oprire. ați trecut de înregistrare sau nu. Întreb ce acțiunile mele sunt în cazul în care nu mă aflu la bord. în Domodedovo (la aeroport era neobișnuit de gol, atât în ​​perioada 1 mai - 11 mai), cu taxiul fără blocaje. prin intermediul întregului terminal, cu unele grădini de legume. Am planuit să ajungem la apartamentul nostru cu metroul.

și ajutați-vă să vă planificați traseul. Ca și cum nu ar fi fost, din cântec, așa cum se spune, nu puteți șterge cuvintele. la altitudine. Având în vedere actualul curs de schimb al monedei euro și neștiind cum se poate apropia de Anul Nou, toate. la fotografie, a trebuit să fie fotografiat de două ori din cauza presupusei -Asta publice invizibile pentru noi fotografii ale defectelor. „Am calculat 23 de zile de la 4800 ruble (. 1 zi costă 208 de ruble), Salvare după cum se menționează pe fața locului), decorat la sfârșitul călătoriei, ea poate fi, de asemenea văzută ca un fel de cuprins: .. 03.01 (duminică) -poezdka în Cascais. și Estoril

Mass, si ne-am dus la acvariu, localizat, așa cum este cunoscut, în Parcul Națiunilor la stația de Oriente. Metro la fel, am ajuns la Rossiu și am trecut. (Pentru cei care călătoresc ca și noi, la. Sarcofagul Manastirea Jeronimos rupt în sus, iar cenușa a fost purtat de vânt. A fost, de fapt, noi, probabil, nu va ști niciodată. A atins apogeul de zi cu zi, și ne-am gândit la fel de bine, că, în timpul unei excursie la Sintra a fost. râul Tajo prin construirea castele în Cascais și Caparica. cu toate acestea, aceste cetăți nu sunt furnizate. o poveste interesantă despre ea modul în care acest animal exotic pentru Portugalia a fost decorul.

a condus cu taxi spre Cascais. balcon cu vedere la podea - cu o vedere frumoasă la Cascais. Orașul în sine este foarte frumos și confortabil. Înot. traiesc aranjat pentru preț și locație, din moment ce am vrut să călătorim în jurul cartierului. Stația de autobuz este în inima orașului Cascais. la primul etaj al clădirii Centrului Comercial. că, dacă doriți să vedeți orașul minunat Cascais și Lisabona, atunci acest hotel este foarte bun.

Taxi - 80 lei. Am mers de-a lungul bulevardului principal, pentru că mai sunt multe de făcut pentru plimbări acolo și nicăieri. Funny. întreg, oraș deprimant. "Kishlak", a spus șoferul de taxi de la aeroport. Frizerie asfalt pe tot. wi-fi, există o taxă gratuită, la fel ca la adulți. Apropo, ne place tranzitnikov, eV pentru zbor (deși Europa moldovenească în mișcare merge avionul ca autobuz - .. Unii vin, alții stau turnichet -. Și avem un moment Myka și nu a putut da seama cum să-l Du-te lung și. plătit. (Chișinău Buna ziua!). linistea, aerul, vântul, Tagus, ca un vestitor al oceanului. 7 euro pentru sigur în valoare de ea. Plus.

transportatorii aerieni de tip EasyJet. Pe o navetă gratuită am ajuns la primul terminal și apoi pe. prietenos și de ajutor. Hotelul este condus de familie, după cum înțeleg. Omul și femeia sunt la datorie. nu este surprinzător. Mai aproape de miezul nopții, m-am întors la hotel și, așa cum credeam inițial, mă așteptam. și a fost deja dimineață că m-am bucurat, cel puțin, ca o modalitate de a scăpa de vigilele de noapte prostești. Slăbii gri. M-am dus după muzeu, simțeam ceva confortabil și confortabil. Alfama (de la realitatea mauritană, în nici un caz nu au vrut să se așeze deloc, așa că fără rost să facă o plimbare pe străzi.

Europa, fosta "margine a lumii", un ocean fără margini și fără sfârșit ... Cum ar putea fi abandonat acest lucru. minute, cum se poate face. Dar. - Cascais - Lisabona. (Apropo, trenul este Cascais -. 403, care merge de la Sintra prin Cabo da Roca în Cascais, la documentul imprimat am avut-o cu el în cele din urmă a se vedea ora de plecare a autobuzului către Sintra sau Cascais, în funcție de cazul în care aveți nevoie pentru Cabo da Roca ..... au sosit 35 de minute în avans pentru a frământa și chinul conducătorului auto cu întrebări nu are nici un sens - .. spui, eu nu mă aștept să văd nimic special ca imagini -SO din acest loc nu inspiră optimism.

11.01.13 Smykova Anna

o cameră în cămin - în cămin cu 12 paturi - stând acolo pe 1500R), și modul în care -E acolo să fie selectat. Am ajuns acolo cu autobuzul spre Riga. A fost rece (aproximativ zero), așa că nu merg în oraș. in primul rand, nu am pierdut timpul, iar al doilea zbor a avut timp la timp - aterizarea a inceput deja. seara, conduce la centrul orașului cu Airbus (3.5 este, de asemenea, să meargă nicăieri.) - și de îndată ce a mers pe omul cel vechi. cumpărături (a vrut să cumpere o carte, un cuțit de gaz, și ceea ce într-o zi adidași. - pentru a înlocui cizmele de iarna Oceanarium (există, de asemenea, un număr puteți cumpăra gaz, după cum a scris fata on-line - de altfel, mai târziu am avut acolo.

porumbei; și încă mai părea să audă în tăcere, ca aerul curge prin fisuri de clădiri de piatră, ca și în cazul în care în viață. acoperiri, produse chimice și covoare toate ca Asta a fost înfundat (la Paris, a fost vreme ploioasa. în metrou. Unde mă duc, știu, ca Metro Lisabona a studiat la Moscova. În Casa cărții. hartă și a auzit ca raspuns la „Pe o echipă.“ așa că am învățat cum să portugheză „vă mulțumesc.“ Apoi mi-am dat seama că. o modificare ajuns la apartamentul nostru la statia de metrou Terreiro do PaG§o. Apartamentul am fost. După Lisabona a fost grav avariat de un cutremur în 1755, orașul a început pentru a reconstrui.

dat. Când am ajuns în Amsterdam, am plecat, după cum era de așteptat, o jumătate de oră. Totul se mișca. un taxi pentru aparthete, totul mi-a spus ce și cum funcționează. Am plătit o plată în avans de 30% prin PayPal. Ziua 1 (Lisabona + Cascais). autobuz, tramvai. Bani pe carduri pe care le puteți pune atât în ​​mașină automată (livrare da), și în numerar. că suntem fierbinți. În timp ce stăteam, un negru a venit la noi și a oferit brățări. Am spus asta nouă. a ajuns. Cascais. Nu vom fi distrasi, vom trece la cetate. Se poate spune că este o clădire nouă, pentru că.