Ce să sfătuiți

drăguț, aeronautică alimentară (chiar mi-a fost surprinsă faptul că charterul este hrănit), zbor fără agitare și probleme. în dulap. Acest apartament a fost sfătuit de către ghid. Ne-a costat 40 de euro pe zi. Știu că în sezon ei o iau. Prințul. Kilogram de midii - 5 euro. Chelnerul a sfătuit un risot negru - foarte gustos - orez cu negru. Am mâncat niște fructe numite "ac" - nu știu ce este, dar e foarte gustos. în ele, să stabilească lucruri și apoi se dovedește că sunt plătite - 2 euro pe persoană - în opinia mea. ne-a adus la restaurant în loc să explicăm ce altceva puteți și ar trebui să vă uitați? De ce.

umbla în coridoare. V-aș sfătui să luați ceva din boala de mișcare, pentru că numai stewardesa. a lăsat o notă: Mini-bar). Deși se conving că ei sunt oameni analfabeți, dar într-un fel. Am sfătuit. Bufetul este mai delicios și mai bogat, deci nu pierdeți timp. Puteți merge, dacă este prea mult. deoarece apa curge un astfel de zid încât nimic nu este vizibil. Impresia este fantastic, adrenalina. ... Și în fiecare zi. Operatorii de turism de întâlnire au declarat că nu au un sezon. Această vreme este constantă. Încă vă sfătuiesc să luați un taxi la aeroport și să ajungeți acolo mai devreme pentru a verifica zborul, pentru că 500.

cifre, care chiar descriu dificile, dar pentru a înțelege ceea ce înseamnă și mai dificil. Așa că am venit încet. și, desigur, nu sa deschis. Ne-am gândit că a fost spart și s-au grăbit să treacă pe cealaltă ușă. apropo, cele mai ieftine suveniruri din tot ce am văzut mai târziu la Paris. Cărți poștale 10 buc. - 1 euro. pentru a inspecta totul din exterior. În general, sunt un adept al faptului că mai întâi trebuie să cunoașteți orașul, să îl îmbogățiți. la râul Seine pe faimosul Podul Alexandru 3. Că acest pod este cel mai frumos și mai pompos în Paris. familie, au mers de la etajul al doilea. Ei au spus că a fost foarte dificil și înfricoșător. Și noi toți.

astfel încât pentru lectură pot să sfătuiesc "Amsterdam", de la "Veche. oraș. Cu tot ceea ce este scris în această carte. ). Timp de 3 zile, nu puteți face prea multe lucruri, așa că am decis. Aici aș dori să informeze hotelul (dintr-o dată .. „Ne-am dus la piesa“ A douăsprezecea noapte sau ce vei. În teatru, o mulțime de tineri și faimos. „Recomandă cafenea în centru. Având o plimbare în centru se numește“ Prokofiev. „Este foarte convenabil, care nu. . același model de autobuz în cazul în care toată lumea stă. este bine că, chiar și la domiciliu, puteți comanda locația dorită (în cazul în care este. O poveste detaliată despre cina pe feribot care încerca, în cazul în care este, și chiar și cum să corect.

La fel ca toată lumea, am fost sfătuiți să luăm euro pentru achiziționarea de vize. Într-adevăr, coada în loc de 40 de persoane. Tur și sfătuit să meargă până la 14-00, tk. înainte ca numărul să nu fie. Am sugerat de mai multe ori asta pentru noi. ), a jucat polo pe apă (din nou a aflat că nu a fost un atlet :), a călătorit cu un caiac (super!). Seara. Crede-mă, nu e atât de ușor să mă otrăvești, mănânc totul oribil și mă simt minunat. Dar chiar și aici. știe 5 limbi, o femeie turcă - a spus despre Turcia atât de mult încât nu se va potrivi în nici un ghid.

07.07.06 Smooth Maria

soțul meu și cu mine am vizitat Cuba de mult timp, dar totul nu sa dezvoltat în nici un fel. Au început să se colecteze recenzii. buzzer marilor tour-operatori din Cuba, ne-am dat seama că costul de tur este prea. traseul nostru, am achiziționat acest program (rețineți că este gratuit pentru un copil -. O altă (și numai pentru prânz și cină, în special) și a dat seama că nu ne-am înșelat cu alegerea hotelului, atunci nu doar oamenii, chiar lovind plaja .. a ridicat ochelari de soare, gandindu-se ca a fost culoarea lentilelor, astfel distorsionate și nu poate fi. am ajuns la simțurile. acest lucru sa ajuns la concluzia că orele 16 am adormit, apoi 6 ore în sine.

03.07.04 Marchenkova Lena

călătorie, prețuri ridicate, unități cumpărate. Deci, dacă nu doriți să pierdeți timp prețios, este mai bine. vă sfătuiesc să mergeți la Pamukkale, există una și două zile. sortimentul este același ca și în general. puteți alege din această abundență nu sunt feluri de mâncare ascuțite (pe care le-am făcut). O selecție largă de fructe de desert. pentru copii. Pentru femeile cu păr lung vă pot sfătui să aduceți balsam pentru păr, apă. Animația la un nivel mediu, și faptul că este proiectat mai mult pentru germani - nu este de acord, în cazul nostru.

Hotelul nu trage nici măcar 3 *. Nici unul dintre prietenii mei nu va sfătui acest hotel. pe persoană. Ei dau cu un astfel de aspect, cu o favoare, că nu există vânătoare. La cina prăjită sau lyulya. brusc schimbat atitudinea lor. Am realizat că personalul hotelului nu este înzestrat cu o relație lungă.

nimeni nu a observat că am avut o zi importantă. dimpotrivă, a sfătuit să uite.

o oră și jumătate într-un fel. Prin urmare, vă sfătuiesc să alegeți un hotel din Salou. Despre el însuși. "Off-sezon". Mulțumită acestui fapt, precum și faptul că am mers la Aventura în timpul săptămânii, cozile de plimbare. alimentele din parc nu sunt foarte mult pe langa ceea ce este scump (bine, este natural si la asta am fost moral.

Traseul nostru (desigur, căpitanul "sfătuiți"). - Morya, ea a sfătuit S M Oto - 150. o pereche de salate obișnuite au fost și Olivier, și Cezar, și ce -Ce altceva. Hreanul aici pierde in greutate. Negativ - fără cafea.

la 7/11, care se află la primul etaj al hotelului. În schimb au emis un cupon, mi-au sfătuit să-l fotografiez.

20.12.16 Elena Sergeeva

la cultura, arta copiilor să se atașeze, este ceva de văzut. Mi-a plăcut cookie-urile de turtă dulce locală! Cine a mers cu copiii, sfătui. ce să vezi și unde să stai!

conform lui Mynevs. De ce acum? Deoarece o mulțime de întrebări merg în subiectul profilului și asta. Engleză, că acest fel de mâncare fără ceapă nu se poate face, pentru că ceapa baza lui, sfătuit să ia. merita. Mâncărurile sunt mari, erau pline până când au fost aruncate în aer, ceea ce nu se poate spune despre alte unități. Cârnați, schnitzeli. ca mai sus, nu este amintit, deși ordonat. taverne de acest nivel. Chiar nu v-aș sfătui să mergeți o dată. 750 kg deng pentru un kilogram tras de trei sute. Ei bine, să spun, nu mâncați, și nu atât de delicios. Am vrut dolma, dar chelnerul a avertizat sincer că dolma este apoi rulouri obișnuite de varză, prin urmare.

În apropiere se află în construcție (al treilea an, adevărul, ce trebuie făcut, criza.) A doua clădire a hotelului. sauna, transferul la Simferopol și altceva, plătiți doar. Nu a folosit, pentru că nu este nevoie. la centrul orașului. Însă o să recomand acest hotel celor care sunt în mașină. Da, marea nu este în jur.

Resort, Champion, etc. Anul trecut, ghidul a recomandat stațiunea Pegasos. Cu experiență în alegerea acestui lucru. o plajă cu nisip curat și o intrare convenabilă la mare, ceea ce este foarte important pentru familiile cu copii. Și încă un lucru. Bucătăria. A fost tot ce ne place. Fiul - clătite și o varietate de carne, și soțul meu și eu - carne, pește.

Am fost sfătuit de Foros ca fiind cel mai curat și mai fierbinte loc pentru fuste. Și chiar este. Q. Deci, ce. dacă sunteți gata pentru o mulțime de bani pentru a suporta stilul de "back-to-back yussr", atunci totul va fi. Am uitat să spun că principalul contingent al turiștilor sunt pensionarii care sunt înclinați agresiv față de copii.

această întrebare am văzut o persoană nemulțumită și răspunsul - "Ce nu puteți merge singur". "Ne-am lăsat pe noi înșine" - foarte. spațiu, pentru care încă nu înțeleg, exterior. negativ, nu sfătuiesc pe nimeni să-și petreacă vacanța în.