Cats, 1998 - recenzii, comentarii

Doar m-am intors ...

Foarte muzical, spre deosebire de „Fantoma de la Opera“ este mai mult ca un spectacol costum de dans magic: în general, camere cu dans este mult mai mult decât cântece, și în opinia mea, această caracteristică este un pic strică povestea în sine, care se datorează dans constant mutat în fundal. Cu toate acestea, acționând, plasticitatea lor este cu adevărat magnifică. Fiecare mișcare posedă invariabil harul adevărat și harul unei pisici reale, o astfel de lucrare este, fără îndoială, demnă de respect.

Și totuși, eroina centrală a acestui muzical pentru mine era Grisabella, al cărei rol era jucat de inima Helen Page. Acest lucru este cu adevărat mai bine decât ea nimeni nu ar putea juca pisica nefericită înainte de frumusețe, iar acum femeia bolnavă în vârstă uita la un trist ochi, chinuite Grizabelly, nu am putut reține lacrimile, toate scenele cu ea apar ele și în „Memoria“ și nu a început să curgă. În ciuda faptului că "Pisicile" se bazează pe versetele copiilor și nu este o dramă, datorită paginii, această poveste simplă are o interpretare foarte diferită. Fără ea, asta ar putea fi doar un spectacol de dans.

În concluzie, putem spune că acest muzical nu va fi probabil plăcut de toată lumea, dar își va găsi cu siguranță telespectatorii și admiratorii, care în principiu s-au întâmplat deja în toți acei ani în care mergea atât în ​​Anglia, cât și în Rusia. Cu toate acestea, în opinia mea, numai cu Helen Page este cu adevărat frumoasă, cu atât mai bine nu va juca pe nimeni. Și îmi amintesc mult timp tristul ei chip, de-a lungul căruia alerga dungile din rimelul care a crescut de la lacrimi și ochi tristi întuneric, în care se citește doar o singură frază: '

Plângi de spoiler

Numele real al unei pisici.

Sunt unul dintre acei oameni care nu iubesc doar pisicile, ci le închinați. Cred că doar două pisici pot fi mai bune decât o pisică. Prin urmare, pur și simplu nu mi-am putut permite să trec prin versiunea de ecran a unuia dintre cele mai cunoscute muzicale din istorie, sub simplul nume "Pisici".

Un musical a fost creat pe versurile copiilor lui Thomas Stearns Eliot, în care el le-a spus tinerilor ascultători despre viața pisicilor. Ne este arătată o poveste despre un fel de trib felinar, care se numește "pisici cu jellic". În acest trib există o mulțime de pisici de blană diferite și fiecare are propria sa istorie și caracter. De-a lungul muzical, reprezentăm o varietate de pisici, și în cele din urmă liderul tribului, pisica pe nume Dyuteronomi anunta numele ales de o pisica, care merge la cer pisică, și apoi renaște și va fi capabil să înceapă viața din nou.

La început, spectatorul află că există mai mult de un nume în pisici și trei nume. Primul nume îi este dat de către proprietar, al doilea se ridică cu ei înșiși, care ar ieși din mulțime, iar al treilea nume nu este chemat. Este secretul fiecărei pisici, iar un om poate înțelege acest secret numai prin găsirea unei limbi comune cu animalul. Cu siguranta fiecare telespectator va intelege acest lucru in felul propriu, dar personal cred ca al treilea nume depinde de natura pisicii.

Din primele cadre de adaptare a filmului, costumele colorate magnifice ale actorilor care sunt atât de grațioși încât devin practic indistinguizabili de pisicile reale care se prăbușesc în ochi. Magic de grație și abilități de actorie, pentru un singur lucru pe care doriți să aplauda în picioare!

Da, și personajele sunt toate pe selecție de remarcabile și memorabile. Vedem un aristocrat gras și doi frați, hoți - oameni veseli și mult mai multe personaje luminoase și plăcute. Într-adevăr, toate personajele sunt similare cu cele găsite în pisicile din viața reală.

Merită remarcată muzica magnifică și frumusețea uimitoare și dansurile grațioase, datorită căruia spectatorul este scufundat în atmosfera primitoare de magie și magie. Da, iar vocile actorilor sunt excelente, așa mi-am imaginat mereu discursul pisicilor. Mai ales că versurile sunt foarte amuzante și plăcute, vreau să ascult și să ascult.

De-a lungul întregului muzical, privitorul are multe râsete pozitive, distractive, și doar plăcute. Deși există ceva și o mică tristețe, dar tristețea ta nu durează prea mult și începi din nou să zâmbești și să fii atins.

Numele real al unei pisici.

Încă de la început, spectatorul află că există mai mult de un nume în pisici și trei nume. Primul nume îi este dat de către proprietar, al doilea se ridică cu ei înșiși, care ar ieși din mulțime, iar al treilea nume nu este chemat. Este secretul fiecărei pisici și un om poate înțelege acest secret numai prin găsirea unei limbi comune cu animalul. Cu siguranta fiecare telespectator va intelege acest lucru in felul propriu, dar personal cred ca al treilea nume depinde de natura pisicii.

De-a lungul întregului muzicale, spectatorul are multe râsete pozitive, distractive, și doar plăcute. Deși există ceva și o mică tristețe, dar tristețea ta nu durează prea mult și începi din nou să zâmbești și să fii atins.

Doar m-am intors ...

Și totuși, eroina centrală a acestui muzical pentru mine era Grisabella, al cărei rol era jucat de inima Helen Page. Acest lucru este cu adevarat mai bun decât ei nimeni nu ar putea juca pisica nefericită înainte de frumusețe, iar acum femeia bolnavă în vârstă uita la un trist ochi, chinuite Grizabelly, nu am putut reține lacrimile, toate scenele cu ea apar ele și în „Memoria“ și nu a început să curgă. În ciuda faptului că "Pisicile" se bazează pe versetele copiilor și nu este o dramă, datorită paginii, această poveste simplă are o interpretare foarte diferită. Fără ea, asta ar putea fi doar un spectacol de dans.