Termină

Sunt recunoscător vizitatorilor portalului free2ride - fără tine n-aș fi ajuns niciodată la Aspen, absolut gratuit. Vă mulțumim că ați vizitat site-ul nostru. Mulțumesc, de asemenea, turneului Jazz pentru toate greutățile și cheltuielile pe care le-au suportat în timpul șederii mele la stațiune.

Este o statiune cu o istorie bogata. Autosuficient, distinctiv, cu patru zone de echitatie, unde toata lumea poate gasi un loc. Adevărat, fiecare nivel al câștigurilor ar trebui să fie peste medie, iar dacă această condiție este îndeplinită, atunci bine ai venit în Paradise. Schi, gastronomie, wellness, vizitarea obiectivelor turistice.

Orașul are aproximativ 130 de ani. Anterior, argintul a fost exploatat aici, până când a devenit mult mai ieftin. Zăpada era mult mai scumpă decât arginții și chiar aurul.

Termină

Aspen nu a fost niciodată sărac. În oraș există numeroase case istorice și case din diferite epoci. Îi recomand tuturor să meargă într-o excursie istorică. În muzeul istoric al Societății Istorice din Aspen există expoziții interesante despre istoria orașului. Nu am regret, deși inițial nu am vrut să plec.

În plus față de schi și snowboard Aspen (Aspen) vă va oferi o gamă largă de muzică, spectacole de teatru și expoziții. Orașul este locul numeroaselor festivaluri de dansuri, filme. Există, de asemenea, numeroase cursuri de master în fotografie, artă și abilități de scriere.

În oraș există două cinematografe pe tot parcursul anului, de asemenea, există Opera și Auditoriul Paepcke, unde sunt prezentate filme străine.

La fel ca toate orașele americane, Aspen este tăiat în blocuri: pe străzile numerotate din vest se adaugă cuvântul "vest", pe străzile sudice - "sud" și așa mai departe. Este imposibil să te pierzi, totul este la un moment dat. Orașul se întinde de la vest la est, iar pe jos de-a lungul strazii centrale se poate merge în 30 de minute.

Cazare și mese

Hotel Jerome se evidențiază pe fundalul altor hoteluri din Aspen. Este listată în "Cartea Roșie Americană" - Registrul Național al Locurilor Istorice și este un reper istoric al regiunii Muntelui Rocky. Hotelul în stil victorian a fost recent restaurat și acum pare uimitor.

Există câteva locuri în oraș în care puteți trăi 100 de dolari pe cameră pentru două. Acestea sunt cabana montană, cabana Tyrolian și cabanele L'aubege. Toți sunt pe strada principală. Restul va fi uneori mai scump, dar crede-mă, merită!

Vedeți site-ul și fotografiile, acestea au fost cele mai bune locuri în care am trăit vreodată. Și acestea nu au fost cele mai bune hoteluri de stațiune de schi!

zona generală

sapitol vârful zonei generale

Am făcut un tur al celor zece cele mai bune hoteluri din stațiune și toată lumea a fost atrăgătoare în felul lor. Limitările pot fi impuse numai de portofelul dvs.

Wifi este peste tot, chiar și la stația de autobuz. În Starbucks, aproape în toate hotelurile și restaurantele și peste tot este gratuit. Nu pe aeroportul Heathrow.

Am fost sigur că în Aspen, precum și în alte stațiuni de schi din Statele Unite, la sfârșit de săptămână și de sărbători, oameni ca hering într-un butoi. Și a fost foarte surprins de faptul că există o situație complet diferită în Aspen.

Stațiunea este situată la 400 km de Denver și nu duce la alte drumuri. Pe drumul spre Aspen

Există aproximativ o duzină de stațiuni de schi mai multe, cum ar fi Vail, Keystone, Breckenridge, Beaver Creek, etc Pe ei, și de stabilire a coloniștilor din Denver, care nu vor să petreacă 4-5 ore la un capăt și să rămână doar două zile pentru patinaj.

Există un alt mod de a ajunge la Aspen - cu avionul, dar costă aproximativ 500 de dolari și descurajează mulți oameni.

Deci, dacă există o oportunitate financiară de a ajunge aici, atunci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la cozile de așteptare pentru ascensoare. Ei nu sunt, spre deosebire de exemplu, Vail, care la sfârșitul săptămânii iau locuitorii din Denver. În continuare, voi vorbi despre patinaj.

Cea mai populară parte din regiunea Aspen este Aspen Mountain. Acesta este situat direct în orașul Aspen. Muntele Aspen poate fi numit o pantă pentru toată lumea. Pante pentru toate gusturile, ca să spunem așa, vrei să faci - Kati spre dreapta, vrei o plimbare liniștită - tu la stânga. Pur și simplu doriți să vă odihniți - în partea de sus un restaurant excelent cu o bucătărie decentă, platforme de observare, masaj.
După ce oamenii de zăpadă au crescut, dar nu prea mult. Crescut extremale. Wide schiuri, căști, placi extreme. Destul de repede s-au rupt terenurile virgine în limitele stațiunii, iar a doua zi nu mai erau acolo, se pare că a zburat din zăpadă plină în afara stațiunii.

Snowmass - o zonă de schi pentru începători și familie. O zonă mare, ușor înclinată, cu broaște special amenajate pentru începători, în cazul în care nici un piloți nebun nu pot sări în mod neașteptat. Acest lucru este mult mai fericit. În general, stațiunea Snowmass a gândit până la cel mai mic detaliu. Deoarece stațiunea se află la diferite nivele, nivelele sunt conectate printr-un funicular gratuit. Cea mai mare parte a hotelului este un sistem unic de hoteluri, cu un serviciu grijuliu, trasee și lansări la ușă.

Butașița este o piscină uriașă, este foarte plată aici. Foarte. N-am făcut aici patinajul, pentru că nici măcar de la distanță nu mi-a provocat o astfel de dorință. Dar pentru copii și adulți tineri, locul va fi perfect.

Ei bine, Aspen Highlands. Stațiunea a fost deschisă doar în 10 zile și mi-am regretat, pentru că de la distanță mi-a făcut semn de abateri, înclinări și accesibilitate de la teleschi. Stațiunea este proiectată numai pentru schiori siguri. Nu mergeți aici dacă nivelul de proprietate al unui snowboard sau al unui pantă de schi este destul de slab. Nu eram acolo, dar totul era vizibil din zona vecină a muntelui Aspen.

Patinajul în toate cele patru stațiuni este posibilă cu un singur skipass, dar aceste zone nu sunt conectate prin teleschi, ci cu autobuzul.

Zonele de patinaj sunt aliniate si o plimbare cu autobuzul intre prima si ultima zona va dura cel mult 30 de minute. Autobuzele rulează la fiecare 15 minute. Seara după ora 17.00, mai puțin o dată, o jumătate de oră. Toate gratis.

Călătoria cu autobuzul de către Colorado Mountain Express durează aproximativ 4 ore. Din Denver am plecat când era deja întuneric și nu era cea mai bună opțiune. Nimic nu a fost vizibil, dar se pare că nu era nimic special și nu era nimic de privit. După 24 de ore de zbor, de tranzit, nu eram în favoarea frumuseților.
Pe drum ne-am otrăvit la ora 10 dimineața și nu am regretat. Pe drum ne-am pus urechile puternice supratensiuni după cum a spus conducătorul auto, la 3500 de metri de nivelul mării este necesară, și nu am putut uita departe de canioanele, punctele de vedere ale râului Colorado și Roaring Fork. Pe drum, am dat peste semnele care indică faptul că undeva în adâncul munților, există un cazino nativ american, care au permis guvernului de stat să se angajeze în activități de jocuri de noroc. Conducătorul auto, ca omul alb (paleface), cu toate acestea, așa cum suntem cu toții spus că indienii (rednecks) nu sunt îndeplinite foarte prietenos pentru noi, decide să ne sunați pentru a juca. Tensiunea între populația indigenă și cuceritorii persistă.

Am trecut mina de aur. Din lateral au văzut alte stațiuni de schi. Vail era foarte diferit în comparație cu ceilalți și era de 5 ori mai mare decât Aspen.

Deci, este necesar să mergeți fără echivoc în după-amiaza pentru a vedea cu ochii voștri acest loc frumos frumos.

Apropo, compania de transport Colorado Mountain Express este singura care transferă de la Denver la Aspen. Există opțiuni pentru co-rezervarea unui transfer, apoi un loc pentru Aspen va costa 100 $ într-un singur mod, ceea ce este benefic pentru cei care călătoresc singuri sau pentru o companie mică. Dacă închiriați întregul autobuz, acesta va costa deja 700 de dolari. Capacitate 12 locuri. Cu echipament.

Serviciu pe munte

La sfârșitul zilei, nu trebuie să închiriați o închiriere de schi sau să o dați acasă. Puteți să le depozitați la poalele muntelui sau să le cereți să fie dusi într-o altă zonă de schi până dimineața următoare. Foarte convenabil, dar ia numai schiuri și bețe, cizme nevoie pentru a transporta cu tine sau la stânga în camera de stocare automată (2 dolari pe noapte), dar nu este igienic, cizme pur și simplu să nu se usuce și va uda a doua zi.

Moscova-Londra-Denver-Londra-Moscova.

Atenție la înregistrare - am cerut un loc cu mai mult spațiu pentru picioare. Am fost întrebat dacă vorbesc engleza. Am răspuns afirmativ, fără să înțeleg ce a fost captura. Astfel, am fost la ieșirea de urgență, iar spatele scaunului meu nu sa înclinat. Dar salonul era gol și m-am întins în siguranță în picioare în fotolii vecine, după ce am resetat imediat după decolare. Și limba engleză era necesară pentru a putea comunica cu brigăzii britanici în caz de evacuare. Doamne ferește!

Șase ore în zona de tranzit și taxe vamale în Londra. Este o mulțime. Internet plătit, 2 kilograme timp de 10 minute. Aveam multe magazine, multe dintre ele. Am mancat un mic dejun englezesc, am baut cafeaua Starbucks cu cele mai proaspete sandvișuri din lume Pret a Manger. Am fost la terminale. Nu dormi.

Termină

Și apoi avionul. 10 ore de zbor. Sunt al treilea la fereastră. După 5 ore mi-am spus că nu pot sta mai mult și am trezit întreaga serie. M-am încălzit după toaletă. M-am uitat la filme, am jucat jocuri și am meditat cu un sistem interactiv în care o voce netedă de sex feminin ma calmat în limba engleză.

A zburat până la Denver. Puțini au dormit, e rău pentru un zbor către State, atunci vei merge toată călătoria ca nebun.

În mod separat, voi scrie rapoarte despre stațiuni.