Skyrama - recenzie de joc

Skyrama - recenzie de joc

acesta este un joc gratuit de browser gratuit, care este creat pentru cei care sunt într-adevăr pregătiți pentru decolare. Ești gata? Apoi începeți să vă construiți aeroportul în lumea online! Toți personalul aeroportului aflat sub supravegherea, comanda și supravegherea vigilentă - controlorii de trafic aerian, stewardesii, piloții și personalul aeroportului lucrează pentru dvs. În Skyrama, controlezi totul însuți și viitorul tău depinde direct de deciziile aeroportului tău. Construiți propriul aeroport și organizați zboruri pentru un flux nesfârșit de pasageri!

Skyrama - recenzie de joc

Skyrama este o nouă strategie multiplayer bazată pe browser din Big Point, binecunoscută pentru jocurile sale excelente online. În acest joc va trebui să construiți și să vă dezvoltați aeroportul. Dar "Skyrama" nu este doar un simulator al aeroportului, ci și un simulator al călătoriilor aeriene. Va trebui să stabiliți zboruri între diferite țări, interacționând activ cu alți jucători. În aceasta veți gestiona economia și strategia companiei aeriene.

Skyrama - recenzie de joc

La începutul jocului, veți deveni directorul aeroportului (țara în care va fi deschis, vă alegeți singur). Va trebui să vă stabiliți infrastructura, să construiți un spațiu diferit atât pentru avioane, cât și pentru pasageri, să angajați personal, să achiziționați și să extindeți flota. După construirea clădirilor principale, pasagerii vor apărea la aeroportul dvs. și vor ajunge avioanele din diferite părți ale globului.

Skyrama - recenzie de joc

În primul rând, aeroportul dvs. va fi mic, adaptat doar pentru aeronave ușoare. Pentru a-l transforma într-un mare centru de transport prosper, va fi nevoie de multă muncă. Va trebui să investiți cu competență în dezvoltarea aeroportului dvs., ați primit pentru prima zboruri o sumă mică de bani, să îndepliniți diverse sarcini, să utilizați o varietate de oportunități suplimentare care vă vor ajuta să-i aduceți la prosperitate. De exemplu, puteți să decorați aeroportul, să primiți oaspeții și chiar să organizați o expoziție aeriană.

Skyrama - recenzie de joc

Mai târziu, la dispoziția dumneavoastră vor fi avioane de marfă și de mare viteză, care vor transporta tot mai multă încărcătură, și astfel vor aduce mai mult profit. Pe lângă aeronave și atribute ale oricărui aeroport, va trebui să construiți hoteluri și alte clădiri care vor atrage pasageri. La urma urmei, fără pasageri nu are sens să conducă avioane de la o țară la alta.

Skyrama - recenzie de joc

În general, Skyrama - un simulator destul de detaliat și realist. În timpul jocului, vă veți familiariza cu multe aspecte ale activităților companiei aeriene. Va trebui să faceți planuri de zbor, să gestionați decolările și aterizările, să urmăriți deplasarea avioanelor pe hartă. Treptat, veți acumula bani și experiență. Veți avea nevoie de bani pentru organizarea aeroportului, cumpărarea de avioane și experiența va deschide noi oportunități pentru tine în joc - construirea de noi clădiri, cumpărarea de noi modele de avioane etc.

Skyrama - recenzie de joc

Câteva cuvinte despre prieteni și de ce sunt necesare. În primul rând, sunt necesare prieteni pentru a efectua un număr foarte mare de sarcini. În al doilea rând, dacă trimiteți avionul la un prieten și nu la altcineva și prietenul dvs. servește aeronavei dvs., veți primi de două ori mai mulți bani și experiență. Sunt de acord că este foarte avantajos să conduci avioane între ele. În plus față de experiența dublă și bani, veți primi inimile. Când numărul de inimi devine foarte mare, avioanele dvs. vor zbura acasă și vor aduce elemente rare. Apropo, oricare dintre avioanele voastre care se întorc din zbor aduce un lucru uitat de pasageri. Aceste articole pot fi schimbate pentru pasageri, mărfuri sau bani în meniul "Colecții".

Skyrama - recenzie de joc

Jocul Skyrama este bazat pe browser, dar are o grafică foarte bună, de înaltă calitate, care arată mult mai bine decât multe alte jocuri browser. Toate detaliile sunt perfect desenate. Cu toate aceste avantaje, jocul nu este absolut necesar și nu încetinește, așa cum se întâmplă în unele proiecte. Dacă doriți, puteți să eliminați sunetul sau să eliminați animația. Mai ales realiste sunt urmele și coborâșurile aeronavelor.

Skyrama - recenzie de joc

Deși scopul jocului este de a crea un aeroport prosper, care să depășească concurența în cifra de afaceri, cooperarea reciproc avantajoasă cu alți jucători este o parte importantă a jocului și cheia succesului. Găsirea de prieteni printre alți jucători și efectuarea de misiuni comune, veți obține mult mai mulți bani și experiență.
Deci, inainte de a va juca un simulator minunat de joc Skyrama, care va permite nu numai sa va relaxati in timpul liber, ci si sa invatati ceva nou, extinzandu-va astfel orizontul. Nu este ceea ce caută oamenii din întreaga lume? Abilitatea de a combina afacerile cu plăcerea este visul final al multora dintre noi.

Du-te la site-ul oficial al jocului, te înregistrezi și joci. Jocul este gratuit!