Skyrama - recenzie de joc, site-ul oficial, înregistrare

Dacă sunteți atras de spațiul albastru și în copilărie ați vrut să deveniți un pilot, atunci sigur managerul aeroportului, un nou joc de browser numit Skyrama este exact pentru dvs. Dar, spre deosebire de multe alte jucării similare, particularitatea sa este că aceasta nu este doar o căutare sau o strategie în timp real. Skyrama este un simulator de viață complet al întregului aeroport, iar jucătorului i se oferă rolul de proprietar.

Economia și managementul, adoptarea deciziilor importante din punct de vedere strategic și construirea de noi facilități - toate acestea trebuie folosite atunci când joci acest simulator.

În ceea ce privește grafica, Skyrama va lăsa în urmă aproape toți concurenții săi. În același timp, nu necesită o mulțime de resurse și practic exclude inhibarea. În acest caz, suișurile și coborâșurile avioanelor arată foarte impresionant în joc. Dacă doriți, cu toate acestea, sunetul și animația pot fi dezactivate.

O altă trăsătură a jocului este pacea extremă. Nu se poate vorbi despre nici un sistem de luptă, dar prietenii în procesul de joc vor fi foarte folositori. Deoarece poate fi recomandat în siguranță jucătorilor foarte tineri, pentru că, în plus față de o atmosferă liniștită și de noi cunoștințe, ei pot obține și experiență practică în gestionarea aeroporturilor și dezvoltarea unei astfel de afaceri.

Esența gameplay-ului în următoarele: fiecare dintre jucători este proprietarul unuia dintre aeroporturile europene. Alegerea țării este dată la începutul jocului. Încă de la început, desigur, aeroporturile sunt foarte mici, și nu pot lua mese mari, să efectueze transporturi mari de marfă sau zboruri strategice importante. Dar, în ceea ce privește performanțele questurilor jocului, treptat, traficul de pasageri de pe aeroport este în creștere, afacerea se dezvoltă, iar eforturile jucătorului depind de cât de succes și faimos este proprietatea sa.

Profitul aeroportului crește datorită apariției unui număr din ce în ce mai mare de aeronave, încărcături și persoane și, treptat, jucătorul va putea, de asemenea, reconstrui infrastructura din jurul aerodromului: hoteluri, magazine și centre de divertisment care vor atrage alți pasageri.

Baza jocului este o varietate de quest-uri. Pe măsură ce se dezvoltă, trebuie să fie executați de fiecare jucător. Și apoi apare unul dintre defectele Skyrama - unele dintre sarcinile atribuite nu sunt pur și simplu clare, iar pentru implementarea lor trebuie să comunici pe forumul jocului sau să atragi prieteni. Cu comunicarea online, apropo, există și o problemă - nu există chat, nu există un sistem de mesaje pe terenul de joc, toate contactele cu prietenii și partenerii de joc - numai prin forum, ceea ce nu este foarte convenabil. Prin urmare, pentru un interes mai mare, merită să începeți să jucați dintr-o dată în companie, pentru a nu încetini atunci când îndepliniți sarcini. Dar când sistemul jocului este deja clar, este dificil să se desprindă de el, atât de bun și interesant este Skyrama. Da, și există o șansă ca dezvoltatorii să remedieze neajunsurile și apoi să adauge jocului mult mai interesant, deoarece acesta este doar începutul unui proiect interesant și binevoitor.