Revision online review - site-ul oficial, descărcați jocul, recenzii și clipuri video

Un joc non-standard de acțiune online în genul Horror, care se caracterizează printr-o atmosferă sumbră și o abundență de violență și sânge pe ecran. Requiem joc mecanica online este oarecum amintește de celebrul linage al II-lea. Jocul are loc în lumea Eteriei, unde de-a lungul timpului au trăit 8 curse. Cu toate acestea, odată ce a existat un conflict între acestea, care sa transformat într-un război global și brutal. În timpul operațiunilor militare, armele de distrugere în masă au fost folosite sub numele de "Thanatos".

Din păcate, efectul a fost imprevizibil. Singur continent a fost împărțit în mai multe părți, cea mai mare parte a populației a murit, și a trăit pe teritoriul de a fi sub influența Etheriei „Thanatos“, transformat în monștri însetați de sânge care distrug populația deja sărăciți de Etheriei. În aceste condiții, astrele supraviețuitoare ale științei, a decis să creeze apărătorii artificiale - Temperionov. Dar pentru unul dintre ei, și trebuie să joci.

Cea mai importantă caracteristică a jocului este atmosfera sa. Intimidarea înfricoșătoare a lumii post-apocaliptice, aici combină cu succes cruzimea primitivă a luptelor de joc. Obrăznitorii monștri zboară în bucăți de carne, înconjurătoare de sânge. Acest mincer este un non-standard pentru fenomenul jocurilor online și, prin urmare, atrage mulți jucători.

Jucătorului i se oferă o gamă de 4 curse: Turans, Crooksens, Bartuki și Xenoa. Pentru fiecare rasă există 6 clase unice (3 clase "fizice" și 3 "magice" cu propriile seturi individuale de calificare). MMORPG-ul cu clientul Requiem Online are mai multe caracteristici care fac procesul jocului mai diversificat. În primul rând, este o schimbare de zi și de noapte. Cu toate acestea, monștrii noștri devin mai puternici și mai violenți, dar pentru uciderea lor ei dau mai multă experiență și bani. Noaptea, se vâde mai bine într-o companie cu mai mulți jucători, pentru că singură va avea un timp greu și într-un fel oarecum înfricoșător ...

A doua caracteristică este modul de fiară. În procesul de ucidere a monștrilor, jucătorul preia puncte de vampirism. Când sunt suficiente, personajul poate lua forma Bestiei, unic pentru fiecare rasă. Forma animalului mărește caracteristicile jucătorului și îi oferă abilități speciale. A treia caracteristică a jocului este sistemul de inginerie genetică. Un jucător poate activa o anumită genă pentru a-și da noi aptitudini personajului. Cu toate acestea, doar câteva gene pot fi utilizate simultan.

În Requiem Online există un sistem destul de dezvoltat de PvP. Aici este reprezentat de patru scenarii diferite. Aceasta este Guild Wars, când reprezentanții unei bresle ucid pe alții în jurul lumii jocului, câștigând puncte de sânge. Al doilea scenariu se numește Batalii tematice și are loc la locații specializate, unde funcționează reguli speciale, individuale pentru fiecare arenă. Al treilea scenariu este o bătălie de server între reprezentanții celor trei servere. Luptele sunt ținute de mai multe ori pe săptămână și în ultimele 40 de minute. Fiecare parte poate participa până la 450 de persoane. Scopul luptei este de a captura și de a ține puncte cheie. De asemenea, în joc există un sistem PK, atunci când un jucător poate ucide un alt jucător în orice moment. Pentru fanii raidurilor PvE, există multe situații care pot fi transmise atât singure, cât și cu prietenii.

Astfel, obținem un Linate II ușor modernizat, transferat în lumea crudă și sumbră care a supraviețuit Armagedonului. Unele personalități ale jocului, pe lângă atmosferă, sunt date de o serie de chips-uri interesante, care sunt implementate cu succes aici. Jocul va face apel la toți fanii acțiunii sângeroase și a genului de groază.

• Lumea rezervoarelor - Alăturați-vă testului de actualizare 9.16
  • lamă Soul - Planuri pentru localizatori pentru toamnă

Opinii Requiem Online