Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Feodosia → Rest în Ordzhonikidze (plaja Factory și golful Dvuyakornaya)

După ce am vizitat, golful Provato care merge spre satul Ordzhonikidze, desigur, a vrut să vadă, și un al doilea golf - Dvuyakornaya (sau Dvuhyakornuyu). Apele acestui golf sunt spălate din partea estică a Capetei Kiik-Atlama și, potrivit localnicilor, marea este calmă aici, în cazul furtunii Provato și invers.

Am luat autobuzul 23A de la Piata centrala din Feodosia pentru 3,5 UAH (o jumătate de dolar), a condus 20 de minute. Pe drum, au vorbit cu un cuplu îndrăgostit, care a fost de asemenea să viziteze Dvuyakornaya pentru prima dată. Decât că, împreună, mai amuzant, ne-am unit forțele pentru a găsi un drum scurt acolo.
În acea zi, am văzut încă o dată că nu este nimic mai bun decât cartea nu poate fi ... Faptul că primul venit la întrebarea: „? Dar cum să ajungi la Dvuyakornaya“ flutură într-o direcție incertă și a spus, „acolo“)) Am știut deja , că satul este mic, pentru că au crezut pe podea și au mers direct de la stația de autobuz de-a lungul unei căi drepte spre sud-est.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Îmi place microclimatul în Ordzhonikidze: întotdeauna suflă o briză blândă, pentru că nu există nici țânțari.

Desigur, această parte a satului este foarte diferită de cea în care eram ultima dată. Aici nu există zabegalkov luminos zgomotos, mai puține mașini. Pe drum, vedem cum sunt înghesuite casele - se folosește o bucată de pământ mai mult sau mai puțin adecvată ...

Mergem pe îndelete timp de zece minute, iar pe partea dreaptă puteți vedea deja ieșirea la mare.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Frumusețe nedescris! Proeminențe de rocă, departe de sat și albastru-albastru ... La mare trebuie să mergeți în jos pe scara din beton, pentru comoditate aici chiar a făcut o balustradă. Înainte de coborârea turistică, se așteaptă un târg, unde tot ce este necesar pentru un turist este vândut pe mare: bere, apă, chipsuri, biscuiți, biscuiți.

Acest lucru este foarte convenabil, pentru că dacă nu cumpărați o "provizionare" în sat, atunci nu vor mai fi târguri de-a lungul drumului. Prețurile sunt acceptabile, atât cumpărătorii, cât și vânzătorii sunt mulțumiți.
Pe scara foarte este o tavernă locală deschisă, cu un nume luminos "Beerloga".

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Noii noștri prieteni ne-au oferit să privim aici pentru un minut, să ne împrospătăm cu o bere rece. Am fost de acord și nu am pierdut. Aici totul este simplu, mese din lemn și bănci stau sub un cort mare, ars. Dar berea este un serviciu delicios și rece, prietenos. Alături de noi era un grup de tipi care au jucat melodii pe chitară și tom-tom. În combinație cu o briză rece, interlocutorii plăcuți și o vedere magnifică la mare, senzațiile au fost super!
Apoi am coborât la mare.

Bunicile lor pot fi consumate în formă marinată, căprioarele sunt considerate delicatețe în bucătăria mediteraneană. Am cumva nu ne-am obișnuit, deși în sud-est sunt foarte mulți pe coastă.
Ne-am întors până la capăt și am mers pe o hartă mare, să nu observăm care numai orb poate și noi))

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

A devenit clar direcția drumului următor: prin piață, curțile așezărilor rezidențiale și mai departe pe calea către mare.
Piața de aici este un magazin alimentar, adică poți cumpăra ca o mască, aripioare, costume de baie și cartofi, mere, pepeni și multe altele.

Peisajele aici sunt destul de pustie, nu este foarte puțin verdeata.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Dar puteți merge și bucurați-vă de conversație în tăcere, care este rupt doar de briza, fluturând vegetație rare și lăcustălele strălucitoare care sare literalmente sub picioarele lor.

Și în final, marea este înaintea noastră ...

Într-adevăr, entuziasmul este mai puternic decât în ​​Provato.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Judecând după hartă, am ajuns pe plajă cu numele Sub șa.

În comparație cu toate celelalte plaje din Ordzhonikidze, la care se poate ajunge prin căi și drumuri "civilizate", există mai puțini oameni aici.

În depărtare, unele fete fac plajă de soare, dar mai ales nudistii nu sunt aici.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Valurile au fost destul de puternice, după-amiaza s-au scufundat și mai mult, și o piatră mare înaltă în apă aproape că se revărsa.

Numele golfului se justifică - el a fost numit Dvuyakornaya de mult timp, deoarece navele nu l-au putut restrânge în nici un fel decât pe două ancore.

Lazivshis în această parte a golfului, am decis să ne uităm la plaja din Krasnyachka, care este mai aproape de fosta fabrică de torpile. Dar a ajunge acolo de la șaua noastră subțire este destul de dificilă sau, mai degrabă, este aproape imposibil să coborâm până la apă.

Restul în Ordzhonikidze (plaja fabrică și golful dvuhyakornaya)

Plajele mici, stâncoase, separate unele de altele de proeminențe, par să se ascundă de restul. Probabil că există un alt drum, dar nu a fost timp să-l căutați. Nimic, vom reveni la acest tărâm al mării albastre, roci strălucitoare și cerul albastru vaste. Și mai mult decât o dată.
... Am plecat încet. În spatele turnului, încă o dată, marea a strălucit între dealuri și unul dintre cele mai frumoase colțuri ale Crimeei - Ordzhonikidze.